Leuke kleding aangeboden
Moderator: Moderators
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
Kinderachtig doen kan je zeker. En het verbaast me wel eens dat je op mij reageert. Ik ken jou namelijk niet eens van een discussie in het forum. Ik reageer helemaal nooit op jou, jij doorgaans ook niet op mij.Vicky_ schreef:kinderachtig doen kan ik ook. Laat jij je kop fatsoenlijk verbouwen want je bent op en top een kerelqt schreef: Ga zwemmen ofzo...
En ik moet zeggen dat deze opmerking wel heel erg grof is, en je weet er niks van, je kent me helemaal nergens van. Maar als je je er lekker bij voelt moet je dat vooral zeggen. Het is alleen niet waar.
Groetjes,
Quinty
chick on a mission
- Forumwatch
- de baas van de dag
Enkele citaten uit het forumreglement:Vicky_ schreef:Laat jij je kop fatsoenlijk verbouwen want je bent op en top een kerel
Wij menen dat dit duidelijk genoeg is voor iedereenHet forum is bedoeld om op vriendelijke wijze te discussieren, lief en leed te delen en informatie te vergaren. Om het forum zo leuk mogelijk te houden word je geacht je aan de volgende regels te houden:
...De organisatie hoopt dat iedereen bij het posten zijn of haar gezond verstand gebruikt. Zo blijft het voor iedereen leuk en hoeft er niet voor politieagentje gespeeld te worden. We hopen zo een overzichtelijker en aantrekkelijker forum te creëren voor ons allemaal.
- Denk aan je medebezoekers, heb respect voor ze en wees niet onnodig kwetsend tegenover anderen.
...- Vermijd en voorkom flamewars (scheldpartijen/ negatieve discussies over en weer)
...- Persoonlijke aanvallen of beledigingen van welke aarde dan ook worden niet getolereerd.
...
...
Travestie.org
-waaraan ik wil toevoegen dat jij het ooit nodig vond mij een 'vent' te noemenqt schreef:En ik moet zeggen dat deze opmerking wel heel erg grof is, en je weet er niks van, je kent me helemaal nergens van. .Vicky_ schreef:kinderachtig doen kan ik ook. Laat jij je kop fatsoenlijk verbouwen want je bent op en top een kerelqt schreef: Ga zwemmen ofzo...
Groetjes,
Quinty
What goes around comes around zou'k zeggen, al dan niet met een omweg
Joy (Daan, doe 's normaal muts)
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
jij een ventJoy schreef:-waaraan ik wil toevoegen dat jij het ooit nodig vond mij een 'vent' te noemenqt schreef:En ik moet zeggen dat deze opmerking wel heel erg grof is, en je weet er niks van, je kent me helemaal nergens van. .Vicky_ schreef: kinderachtig doen kan ik ook. Laat jij je kop fatsoenlijk verbouwen want je bent op en top een kerel
Groetjes,
Quinty
What goes around comes around zou'k zeggen, al dan niet met een omweg
Joy (Daan, doe 's normaal muts)
Joy jij bent de mafste wijf van eindhoven, ook de enigste die ik ken die daar woont
ps. tis net een kippenhuk hier
I am, who i am!!!!
Ja dat kan. Hier zijn een paar foto's van wat ze zoal heeft. Maar het is heel verschillend hoor. In elk geval geen nep.Irene schreef:Te goed om waar te zijn is vaak niet waar, vandaar de achterdocht.
Quinty schreef:
Tweedehands dus misschien welDat kan namelijk op geen enkele manier
Irene
Groetjes,
Mina
http://www.geocities.com/minatransg/0001.JPG
http://www.geocities.com/minatransg/100_1198.JPG
http://www.geocities.com/minatransg/100_1202.JPG