Panty voor mannen
Moderator: Moderators
je gaat ervan uit dat alleen mannen beenhaar hebben, is niet zo, er zijn vrouwen met net zoveel beenhaar dan mannenmina schreef:Nou dan val jij zeker op vrouwen...(ik ga gewoon mee doen met vooroordelen...we zijn nu toch bezig!)Ciska Lacomte schreef:Als ik beenhaar niet lelijk zou vinden zou ik zelf ook niet de moeite nemen om het te verwijderen....
Maar bovendien, met een dun laagje nylon eroverheen ziet het er al snel uit alsof je incontinent zou zijn
Ciska.
De veronderstelling dat jij op vrouwen valt lijkt me lesbisch omdat jij als vrouw op vrouwen valt denk ik...Joy schreef:om er ff op door te gaan
wat is er niet-lesbisch aan de veronderstelling dat ik op vrouwen val?
Ik volg het niet meer hoor
Wat er niet lesbisch aan is...
weet ik niet...?
Maar "veronderstelling" is een vrouwelijk woord (zie woordenboek)
Zou dat betekenen dat dingen voor waar aannemen, gissen, enz...een typisch vrouwelijke karaktereigenschap is?
Die "veronderstelling" zou Ciska tot ubervrouw maken Dan hoeft ze niet eens meer een SRS of een hormonenkuur te ondergaan, wat wil je nog meer
tegen dat soort vrouwelijkheid kan ik niet op hoor...als goed geaard pervers en seksistisch katholieke man
hahaha
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
naja jij vroeg verontwaardigd: ik dacht dat je lesbisch was, ik heb dat nergens ontkent, dus vandaar mijn vraagmina schreef:De veronderstelling dat jij op vrouwen valt lijkt me lesbisch omdat jij als vrouw op vrouwen valt denk ik...Joy schreef:om er ff op door te gaan
wat is er niet-lesbisch aan de veronderstelling dat ik op vrouwen val?
Ik volg het niet meer hoor
Wat er niet lesbisch aan is...
weet ik niet...?
Maar "veronderstelling" is een vrouwelijk woord (zie woordenboek)
Zou dat betekenen dat dingen voor waar aannemen, gissen, enz...een typisch vrouwelijke karaktereigenschap is?
Die "veronderstelling" zou Ciska tot ubervrouw maken Dan hoeft ze niet eens meer een SRS of een hormonenkuur te ondergaan, wat wil je nog meer
tegen dat soort vrouwelijkheid kan ik niet op hoor...als goed geaard pervers en seksistisch katholieke man
hahaha
de rest van je posting, ik kan er geen hout meer aan vastknopen