Panty voor mannen
Moderator: Moderators
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Zodra de term: dieper liggend gevoel uitgelegd als: SEX, heb je doorgaans te maken met iemand die een geïnstitutionaliseerd geloof aanhangt.
Als je ziet hoe de kerken, katholiek voorop, omgaan met zaken als: Homoseksualiteit en geboortebeperking, begint men altijd direct over 'sex' te mekkeren (pervers zootje)
Anderzijds, als je niet gelovig bent, moet ik je aanraden je genderidentiteit te heroverwegen; je lult namelijk als ee kerel.
En LTS... het gaat over vernedering, tolerantie, het recht om te zijn wie ik ben. Men had daar destijds wat moeite mee en liet dat op een erg indirecte, edoch zeer hatelijke wijze merken.
De Panty is uiteindelijk bij de vrouw terecht gekomen omdat het de vorm en uitstraling van haar schoonheid iets extra's geeft. Ongeschoren mannenpoten in 20 denier Lycra is vooral onethisch; lelijk om te zien, dus. Zo niet: Goor.
Als je ziet hoe de kerken, katholiek voorop, omgaan met zaken als: Homoseksualiteit en geboortebeperking, begint men altijd direct over 'sex' te mekkeren (pervers zootje)
Anderzijds, als je niet gelovig bent, moet ik je aanraden je genderidentiteit te heroverwegen; je lult namelijk als ee kerel.
En LTS... het gaat over vernedering, tolerantie, het recht om te zijn wie ik ben. Men had daar destijds wat moeite mee en liet dat op een erg indirecte, edoch zeer hatelijke wijze merken.
De Panty is uiteindelijk bij de vrouw terecht gekomen omdat het de vorm en uitstraling van haar schoonheid iets extra's geeft. Ongeschoren mannenpoten in 20 denier Lycra is vooral onethisch; lelijk om te zien, dus. Zo niet: Goor.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Enne, by the way: Ik draag ook graag panties, zeker als ik m'n benen net onthaard heb vind ik het gewoon erg fijn zitten. Bovendien heb ik redelijk wat littekens en oneffenheden op mijn onderdanen, die worden mooi gecamoufleerd. Ladders is en blijft natuurlijk een probleem, maar minder erg dan het lijkt. Geeft trouwens weer een extra uitdaging.
Meet and Greet? TOP. We komen allemaal zo'n beetje uit het zuiden? Regio Eindhoven?
Voorstel?
Ciska.
Meet and Greet? TOP. We komen allemaal zo'n beetje uit het zuiden? Regio Eindhoven?
Voorstel?
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Wat mij betreft totaal geen gelijk...Kitty Madison schreef:Groot gelijk...Joy schreef:Een panty is een verschrikkelijke uitvinding om te dragen, want het zit nooit lekker en voor je het weet een ladder
De draagster heeft er qua comfort weinig baat bij, maar op 1 of andere manier draagt het bij een sensueel overkomen, al dan niet gepaard met erotiek, wat verborgen is is aantrekkelijk en wat half verborgen is ook
Conclusie: een panty is een rotkledingstuk en vooral bedoeld voor anderen, degene die je erin zien
Kit.
Een panty zit lekker. En ik vind mijzelf ook mooi in een panty. En zonder panty zou je in het voorjaar/najaar niet in een rok buiten kunnen zijn omdat je het dan te koud krijgt. En ladders? Koop gewoon panties die dik genoeg zijn, dan krijg je ook nauwelijks last van ladders...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
verder, een van oorsprong bedoeld vrouwenkledingstuk dat bedoeld is om vrouwelijkheid aan te dikken, waarom zou een man zoiets aantrekken, met die beenhaar etc
walgelijk en goor, idd
ik vind een panty soms wel lekker zitten maar ik ga me ook snel irriteren aan dat verdaaien - letterlijk , e doch, een glanzende gladde panty met net geschoren beentjes voelt nu eenmaal prettig, sensueel
ja, eindhoven hier, breda daar, 2 x utrecht ook daar
walgelijk en goor, idd
ik vind een panty soms wel lekker zitten maar ik ga me ook snel irriteren aan dat verdaaien - letterlijk , e doch, een glanzende gladde panty met net geschoren beentjes voelt nu eenmaal prettig, sensueel
ja, eindhoven hier, breda daar, 2 x utrecht ook daar
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Waarom is beenhaar nu ineens goor?
Niet dat het bij mij past, maar alle steriotype uitspraken die ik nu weer in deze thread zie langskomen vind ik weer veel te gemakkelijk...
Groetjes,
Frederique
Niet dat het bij mij past, maar alle steriotype uitspraken die ik nu weer in deze thread zie langskomen vind ik weer veel te gemakkelijk...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-het was natuurlijk wachten op het argument van koude benen, een functie waarvoor de panty oorspronkelijk niet gemaakt is, beenwarmers en maillots welFrederique_ schreef:Wat mij betreft totaal geen gelijk...Kitty Madison schreef:Groot gelijk...Joy schreef:Een panty is een verschrikkelijke uitvinding om te dragen, want het zit nooit lekker en voor je het weet een ladder
De draagster heeft er qua comfort weinig baat bij, maar op 1 of andere manier draagt het bij een sensueel overkomen, al dan niet gepaard met erotiek, wat verborgen is is aantrekkelijk en wat half verborgen is ook
Conclusie: een panty is een rotkledingstuk en vooral bedoeld voor anderen, degene die je erin zien
Kit.
Een panty zit lekker. En ik vind mijzelf ook mooi in een panty. En zonder panty zou je in het voorjaar/najaar niet in een rok buiten kunnen zijn omdat je het dan te koud krijgt. En ladders? Koop gewoon panties die dik genoeg zijn, dan krijg je ook nauwelijks last van ladders...
Groetjes,
Frederique
ik zie niet graag mannenbenen, behaard tot en met, in een panty, ik vind dat smerig, dat is een mening, meer nietFrederique_ schreef:Waarom is beenhaar nu ineens goor?
Groetjes,
Frederique
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Dit vind ik zo idioot...waarom zit iedereen vandaag zo vol vooroordelen...nee ik vind het lekker zitten en ik vind het mooi...Joy schreef:voor jou geeft een panty waarschijnlijk een sensueel opwindend gevoelmina schreef:ja zeg het maar, ik hou wel van een feestje
x,
Mina (ik ben DOL op panties!!!!)
feestje ja
PUNT
enfant terribleJoy schreef:Mina , je kent me toch?
dat uit de tent lokken gaat nog steeds prima hier:)
kortom, ik maakte maar een grapje, maar ben ook wel weer benewd waarom je pantys zo leuk vind
Ik vind panties leuk wat het staat mooi, je hebt ze in verschillende kleuren, ze zijn warm, ze zorgen ervoor dat lopen in een lange jurk makkelijker is (vooral als het waait)...ik voel me er veilig in...
Nou dan val jij zeker op vrouwen...(ik ga gewoon mee doen met vooroordelen...we zijn nu toch bezig!)Ciska Lacomte schreef:Als ik beenhaar niet lelijk zou vinden zou ik zelf ook niet de moeite nemen om het te verwijderen....
Maar bovendien, met een dun laagje nylon eroverheen ziet het er al snel uit alsof je incontinent zou zijn
Ciska.