Panty voor mannen
Moderator: Moderators
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Ik denk dat het hier gaat om het verschil tussen cultuur en natuur... tussen gewoon "zijn" en jezelf (en dus ook anderen) bedenken.....die bedenksels kun je leuk vinden, of het kan voelen alsof je ze opgedrongen krijgt (dat gevoel heb ik vaak )...Joy schreef:daar draait de halve economie toch op?mina schreef:Wat jij vindt zijn toch echt slechts jouw voorkeuren Cis...dat is mooi....maar het zijn zeker geen algemeen geldende waarheden...Ciska Lacomte schreef: Dit hele gedoe met 'panties voor mannen' is gewoon het zoveelste onzin verhaal om mensen dingen op te dringen waar ze nooit om gevraagd hebben.
moeje los van man vrouw verschillen eens kijken wat je door de strot geduwd krijgt, en vele debielen gaan er nog in mee ook
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Hoi Cis...
Mijn excuses...maar ik kan het totaal niet meer volgen...hihihi
wat heeft de LTS nou met panties te maken...en wat heeft mijn interpretatie van jouw dieper liggende gevoel over mannen met panties te maken met geloofsovertuiging?
Ik denk dat ik in het verkeerde draadje zit....hahaha ik volg het niet meer...
x,
Mina (niet katholiek)
Mijn excuses...maar ik kan het totaal niet meer volgen...hihihi
wat heeft de LTS nou met panties te maken...en wat heeft mijn interpretatie van jouw dieper liggende gevoel over mannen met panties te maken met geloofsovertuiging?
Ik denk dat ik in het verkeerde draadje zit....hahaha ik volg het niet meer...
x,
Mina (niet katholiek)
Een panty is een verschrikkelijke uitvinding om te dragen, want het zit nooit lekker en voor je het weet een ladder
De draagster heeft er qua comfort weinig baat bij, maar op 1 of andere manier draagt het bij een sensueel overkomen, al dan niet gepaard met erotiek, wat verborgen is is aantrekkelijk en wat half verborgen is ook
Conclusie: een panty is een rotkledingstuk en vooral bedoeld voor anderen, degene die je erin zien
Die diepere gevoelens ken ik ook, heb ook een LTS achter de rug, en je gedrag wordt er vrij snel uitgeslagen, aanpassen was de meest redelijke optie
(mina, die foto was niks mis mee asje het mij vraagt)
De draagster heeft er qua comfort weinig baat bij, maar op 1 of andere manier draagt het bij een sensueel overkomen, al dan niet gepaard met erotiek, wat verborgen is is aantrekkelijk en wat half verborgen is ook
Conclusie: een panty is een rotkledingstuk en vooral bedoeld voor anderen, degene die je erin zien
Die diepere gevoelens ken ik ook, heb ook een LTS achter de rug, en je gedrag wordt er vrij snel uitgeslagen, aanpassen was de meest redelijke optie
(mina, die foto was niks mis mee asje het mij vraagt)
Groot gelijk...Joy schreef:Een panty is een verschrikkelijke uitvinding om te dragen, want het zit nooit lekker en voor je het weet een ladder
Kit.