Meet 'n Greet.

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Als alle schrijfsters op dit forum in een Big-Brother huis samen moeten wonen

Wordt het een prachtige real-life soap
7
18%
Vallen er gegarandeerd doden
15
39%
Ontstaat in No-Time de beste regering ooit
2
5%
Zal ik me dood schamen dat ik ertussen zit
13
34%
Doen !! Dat is ideaal voor mijn Coming-Out !
1
3%

Totaal aantal stemmen: 38

mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<het liefst zou ik mila erbij willen, al is het maar om die gewoon regelrecht de hoek in te lullen, ze vraagt erom:)>

Ik bedank maar hoor, en mij zul je niet 's morgens vroeg mijn gezicht scherend kunnen filmen.....ik heb namelijk geen baardgroei oid, dus oneerlijke concurrentie.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr: Kitty wil natuurlijk wel, MITS 24/7 op zoveel mogelijk tv zenders uit te zenden natuurlijk :-) NIET bij de camera's weg te slaan natuurlijk....lol!

Groetjes Mila.
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Wat ik nou zo raar vindt,

Als dat soort flauwigheden door Dawn French of Jennifer Saunders in het Engels geroepen worden is het opeens dusdanig de moeite waard, dat alleen de VPRO die flauwe toestanden mag vertonen.

Waarschijnlijk is het probleem gewoon dat er geen smiley is wat betekent: Tongue in cheek.

Tot slot: Ik ben blij dat zelfs een serieus en rationeel ingestelde persoomlijkheid als Frederique zich inmiddels geïnteresserd heeft getoond in onze uitdaging.
Helaas is de stand van zaken nog steeds: Geen secretaresse/notuliste (m/v/x).
De Boer (m/v) vindt het geen punt dat we de huisvrede komen verstoren, maar de komende twee maanden nog niet "Reken maar op Mei, misschien zelfs Juni", waren zijn (m/v) woorden. Dus nu toch maar op zoek naar een karaktervolle lokatie in zo'n dorpje aan zo'n riviertje, vrees ik. Voor de belangstellenden die al een voorafje blieven: Ik ben a.s. Zaterdag géén carnaval aan het vieren. Ik ben namelijk al een veel te groot deel van de tijd niet mezelf, ik ga lekker een sapje drinken op de T&T te Nieuwegein.

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Frederique_ schreef:Als er de hele tijd alleen maar dit soort flauwigheid geroepen wordt dan kom ik zeker niet...

Groetjes,

Frederique
Hoi Frederique...

Ik weet niet precies waar je op reageert..maar mocht het aan mijn Killer Condom film voorstel liggen, mijn excuses...Ik heb een beetje een wazige wansmaak voor films.
Heeft niets te maken met hoe ik over genderdysforie denk. Ik wil daar graag ook serieus en respectvol mee omgaan...met name ook...ten opzichte van elkaar.

Ik vind het wel een leuk idee eens met elkaar in real life van gedachten te wisselen...

Maar als het kan liever geen gekke toestanden of zoiets als een T&T avond...gewoon iets normaals...ik voel mij al gek genoeg momenteel :(

liefs,
Mina
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Kimyy schreef:Leuke poll, ik heb Vallen er gegarandeerd doden gestemt.

Omdat er ook mensen zitten hier die mij niet mogen, en dat is dan geheel wederzijds.
ach, in real life is iedereen poeslief :)
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Ciska Lacomte schreef:Wat ik nou zo raar vindt,

Als dat soort flauwigheden door Dawn French of Jennifer Saunders in het Engels geroepen worden is het opeens dusdanig de moeite waard, dat alleen de VPRO die flauwe toestanden mag vertonen.

Waarschijnlijk is het probleem gewoon dat er geen smiley is wat betekent: Tongue in cheek.

