Afspraak bij de VU
Moderator: Moderators
Afspraak bij de VU
Hoi allemaal
Ik heb op dinsdag 6 maart weer een rondje VU.
Eerst psychologe, daarna endocrinoloog.
En als klap op de vuurpijl het 1e gesprek met Dr. Bouman.
Zijn er nog meer mensen die 6 maart op de VU moeten zijn?
Ik heb op dinsdag 6 maart weer een rondje VU.
Eerst psychologe, daarna endocrinoloog.
En als klap op de vuurpijl het 1e gesprek met Dr. Bouman.
Zijn er nog meer mensen die 6 maart op de VU moeten zijn?
Cyn.
Re: Afspraak bij de VU
Owja? Nou ik niet hoor.Patricia1979 schreef:Wij hebben 1 keer per maand een afspraak met een maatschappelijk werkster en that's it.
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Re: Afspraak bij de VU
Ik denk dat e.e.a. toch persoonsafhankelijk is.Patricia1979 schreef:OFFTOPIC:
Jullie hebben in het VU dus tijdens het hele traject ook nog regelmatig gesprekken met een phsycholoog? Of niet? Wij niet dus in Groningen. Wij hebben 1 keer per maand een afspraak met een maatschappelijk werkster en that's it.
In het traject van Marcella ( wat ik vanaf het begin heb meegemaakt) is het volgende gebeurd.
3 gesprekken met 'algemeen' phsychologen (waarvan het 3e gesprek ik eigenlijk meer 'aan de beurt' was dan marcella, als partner zijnde)
daarna 3 gesprekken met Dhr pronk (waarvan het 3e zelfs telefonisch....hoefden we niet 'helemaal' vanuit enschede naar groningen te komen).
Met maatschappelijk werk heeft marcella 1 x telefonisch contact gehad om hen een brief te laten sturen naar de zorgverzekeraar om de aanhef 'Dhr' in ' mevr' veranderd te krijgen (met succes).
Ik wil hier ookgeen uitspraken doen over 'goed' of 'slecht' (of hoe je het ook maar benoemen wil)...maar ik denk wel dat (gebaseerd op onze ervaringen plus wat je zoals hoort) men heel duidelijk van geval tot geval kijkt wat nodig is (of toch, nodig/handig zou kunnen zijn)
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Mwa daar ga ik ook lang niet altijd heen. Ben sinds die transvrouwengroep 2 of 3x geweest.Patricia1979 schreef:Ja maar dat komt omdat jij ook naar de transvrouwenbijeenkomst gaatKimyy schreef:Laatste keer dat is Astrid zag was.. eind Augustus denk ik.Patricia1979 schreef:Ik ben afgelopen jaar vanaf augustus tot december 4 keer bij haar geweest. 1 keer in de 5 weken dus. sorry.
Hoe het dit jaar is weet ik nog niet. 19 februari weer voor het eerst.
Misschien om de 2 of 3 maand nu.
Verder had ik met Pronk 5-6 gesprekken voordat ik groen kreeg.
Zo zie je maar dat het echt wel per persoon verschilt, maargoed ik heb dan ook niet echt behoefte aan maatschappelijk werk..