En Niemand die mij vermanend op de schouder tikt: "Ciska, dit hoekje op het web is ingeruimd om je beleving van je trans-zijn met anderen te delen. Hier ga je toch niet bespreken wat je wenselijk of onwenselijk vindt op een forum?"
Ciska.
Chatbox
Moderator: Moderators
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ciska schreef:
Irene
Ik denk dat iedereen, of ze zich nu schuldig voelden of niet, het in grote lijnen wel met je eens was.En Niemand die mij vermanend op de schouder tikt: "Ciska, dit hoekje op het web is ingeruimd om je beleving van je trans-zijn met anderen te delen. Hier ga je toch niet bespreken wat je wenselijk of onwenselijk vindt op een forum?"
Irene
Kleine stapjes
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Hallo Joy,
Volgens mij heb ik dat nooit expliciet zo gezegd, hoor Joy. Mijn keuze voor een besloten gedeelte was vooral om het aantal mogelijke reacties toch enigzins te beperken. Er is al genoeg oorlog in de wereld, toch?
De impuls om deze draad op te zetten was vooral dat ik mezelf erop betrapte dat ik steeds meer postings, zelfs hele draden, niet eens meer las omdat ik van een aantal personen zoveel volkomen oninteressante, irrelevante zaken langs had zien komen. Ik ging er al helemaal van uit dat die personen gewoon niets (meer) schreven wat de moeite van het lezen waard was.
Dat is dus heel erg jammer. Want die mensen hebben best wel wat te melden.
Naar mijn gevoel was het doodgewoon nodig om ergens een schop tegen te geven.
En de volgende keer doe ik het weer, hoor !
Ciska.
Volgens mij heb ik dat nooit expliciet zo gezegd, hoor Joy. Mijn keuze voor een besloten gedeelte was vooral om het aantal mogelijke reacties toch enigzins te beperken. Er is al genoeg oorlog in de wereld, toch?
De impuls om deze draad op te zetten was vooral dat ik mezelf erop betrapte dat ik steeds meer postings, zelfs hele draden, niet eens meer las omdat ik van een aantal personen zoveel volkomen oninteressante, irrelevante zaken langs had zien komen. Ik ging er al helemaal van uit dat die personen gewoon niets (meer) schreven wat de moeite van het lezen waard was.
Dat is dus heel erg jammer. Want die mensen hebben best wel wat te melden.
Naar mijn gevoel was het doodgewoon nodig om ergens een schop tegen te geven.
En de volgende keer doe ik het weer, hoor !
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
hola
das prima, schoppen kan nu en dan geen kwaad, liever dat dat je niets zegt
Je hebt het ook nooit expliciet zo gezegd, maar je poste het in het ts gedeelte en daar was toevallg wat onrust gaande , ik trok als vanzelf de conclusie
Inmiddels is het weer wat rustiger en ach, zo erg is het allemaal niet, zolang je je frustratie maar ventileerd, en dat up en downen op het forum dat is niets nieuws, dat is altijd zo geweest
liever wat minder gedoe uiteraard
Joy
das prima, schoppen kan nu en dan geen kwaad, liever dat dat je niets zegt
Je hebt het ook nooit expliciet zo gezegd, maar je poste het in het ts gedeelte en daar was toevallg wat onrust gaande , ik trok als vanzelf de conclusie
Inmiddels is het weer wat rustiger en ach, zo erg is het allemaal niet, zolang je je frustratie maar ventileerd, en dat up en downen op het forum dat is niets nieuws, dat is altijd zo geweest
liever wat minder gedoe uiteraard
Joy