Kitty verlaat Travestie.org

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

Jammer Kitty dat je ons gaat verlaten, maar iedereen maakt zo z'n eigen keuzes.
Het schijnt zo te zijn dat deze forums er zijn om je lief en leed met lotgenoten te kunnen delen, waardoor je ideeën opdoet, steun kunt vinden die ergens anders niet kunt vinden, standpunten eens van een andere kant kunt bekijken enz. enz. Toch jammer dat al die andere T's niet meer van jouw kennis, ervaring en ideeën kunnen profiteren.

Toch wens ik je heel erg veel geluk en succes bij je transitie en 'het nieuwe leven'!!
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Doeg, leuk dat je er was! Vond het ook wel erg leuk je bijdragen te lezen maar ik begrijp dat je ook verder moet. 't ga je goed en ik zal er nog wel eens aan terugdenken als ik waar dan ook een zeemeermin zie :)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Kitty,

Het allerbeste in je verdere leven.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Wendy B
ForumFan
Berichten: 381
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:39
Locatie: Hilversum

Bericht door Wendy B »

Er is een tijd van komen en van gaan.
Vind het wel een beetje triest, maar je hebt gelijk denk ik.

Je was altijd een grote inspiratie voor me (en blijft dat ook wel als ik stiekum eens kom kijken op je website :wink: )
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Ik heb nog enige tijd het aangekeken, en ben nog even gebleven. Meer om anderen te helpen.

Het forum begint me tegen te staan. De sfeer, de zinloze discussies, mensen die bijna verslaafd zijn aan het forum en dominant aanwezig zijn. Ik ga er geen energie meer instoppen - en heb er ook gewoon geen tijd meer voor.

Ik laat m'n account gewoon staan, ik zal alleen nauwelijks meer posten en lezen.

Liefs, Kitty.
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

Kitty, er zijn wel meer CD en andere T's die niet komen op het forum, vanwege de zinloze discussies, geen tijd en altijd dezelfden die reageren. Ik waardeer die bijdragen wel heel erg, want ik ben nieuw en wil graag veel leren. Ze nemen tenminste de moeite om wel iemand welkom te heten en op ingezonden stukken te reageren. Het is zo'n beetje als democratie (of gezondheid). Als het er niet meer is, dan missen we het eens. Ik vind dat al die 'klagers' juist een bijdrage kunnen leveren om van dit forum wel een zinvolle gebeurtenis te maken. Maar ieder is ook vrij in zijn eigen doen en laten, net als jij.
Hoop dat het je goed gaat en we nog eens iets van je horen. Bijvoorbeeld hoe het met je gaat als vrouw..

kus Yoelle
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Kitty-Madison schreef:Het forum begint me tegen te staan. De sfeer, de zinloze discussies, mensen die bijna verslaafd zijn aan het forum en dominant aanwezig zijn. Ik ga er geen energie meer instoppen - en heb er ook gewoon geen tijd meer voor.
Ik ken het gevoel... Af en toe val ik eens binnen en zo snel als ik binnenkom ben ik weer weg... 8)
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Chantal C. schreef:Ik ken het gevoel... Af en toe val ik eens binnen en zo snel als ik binnenkom ben ik weer weg... 8)
En toch blijf je terugkomen....
If all else fails, buy new shoes
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

Hoi Kitty jammer voor ons maar ook blij voor jou, ik denk weleens dat dit forum verlaten een teken van volwassenheid is.

Ik ben er pas 3 maanden en vind het hier 'zwaarder' dan de reakties die ik van hetero-voetbal-mannen krijg :-). Maar heb altijd een goed gevoel aan jouw bijdragen over gehouden

en men kan wel zeggen: 'als je het je aantrekt speel je slachtoffer' maar ja ik trek het me wel aan, woorden kunnen ook gewelddadig zijn

en dan reageer je weer en uiteindelijk levert het niks op

liefs en beste in de wijde zee, die ook wel eens eng kan zijn

Dorine
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

ik ben op de chat dikwijls eerder weg dan op het forum. veel zwijgende mensen.. wat staat je niet aan op het forum Chantal? Kulpraat?
:roll:
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

nou ja, laten we nou niet te snel over een ander oordelen. toch?
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik voel helemaal met Kitty mee. Ik heb vanaf afgelopen dinsdag minder geschreven en het bevalt me prima. Ik zal zelf nog wel even blijven, maar wel minder gaan schrijven. En als ik wegga zal ik dat doen op dezelfde manier als dat ik kwam: ik ben gekomen zonder me expliciet voor te stellen, ik zal gaan zonder me expliciet af te melden.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<ik zal gaan zonder me expliciet af te melden.>

Idd.....zoiets schoot ook door mijn hoofd......majah, ook expliciet afmelden levert een dosis aandacht op, onder het mom 'alle aandacht is aandacht', toch? En dan vooral als je als een soort Heintje Davids afscheid *blijft* nemen.

Groetjes Mila.
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<Meer om anderen te helpen.

Het forum begint me tegen te staan. De sfeer, de zinloze discussies, mensen die bijna verslaafd zijn aan het forum en dominant aanwezig zijn.>

Er moet me toch iets van het hart hier......draadjes van tot zo'n 40 pagina's aan toe over Kitty op televisie of over Kitty's fotoshoots vallen zeker niet onder 'zinloze discussies' of onder 'verslaving' of onder 'dominant aanwezig zijn' zeker, volgens Kitty's opvattingen?

En 'meer om anderen te helpen'? Mij aan de foon vertellen over een IRL afspraak met X en hoe die er niet uitzag qua smakeloosheid en mannelijk voorkomen, en 'niet met haar over straat te willen hoor' vind ik persoonlijk nogal hypocriet klinken als ik lees dat je anderen 'wilt helpen' ik vind het eerlijk gezegd eerder iemand achter haar rug in de grond stampen, uiteraard ter meerdere eer en glorie van je (narcistische) zelf.

Het ga je goed,

Mila.
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

ha nou zijn we pas echt vrouwen onder elkaar... :D
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Plaats reactie