latex mastix

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
bernice
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: zo feb 11, 2007 0:03
Locatie: utrecht

latex mastix

Bericht door bernice »

wie heeft er ervaring met latex en mastix om wenkbrauwen te verbergen?
Bernice
Gebruikersavatar
Stealth01
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: di feb 06, 2007 20:09
Contacteer:

Bericht door Stealth01 »

Ja, ik heb er ervaring mee. Daar is ook alles mee gezegd....

Als je dat wilt ga je maar een keer mee naar Fantasy Faces in Haarlem, zij kennen het in ieder geval beter dan ik.

Liefs, Kitty.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

was da voor spul?

wenkbrauwen verbergen?

zodat iedereen die je ziet denkt:

sowee, die kijkt de hele dag verbaasd?

:)
Gebruikersavatar
Evelieneke
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:40
Locatie: Enschede

Bericht door Evelieneke »

Bij mij is het gebruikt toen ik model was bij een visagieopleiding, ik was er niet enthousiast over (gedoe met aanbrengen, en ik haalde na afloop nog een hele tijd stukjes uit mijn wenkbrauwen).
Toen ik me door dezelfde visagiste heb laten opmaken voor een fotoshoot vond ik het niet nodig dat ze het gebruikte, door mijn pony zie je de wenkbrauwen toch niet helemaal.
joyzes
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: di jan 30, 2007 19:53
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door joyzes »

mastix wordt inderdaad vaak gebruikt in de theather en grime wereld, visagie af en toe, je kan het onder ander bij het merk krylolan krijgen, het is een staafje waar je een stuk van af moet breken en dan kneden totdat het helemaal soepel is, dit kan je dan over je wenkbrauwen doen (van binnen naar buiten!) hierover moet dan nog wel weer een basis gedaan worden, want ook al is het vleeskleurig dan blijf je het toch zien, kortom, voor diegene die het nog nooit gedaan hebben, veel oefenen!
en of het dat waard is? de natuurlijke vorm van de wenkbrauwen een beetje bijwerken, is normaal gesproken toch wel de natuurlijkste, die bereik je met die goedje helaas niet. maar over de extroverte dames, why not :D
phoneutria021
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: vr aug 04, 2006 3:14

Bericht door phoneutria021 »

joyzes schreef:mastix wordt inderdaad vaak gebruikt in de theather en grime wereld, visagie af en toe, je kan het onder ander bij het merk krylolan krijgen, het is een staafje waar je een stuk van af moet breken en dan kneden totdat het helemaal soepel is, dit kan je dan over je wenkbrauwen doen (van binnen naar buiten!) hierover moet dan nog wel weer een basis gedaan worden, want ook al is het vleeskleurig dan blijf je het toch zien, kortom, voor diegene die het nog nooit gedaan hebben, veel oefenen!
en of het dat waard is? de natuurlijke vorm van de wenkbrauwen een beetje bijwerken, is normaal gesproken toch wel de natuurlijkste, die bereik je met die goedje helaas niet. maar over de extroverte dames, why not :D
Jij bedoelt de eyebrowplastick.
Onder de eyebrowplastick moet nog een laag mastix, wat de topicstarter bedoelt.
Wanneer je deze 2 gebruik moet je je hele basis opnieuw doen, en kan je niet meer natuurlijk overkomen.
Ik gebruik het op podium.
Gebruikersavatar
Nicole-vt
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: wo sep 03, 2003 23:12
Locatie: C'borg

Bericht door Nicole-vt »

Mijn ervaring met het spul is dat het na verloop van tijd gaat barsten en dan wordt het een zootje.. Je moet dus vooral niet teveel je wenkbrauwen optrekken :o
Let it be..
Gebruikersavatar
Mariska-S
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 15:54
Locatie: Enschede

Re: latex mastix

Bericht door Mariska-S »

bernice schreef:wie heeft er ervaring met latex en mastix om wenkbrauwen te verbergen?
Bernice
mastix is huidlijm, om oren en neuzen vast te lijmen

je bedoelt dermawax, bijvoorbeeld van grimas

het is voor het theater, op grote afstand doet het wonderen,
je kan van een bouwvakker een geisha maken, echt geweldig
zelfs de snor hoeft er niet af, die smeer je ook weg, maaaarrr

van dichtbij ziet het er niet uit.

verwijderen met olie.

succes
Plaats reactie