Lang haar

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
paula25
dagelijks aanwezig

Lang haar

Bericht door paula25 »

Heey hallo. Ik heb een vraagje over haar.

Al een tijdje heb ik overdag een staartje in me haar. Ik gebruik dunne elastiekjes maar heb ook van die leuke dikke pluizige elastiekjes, weetjewel... Me staartje is nog niet zo lang dus deze 2 elastiekjes wissel ik gewoon af en toe af. 's Avonds doe ik het elastiekje uit en kam ik me haren als een prinses met een 2 verschillende borstels. :D

Nou merk ik in de spiegel dat wanneer ik het elastiekje eruit haal dat me achter haar nogsteeds de vorm heeft van het staartje. Is dit het begin van gebroken haar? (help!!, wat moet ik doen)

Ik dacht eerst jullie vragen, voordat ik naar de kapper ga.
Heeft het eigenlijk wel zin, want ik wil me haar nog 10-20cm langer laten groeien...

Wat doen jullie met je lange haren? Hoe heb jij je haar zitten?
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Heej heej,

Ja het ligt aan het model van je haar denk ik.. Maar ik snap wel wat je bedoelt als je je haren los doet dat het nog een beetje de vorm heeft van het staartje... volgens mij komt dat gewoon door de tussenlengte. Zelf heb ik dat ook gehad... inmiddels zijn maar haren al aardig ver voorbij mijn schouders hard op weg naar mij borsten :D

Wat ik er mee doe? Soms gwn in een hoge staart met wat speldjes, soms met wat klemmetjes, soms laat ik het vlechten door een vriendin (staat ook leukleukleuk) dan zit alles strak naar achteren met van die super leuke vlechtjes... ik herkende mezelf niet meer, maar veel complimenten op gehad :) en het is leuk als mensen in je haren frutten vinnik :roll:

Soms gebruik ik ook klemmetjes of doe ik het opsteken, ik heb echt een hele mand vol met allemaal zooi voor in me haar :P :lol:

Je kan het ook gwn in een leuk model laten knippen, bijv in laagjes, of veranderen van kleur, of highlights, of de stijltang erdoor of juist een wat permanent erin :)

Zelf wil ik het een beetje zoals Lindsay Lohan het had een paar jaar geleden, in laagjes met van die blonde highlights en lekker lang en stijl tot op haar borsten...
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Jou haar is gewoon niet eigenwijs, ik heb het zelf ook.

Als ik mijn haar een dag in een paardenstaart draag, en ik haal savonds het elastiekje eruit dan zit er een duidelijke 'wave' in je haren. :P

Je haren zijn dus niet aan het breken.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

Florieke schreef:Jou haar is gewoon niet eigenwijs, ik heb het zelf ook.

Als ik mijn haar een dag in een paardenstaart draag, en ik haal savonds het elastiekje eruit dan zit er een duidelijke 'wave' in je haren. :P

Je haren zijn dus niet aan het breken.
wat zij zegt. ik heb nu zelf zo'n 2 jaar best lang haar en als je de hele dag een staartje draagt, 's avonds dat elastiekje eruit haalt dan zie je gewoon echt een deuk :P
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Anders zouden krulspelden ook niet kunnen werken he :-)

Irene
Kleine stapjes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Mijn haar hangt zon 20 cm lager dan mijn kin (nee tis niet mijn baard :P )en ook ik heb nog steeds het elastiekjegedoe

Niet erg, soms valt het daardoor wel mooi, soms ook niet

Je kan er weinig tegen doen, behalve je haar eerst op laten drogen en dan pas elastiekje derin bijv
Vicky_
dagelijks aanwezig

Bericht door Vicky_ »

dat is heel normaal inderdaad anders zouden krulspelden niet werken ;)
vroeger als ik net van de kapper kwam om mijn krullen uit te laten föhnen deed ik het in een staartje en als ik het dan thuis eruit haalde had ik weeeer die knik erin :evil:
gewoon je elastiekje niet te strak doen
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Adeline_
dagelijks aanwezig

Bericht door Adeline_ »

Gewoon je haar goed uitborstelen als je het elastiekje eruit doet.
En als men haar net gewassen is doe ik er meestal een haarspeld,gewone of eentje uit grootmoeders tijd,of je kan zon ronde haarkam gebruiken-die je achteraan vastmaakt-kosten niet zoveel,als je haar zo droogt heeft het vanzelf volume althans mij haar.

Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Plaats reactie