Tot slot: Ik ben blij dat zelfs een serieus en rationeel ingestelde persoomlijkheid als Frederique zich inmiddels geïnteresserd heeft getoond in onze uitdaging.
Helaas is de stand van zaken nog steeds: Geen secretaresse/notuliste (m/v/x).
De Boer (m/v) vindt het geen punt dat we de huisvrede komen verstoren, maar de komende twee maanden nog niet "Reken maar op Mei, misschien zelfs Juni", waren zijn (m/v) woorden. Dus nu toch maar op zoek naar een karaktervolle lokatie in zo'n dorpje aan zo'n riviertje, vrees ik. Voor de belangstellenden die al een voorafje blieven: Ik ben a.s. Zaterdag géén carnaval aan het vieren. Ik ben namelijk al een veel te groot deel van de tijd niet mezelf, ik ga lekker een sapje drinken op de T&T te Nieuwegein.

Ciska.
mei?

allemachtig, ik dacht eerder aan aanstaande vrijdag

mei, dan is mischien de helft van dit zootje al dood!! :D

alez..
joy
Ciska Lacomte
Banned Lid

@ Mina:

Volgens mij reageert Frederique op een flauwe uitleg die ik gaf aan 'niet lekker zijn'. De toon hier op dit forum is af en toe (vaak ?) niet zoals mensen in real life met elkaar om plegen te gaan. Eerlijk gezegd heb ik de indruk dat daarom ook de impuls van -wie ook weer- was elkaar eens in levende lijve te treffen. Gewoon eens zien wie de personen achter bepaalde opmerkingen zijn.
En dan elkaar ontmoeten buiten de standaard, half en half ingeburgerde, ontmoetingsplekken. Geen politiek correct gedoe of seksueel geladen toenaderingen; Mens tot Mens. De sfeer waarin jij tegen mij kan zeggen dat ik best wel een lelijk wijf ben en ik jou in alle ernst gelijk geef. Geen plakkerig: "Wat zie je er leuk uit...", zonder het zelf te geloven.

Jezes, Mina!
Dit wordt weer véél te serieus, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. Ik heb zeker teveel gegeten daarnet.....

Ciska.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

ik beken, ik was het

ik steld een meet voor

maakt me verder geen moer uit wie er komt, ast niet bevalt ben ik net zo makkelijk weer vertrokken

kortom,kheb geen enkele verwachtingen en kies mijn eigen weg, maar het zou zo maar ineens toch sfeervol en relaxed kunnen worden :)
Ciska Lacomte
Banned Lid

O, was jij het, aha... Joy...
Nou, geen punt, hoor. Maar de timing; Aanstaande Vrijdag en dan wil een kwart van de genodigden ook nog naar Breda...

Hebben jullie dan niet in de gaten dat het hier CARNAVAL is? Dan is er werkelijk geen *****r aan om als onpassabele trans de stad in te gaan!
Wil je zoiets nooit meer doen? kan ik het helpen dat de boer (m/v) hele andere plannen heeft dan wij? Ik krijg overal uitslag van de zenuwen, nou zie ik er helemaal uit als de zoveelste variant op de vogelgriep... :(

Ciska.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

sjeezz

26 keer per dag wordt ik momenteel met carnaval geconfronteerd, en denk je dat ik er ook maar 1 seconde bij stlstond? nee dus

dus geen stad

naja dan niet, kan ook babbelen bij jou thuis, of?
je zit nu eenmaal in de centre of de transenuniverse:)

anders schuiven we het zomaar een week of maand of 3 jaar op, geen probleem hoor:)
Ciska Lacomte
Banned Lid

Dankje, Joy... Pak van mijn hart.
Wat ben jij overigens te benijden dat je dat hele Carnaval zo lekker uit je leven kan sluiten. Maar wees gerust: Ik Blijf werken aan de Meet 'n' Greet. Mijn huiskamer wordt een groot deel van de tijd al bewoond door mensen die geen gender-issue hebben, dus die valt af -zou het ook wel erg makkelijk maken voor mij: Hoef ik als onpassabele trans niet eens de straat op-.
Zodra ik weer wat weet tiep ik het hier neer, zolang ik niets weet ook.

