Dag allemaal
Moderator: Moderators
Dag allemaal
Hoi allemaal
Ik ga stoppen met mijn bijdragen aan Travestie.org.
Al een tijdje heeft het forum geen toegevoegde waarde meer voor mij, maar bleef ik actief om anderen te helpen met advies als ik dat dacht te kunnen.
Helaas verwordt het forum tot een plek waar de regels niet echt meer hoeven te worden nageleefd, en waar mensen persoonlijk aangesproken worden op hun functioneren als ze het wagen om daar iets van te zeggen.
Daarom heb ik besloten om mij hier terug te trekken.
Ik ben nog wel actief op andere plaatsen; als je denkt iets aan mijn advies of mening te hebben kun je me daar bereiken.
Groeten van Cynthia.
Ik ga stoppen met mijn bijdragen aan Travestie.org.
Al een tijdje heeft het forum geen toegevoegde waarde meer voor mij, maar bleef ik actief om anderen te helpen met advies als ik dat dacht te kunnen.
Helaas verwordt het forum tot een plek waar de regels niet echt meer hoeven te worden nageleefd, en waar mensen persoonlijk aangesproken worden op hun functioneren als ze het wagen om daar iets van te zeggen.
Daarom heb ik besloten om mij hier terug te trekken.
Ik ben nog wel actief op andere plaatsen; als je denkt iets aan mijn advies of mening te hebben kun je me daar bereiken.
Groeten van Cynthia.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoihoi, Cyn,
In principe kan ik jouw woorden zo overtikken en herplaatsen. Ik ben al eerder weggegaan, weer even teruggekomen, maar zoals het forum nu draait zal ik ook niet lang meer blijven.
Het is jammer, ja, ik ben steeds bereid om anderen te (blijven) helpen, voor sommigen tot aan hun SRS toe. Zij zijn degenen die hieronder lijden, maar zolang er geen verbetering is in Travestie.org zal ik meer en meer gebruik gaan maken van e-mail en MSN om mensen toch te kunnen ondersteunen.
Kitty.
In principe kan ik jouw woorden zo overtikken en herplaatsen. Ik ben al eerder weggegaan, weer even teruggekomen, maar zoals het forum nu draait zal ik ook niet lang meer blijven.
Het is jammer, ja, ik ben steeds bereid om anderen te (blijven) helpen, voor sommigen tot aan hun SRS toe. Zij zijn degenen die hieronder lijden, maar zolang er geen verbetering is in Travestie.org zal ik meer en meer gebruik gaan maken van e-mail en MSN om mensen toch te kunnen ondersteunen.
Kitty.
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Hi Cynthia,
ook ik vind het heel jammer dat je vertrekt, maar ook heel begrijpelijk.
Heel veel dank voor al je bijdragen, en fijn ook dat je hier toch nog een tijdje langer actief bent gebleven.
Veel sterkte verder op je pad, en hopelijk nog eens tot ziens ergens anders.
ook ik vind het heel jammer dat je vertrekt, maar ook heel begrijpelijk.
Heel veel dank voor al je bijdragen, en fijn ook dat je hier toch nog een tijdje langer actief bent gebleven.
Veel sterkte verder op je pad, en hopelijk nog eens tot ziens ergens anders.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- mireille
- Eredivisie
Jammer, maar je zal ook niet over een nacht ijs zijn gegaan. hopelijk dat het ook een signaal afgeeft dat niet alleen het moderen van het forum steeds in een verder slop komt, maar ook dat er ook mensen weggaan die we natuurlijk niet liever hadden zien gaan
Aan de andere kant, veel suc6 en misschien dat we je zo nu en dan nog eens zien hier op het forum ?
Aan de andere kant, veel suc6 en misschien dat we je zo nu en dan nog eens zien hier op het forum ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Ciska Lacomte
- Banned Lid