Meet 'n Greet.

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Als alle schrijfsters op dit forum in een Big-Brother huis samen moeten wonen

Wordt het een prachtige real-life soap
7
18%
Vallen er gegarandeerd doden
15
39%
Ontstaat in No-Time de beste regering ooit
2
5%
Zal ik me dood schamen dat ik ertussen zit
13
34%
Doen !! Dat is ideaal voor mijn Coming-Out !
1
3%

Totaal aantal stemmen: 38

Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

gelukkig niemand met politieke ambities brrrr :o

Mila is welkom wat mij betreft , is wel leuk om buiten Humanitas wat te doen, maakt het allemaal wat zelfstandiger

gewoon naar een grand cafe ofzo

krijgen we best wel vragen maar dat is toch okay?

mmmm als het maar niet zo is dat de er een soort hierarchie ontstaat waar de meer geslaagde transen samen gaan zitten t.o.v. de lelijke eendjes :-/

Ik spreek namens de lelijke eendjes (toch de politiek in dierenpartij)
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Ha, mooi... Er begint nu al links en rechts een beetje stof op te dwarrelen. Wat ik wel jammer vind is dat we nog geen secretaresse (m/v/x) hebben, dan zou die namelijk alvast een uitnodiging aan Mila kunnen sturen. Verder ligt natuurlijk nog open: Waar+wanneer. Hebben we een geboren organisatietalent in huis of komen we gewoon met z'n vieren (+ belangstellenden) naar de volgende T&T in Nieuwegein?
Overigens is het m.i. rete interessant om hier op dit forum eens een reeks postings van jaren geleden te lezen: Er zijn hier voeger mensen geweest die ik dolgraag eens in het echt zou willen ontmoeten !

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
paula25
dagelijks aanwezig

Bericht door paula25 »

moeten wonen nogwel?? :D :D HA! missschien komt opa's helm uit WW2 toch nog vanpas
Ciska Lacomte
Banned Lid

Ja, Paula. Het is natuurlijk een hypothese; samenwonen in een hok vol camera's. Maar je kunt in de poll wel aangeven hoe hoog je dunk is van het sociale talent van de gemiddelde T*.
'Tuurlijk vliegen er hier in geschreven vorm vaak de vonken vanaf, blijken de ruziezoeksters in het echt elkaars beste vriendinnen :oops: .
Het is toch ook best makkelijk? Ze zien me toch niet en degenen die me kennen snappen best wat ik eigenlijk bedoel. Dat soort gevoel. Ik maak mezelf regelmatig wijs dat iedereen met een internet aansluiting die behoorlijk Nederlands kan lezen gewoon kan zien wat ik tiep, dus ik doe net of ik daar rekening mee houd...LOL.

Intussen heb ik meer dan één post van mezelf teruggelezen waarbij ik denk: "Als dat zomaar tegen mij gezegd zou worden, zou ik toch flink laten merken dat men een dame niet zo dient te behandelen!"
Dus ik doe mijn best bij alles wat ik lees vriendelijk te blijven glimlachen, het oude grijze hoofd begripvol te schudden en inderdaad hoop ik degenen die heel veel te zeggen hebben eens in het echt te ontmoeten.
Nee, ik leef (nog) niet fulltime als vrouw, ik heb een gezin wat daarin 'mee' moet, zie er ook gruwelijk tegenop want met mijn net geen twee meter, schoenmaat 47, adamsappel van hier tot ginder, basstem en enorme baardgroei wordt dat, zeker de eerste tijd, een ernstige vorm van zelfkwelling. Zo zie ik het tenminste. Maar moeder natuur heeft me toegebruld dat ik er aan mag beginnen, dus helaas pindakaas: Het moet.

Ach dames, ik heb zo'n ongelooflijk klein hartje. Er is inmiddels een foto van mij zoals ik er 'en femme' werkelijk uitzie. Toen ik die zag schoot ik helemaal vol: Kwetsbaar en naïef als een kleuter van 4 lach ik in de lens. Arm kind, moet dat de wereld veroveren? Ja, dus.

Deze meet 'n' greet? een geintje? Ja. Maar geintjes kunnen ook serieus zijn, dus waarom niet. Voor mijn part ergens in de huiskamer, op zolder, in de schuur. Gewoon dezelfde grote mond tegen elkaar als op het forum, niks politiek, gewoon lachen om elkaars passabiliteit, woorden verdraaien, relativeren.... Die dingen.

Ciska.

P.S.: @Door, Joy en Mien: Mag het ook op een boerderij ergens in de provincie plaatsvinden?
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

hey, waarom een boerderij?
Ciska Lacomte
Banned Lid

Nou.....

Ik ken iemand......
en daar dacht ik opeens aan.
voor degenen die (nog) niet 'en femme' naar buiten durven is het lekker privé.
Vandaar.

Ciska.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Nou ik durf eerder als "man" niet naar die bijeenkomsten te gaan :D
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

boederie, ben voor

mits geen 190 km rijden

:)

dat van dat teruglezen van eigen postjes, schaamrood op de kaken bij vlagen, dat ik denk, da was ik vast niet, gemanipuleerd door een of andere enge organisatie
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Joy schreef: dat van dat teruglezen van eigen postjes, schaamrood op de kaken bij vlagen, dat ik denk, da was ik vast niet, gemanipuleerd door een of andere enge organisatie
hihi
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

leuk een boerderij, kan ik mn tuinbroek aan :-)
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

kun je zo ook wel hoor :P
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

ok, tijd voor spijkers en koppen:

welke datum

roeptu maar:
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

al die dames die tegenwoordig het forum bevolken en volschrijven bij elkaar zetten ... zou voor mij weer een reden zijn om toch weer eens Big Brother te zien :D ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

zelf te bang om mee te doen?

:D

ohja, voor allen, ik heb een digicamera, en die ga ik gebruiken, en ast moet ook misbruiken als je na die meet ook maar iets zegt wat me niet aanstaat

:P
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Arike schreef:al die dames die tegenwoordig het forum bevolken en volschrijven bij elkaar zetten ... zou voor mij weer een reden zijn om toch weer eens Big Brother te zien :D ;-)
en dan iets met een stad met heel veel mensen en ditto camera's ? :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie