ikke? bang? hahaJoy schreef:zelf te bang om mee te doen?
anders heb ik nog wel een suggestie voor time&place om je te meeten en te greeten
Moderator: Moderators
Vooralsnog zijn alle (goeie) ideeën meer dan welkom, net als een goeie secretaresse (m/v/x)Arike schreef: * ...kooi...kooi...kooi...
Breng me niet op ideeën
Ben ik toch heel benieuwd welke eisen dat zijnCiska Lacomte schreef:....Volgens mij voldoe je namelijk ruimschoots aan alle eisen.
...Ik heb sterk de indruk dat alle cameraheldinnen op de t.org chrtistmas-party schitterden door afwezigheid ...paula23 schreef:*ohja* de website-commissie kan nog wel wat foto's gebruiken om bij de kerstfoto's plaatsen gihihiJoy schreef:zelf te bang om mee te doen?
ohja, voor allen, ik heb een digicamera, en die ga ik gebruiken, en ast moet ook misbruiken als je na die meet ook maar iets zegt wat me niet aanstaat
Secretaresse of notuliste... What'in a name...Ciska Lacomte schreef: We zoeken ook een notuliste (vacature) Niet rokend, welbespraakt, immens relativeringsvermogen en giganties gevoel voor humor zijn vereist. Geslacht en alles wat daaruit voortkomt is totaal niet belangrijk, integendeel.
Arike schreef:
Overigens zijn er zeker wel t-girls te vinden die zich aanbieden als
Daarom heb (ook) ik helemaal niets met die aanbiedingen ...Ciska Lacomte schreef:Verder heb ik best vervelende ervaringen met t-girls die zich aanbieden. We verkiezen namelijk om er een soort 'real-life forum' van te maken. Intieme handelingen zullen dus niet aan de orde zijn.
...Arike heeft d'r naam al weer gevestigd... ... geloof ikCiska Lacomte schreef: Verdere vragen en constructieve suggesties blijven welkom.