Meet 'n Greet.

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Als alle schrijfsters op dit forum in een Big-Brother huis samen moeten wonen

Wordt het een prachtige real-life soap
7
18%
Vallen er gegarandeerd doden
15
39%
Ontstaat in No-Time de beste regering ooit
2
5%
Zal ik me dood schamen dat ik ertussen zit
13
34%
Doen !! Dat is ideaal voor mijn Coming-Out !
1
3%

Totaal aantal stemmen: 38

Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Nou, als er nog meer reacties komen zoals die van Juul hierboven, denk ik dat ik toch maar regeltjes moet maken :( (ben ik net blij dat mijn kinderen eindelijk oud genoeg zijn om zelf na te denken, krijg ik dit.....)

Misschien een soort manifest?

Als trans knok je al heel je leven tegen jezelf en tegen een wereld die jou niet lust. De meet'n'greet is opgezet in de geest om nou eens een keertje in vrede te leven, even nergens voor of tegen vechten, gewoon het moment over je heen laten komen. en lachen om je pijn, lachen met en om anderen die hetzelfde voelen. Lachen tot de tranen.....

Ik hou er efkens over op...

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Wat veel mensen!

groeten,
Mina
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Ciska,

ik schrijf hier niet veel meer, dat is duidelijk, maar wil hierbij toch even reageren want ik proef in je schrijven, en je humor erin is duidelijk aanwezig, het volgende:

o.a.

misschien een schreeuw om rust, om je even niet hoeven te verdedigen, wie je bent en vooral waarom, zoekend naar een moment van "gelijkheid" met anderen die dit ook zoeken.

Het zoeken naar herkenning en daarmee erkenning van ik ben wie ik ben en ........ het is goed zo.

Het zoeken naar een moment van blijdschap :D in wie je bent en dit mag zijn.

De vele vragen, waarom ik?, kan ik het aan?,stoppen ermee?,hoe verder? :( , verdwijnen even in een mist gordijn omdat aan de andere kant even de zon schijnt door een moment van samen zijn -meet'n'greet.
:D
Ik denk dat dit alles niet alleen voor jou geldt maar voor de meesten van ons, maar zoals iemand zei in goed Nederlands " the bottom line is - it is my life/lijf" :D en dit is ook goed nieuws. 8)

groetjes Adriana
Ciska Lacomte
Banned Lid

Hoi Adriana,

Je vat het heel charmant samen, dank je wel :)
Ik zal niet gaan roepen dat ik dolgelukkig ben met mijn leven hoe het nu is. Ik verwacht ook geen roze wolkjes als ik eenmaal onderweg ben bij het VU. Sterker nog: Ik weet niet eens of ik het wel 'durf'. Maar als oprechte Trans denk ik dat je vroeger of later merkt dat je niks te kiezen hebt: Dus hop, daar ga je: Door het konijnehol om aan de andere kant van de spiegel terecht te komen en intussen bidden dat het mee zal vallen.
Ik ben inmiddels wel zover dat ik merk dat de allergrootste obstakels meestal in je eigen hoofd zitten.
Neemt niet weg dat ik steeds meer zin krijg in de Meet'n'greet.
Enne... Jouw naam staat bij deze ook in de lijst.

Ciska.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ik moet me toch niet vrouwelijk kleden dan? dat is iets wat mannen ons opgedrongen hebben wij hebben ook het recht op slonzige kleding!!

trouwens vandaag een leuk dames jasje gekocht (niet eerst gepast dus het lijfje past wel maar mouwen te kort) nee joy daar passen we geen mouw aan, zucht :o

maar goed die kassiere was heel sjagie, goeiemiddag, toen zag ze dat het een dames item was ging ze tegen me praten of ik een kind was: weet je dat we deze in de aanbieding hebben en in andere kleuren ik: eeh zij:jaaa dat scheelt je toch zomaar 10 euro... ik: ja dank je (inmiddels lacht de vrouw achter me inzichzelf)

ging wel 5 minuten door wat een marteling, t is maar wat sommige mensen leuk vinden

was bij de appie hein notabene!

en mn broek zakte ook al af

zucht even uithuilen bij Cis
Ciska Lacomte
Banned Lid

Hoi Door,

Life's a bitch....... Gelukkig heeft Liddl vanaf vandaag make-up in de aanbieding. Meteen extra tissues meenemen, dan maar. Nou wilde ik in het kader van gelijkheid toch wel aandringen op een vrouwelijk voorkomen hoor.... Bovendien ben ik nog niet zover dat ik er erg goed tegenkan het gevoel te hebben da'k door een kerel begluurd wordt.........