Kisses,

Ciska.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Ciska Lacomte schreef:Dankje, Joy... Pak van mijn hart.
Wat ben jij overigens te benijden dat je dat hele Carnaval zo lekker uit je leven kan sluiten. Maar wees gerust: Ik Blijf werken aan de Meet 'n' Greet. Mijn huiskamer wordt een groot deel van de tijd al bewoond door mensen die geen gender-issue hebben, dus die valt af -zou het ook wel erg makkelijk maken voor mij: Hoef ik als onpassabele trans niet eens de straat op-.
Zodra ik weer wat weet tiep ik het hier neer, zolang ik niets weet ook.

Kisses,

Ciska.
uit sluiten?

nou, zoals 90 % van de informatie die mijn hoofd bereikt, valt ook carrnaval in de categroei, volledig foetsie en nooti mer ergns terug te vinden

doe het nie bewust

carnaval interesserd me geen moer, maar als iemand zondag zou bellen, ga je mee zuipe,dan accuut:) vrouwlijk he, zuipe :)

naja, utrecht zie ik ook nog optis, maar dan moet de eigenaresse zich er ff mee bemoeien want ik weet niet hoe groot haar huiskamer is. en of ze datw el wil

zeg is niks..?

:)
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

toch maar eens mijn stem uitgebracht, met een ;-)

al 26 stemmen, dat wordt een flinke meet n greet :D
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

naja, de helft valt uiteindelijk af(statistieken) en 3/4 raakt de weg kwijt wegens ondersteboven kaartlezen

ik gok op max 5 overblijfsel

:)
Ciska Lacomte
Banned Lid

Nou, de meerderheid van de stemmen is anoniem uitgebracht. Het doet me toch behoorlijk pijn dat de meeste t-meisjes blijkbaar bang zijn van me. Goed, ik ben niet knap, heb een beroerd kapsel, ben veel te groot voor mijn leeftijd en ik heb sterke vrienden. Maar je weet niet half hoe lief ik werkelijk ben, hoe graag ik met iedereen vriendjes(m/v/x) wil zijn! (sorry, dat laatste is niet helemaal waar. Alleen maar vriendjes is namelijk best saai)

Nouja, hoe dan ook, ik weet inmiddels wel dat ik me niet in hoef te spannen om de Amsterdam ArenA, het Gelredome, de Jaarbeurs of Ahoy' te reserveren. Misschien past de hele meute zelfs wel op de achterbank van mijn auto (uit eten bij McDrive...).

Ja, ik ben er nogal druk mee bezig, hoor! Alsof ik nix anders te doen heb...

Ciska.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Ciska Lacomte schreef:@ Mina:

Volgens mij reageert Frederique op een flauwe uitleg die ik gaf aan 'niet lekker zijn'. De toon hier op dit forum is af en toe (vaak ?) niet zoals mensen in real life met elkaar om plegen te gaan. Eerlijk gezegd heb ik de indruk dat daarom ook de impuls van -wie ook weer- was elkaar eens in levende lijve te treffen. Gewoon eens zien wie de personen achter bepaalde opmerkingen zijn.
En dan elkaar ontmoeten buiten de standaard, half en half ingeburgerde, ontmoetingsplekken. Geen politiek correct gedoe of seksueel geladen toenaderingen; Mens tot Mens. De sfeer waarin jij tegen mij kan zeggen dat ik best wel een lelijk wijf ben en ik jou in alle ernst gelijk geef. Geen plakkerig: "Wat zie je er leuk uit...", zonder het zelf te geloven.

Jezes, Mina!
Dit wordt weer véél te serieus, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. Ik heb zeker teveel gegeten daarnet.....

Ciska.
Nee Ciska, bedankt voor die uitleg...ik begrijp dat dat helemaal niet serieus is...kan me er helemaal in vinden...maw...je bedoelt eigenlijk te zeggen...

een NORMALE meeting! :)
Plaats reactie