Nou, jah... je ziet Zaterdagavond wel hoe onopvallend ik ben in mijn dames-outfit. Ik denk niet dat ik de kleinste ben van het gezelschap ook al heb ik expres niet de allerhoogste hakjes die er te koop zijn. Maar op mijn pumps ben ik 2 meter 5. Schattig dametje toch?....

Ciska.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

vanaf hoe laat ben jij er?
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ik denk niet dat ik je dat gevoel geef :roll:

alhoewel even aan Joy vragen of zij zich door mij begluurd voelde :-)
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Ciska Lacomte schreef:Nou, als er nog meer reacties komen zoals die van Juul hierboven, denk ik dat ik toch maar regeltjes moet maken :( (ben ik net blij dat mijn kinderen eindelijk oud genoeg zijn om zelf na te denken, krijg ik dit.....)

Misschien een soort manifest?

Als trans knok je al heel je leven tegen jezelf en tegen een wereld die jou niet lust. De meet'n'greet is opgezet in de geest om nou eens een keertje in vrede te leven, even nergens voor of tegen vechten, gewoon het moment over je heen laten komen. en lachen om je pijn, lachen met en om anderen die hetzelfde voelen. Lachen tot de tranen.....

Ik hou er efkens over op...

Ciska.
Haha niet alles serieus nemen wat ik zeg :P . Daarbij zal ik niet degene zijn die de oorlog begint.., ik lach liever alles weg.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Dorine schreef:ik moet me toch niet vrouwelijk kleden dan? dat is iets wat mannen ons opgedrongen hebben wij hebben ook het recht op slonzige kleding!!

trouwens vandaag een leuk dames jasje gekocht (niet eerst gepast dus het lijfje past wel maar mouwen te kort) nee joy daar passen we geen mouw aan, zucht :o

maar goed die kassiere was heel sjagie, goeiemiddag, toen zag ze dat het een dames item was ging ze tegen me praten of ik een kind was: weet je dat we deze in de aanbieding hebben en in andere kleuren ik: eeh zij:jaaa dat scheelt je toch zomaar 10 euro... ik: ja dank je (inmiddels lacht de vrouw achter me inzichzelf)

ging wel 5 minuten door wat een marteling, t is maar wat sommige mensen leuk vinden

was bij de appie hein notabene!

en mn broek zakte ook al af

zucht even uithuilen bij Cis
goh, ik kocht ook een keer iets en de kassamiep, in dit geval een vlot ogende jongen, type drag - althans, ik kon me hem zo in een mooie galajurk voorstellen, zei heel vrolijk, weet je zeker dat je de juiste maat hebt, want dit is de laatste, en je kan het niet ruilen omdat er korting op zit, maar als je wilt hebben we achter nog bijna hetzelfde type etcetc

heel erg vriendelijk

7 van de 10 keer boeit het kassamiep geen moer, 2 keer kijkt men sjagrijnig maar dat ligt dan niet aan mij, en 1 op de 10 keren is de kassahulp gewoon een vrolijk typje die nergens moeilijk over doet

ik ga ervan uit dat de door mij hierzojuist geschetste statistieken net zo hard weer kunnen verschuiven,kortom, je kan er geen pijl op trekken,maar geheid dat als jij met een stralende lach afrekend de reactie eenzelfde zal zijn

:)
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Dorine schreef:ik denk niet dat ik je dat gevoel geef :roll:

alhoewel even aan Joy vragen of zij zich door mij begluurd voelde :-)
ik heb niets gemerkt, maar dat zegt helemaal niks :0
Ciska Lacomte
Banned Lid

De zaal is a.s. zaterdag vanaf 20:00 uur toegankelijk. Ik probeer er tussen dat tijdstip en 20:30 te zijn.

Cis.
p.s. Je weet het toch wel te vinden he?
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

tuurlijk maar dan kan ik nog de weg kwijtraken

t is een gave
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

<Domme stoot modus>

waar gaan we hene dames en wanneer?
Ciska Lacomte
Banned Lid

Wij gaan zaterdag naar de lkg T&T avond te Nieuwegein...

http://www.lkgtent.nl/

Voor meer info.

Ciska. (het is dus groep Utrecht)
Plaats reactie