Carnaval

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Bericht door Tara »

Te sexy en je wordt een soort "rattenvanger van Hamelen".
Ik kreeg o.a. Elvis achter me aan (die was toch dood?).
Daarna heb ik maar een gewone rok, ruim over de knie, aangetrokken en toen had ik weer rust, voor zover dat kon in het feestgewoel.
Als boerin ben je vast wel veilig (tenzij "boer zoekt vrouw" langskomt).
Het is in ieder wel geval makkelijker als vrouw dan buiten carnaval.
En het is natuurlijk een geweldige smoes om iets leuks te gaan kopen als je daar normaal moeite mee hebt.
Hopelijk heb ik genoeg energie om dit jaar te gaan, want mijn tong hangt op mijn schoenen (misschien ook iets voor carnaval).
Als mijn daglichttherapie nu maar werkt ...
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
natasjavogel
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: za feb 10, 2007 7:47

Bericht door natasjavogel »

Hopelijk heb ik genoeg energie om dit jaar te gaan
Laat het even weten als je nog gaat. Ik ga morgen nu in me uppie :-(
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Vanavond ga ik het vieren in een hele leuke tent, waar ik vorig jaar ook geweest ben. :)

Denk niet dat ik als iets anders ga, kort rokje, sexy topje verder niks. 8)
Gebruikersavatar
Megan
dagelijks aanwezig
Berichten: 131
Lid geworden op: ma dec 11, 2006 11:34

Bericht door Megan »

Ik ben samen met een vriend vanavond de "hoer" van heerlen

Strak knalroze topje spijkerrokje eronder knalroze beenwarmers roze nethandschoentjes pruikje op overdreven make-up knalroze boa

Word HENDIG lachuh :lol:
Gebruikersavatar
JeanineO
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: ma feb 21, 2005 13:26
Locatie: nabij Utrecht

Bericht door JeanineO »

Ik ga als lucifer!

Helemaal naakt, die rode kop krijg ik vanzelf wel :lol: :lol:
i love my dresses.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

kga als forumwatch, denk da' k er heel popi mee ga worden :roll: :D :D
Magnolia
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: za feb 17, 2007 22:23
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Magnolia »

In Aalst, België, is er ook jaarlijks een zeer bekende carnaval. Op de derde dag verkleden de mannen zich traditioneel als vrouw - al is daar meestal niet zoveel sexy's aan. Doorgaans draagt men kleren van de grootmoeder, met bontjas en kinderkoets vol drank :).

Elk jaar stap ik mee in de "janettenstoet" op dinsdag, een parade door de stad van al die verklede mannen, en ga ik de rest van de dag en avond uit gekleed als vrouw (toch ietsje sexier dan de meeste, tenminste dat probeer ik :p).

Niet alleen apprecieer ik het gegeven dat men al sinds de oudheid tradities heeft waarbij mannen zich als vrouw kleden, al is het maar één dag per jaar, maar het is ook een van de weinige momenten dat ik me echt vrouwelijker kleed en daar ook mee naar buiten kom. In de massa val ik niet zo op :).

Dit jaar ga ik zeker ook. Verkleden is traditie met Aalst carnaval, drie dagen lang, maar de meeste mannen verkleden zich pas op dag drie als vrouw. Ik ga dit jaar, net als twee jaar geleden, drie dagen als vrouw. Niet op hoge hakken, dat houd ik immers niet vol, maar toch.... Te beginnen met morgenavond. Ik heb er nu al zin in !
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Wat een lol gister!

Was nog geen 10 minuten daar binnen en de eerste mannelijke vrrijwilliger bood zich aan. 8)

Had wel 20 jongens kunnen krijgen gister, altijd leuk! Het heeft zeker een bijdrage gelevert aan mijn zelfvertrouwen.
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Bericht door Tara »

Magnolia schreef:In Aalst, België, is er ook jaarlijks een zeer bekende carnaval. Op de derde dag verkleden de mannen zich traditioneel als vrouw - al is daar meestal niet zoveel sexy's aan. Doorgaans draagt men kleren van de grootmoeder, met bontjas en kinderkoets vol drank :).

Elk jaar stap ik mee in de "janettenstoet" op dinsdag, een parade door de stad van al die verklede mannen, en ga ik de rest van de dag en avond uit gekleed als vrouw (toch ietsje sexier dan de meeste, tenminste dat probeer ik :p).

Niet alleen apprecieer ik het gegeven dat men al sinds de oudheid tradities heeft waarbij mannen zich als vrouw kleden, al is het maar één dag per jaar, maar het is ook een van de weinige momenten dat ik me echt vrouwelijker kleed en daar ook mee naar buiten kom. In de massa val ik niet zo op :).

Dit jaar ga ik zeker ook. Verkleden is traditie met Aalst carnaval, drie dagen lang, maar de meeste mannen verkleden zich pas op dag drie als vrouw. Ik ga dit jaar, net als twee jaar geleden, drie dagen als vrouw. Niet op hoge hakken, dat houd ik immers niet vol, maar toch.... Te beginnen met morgenavond. Ik heb er nu al zin in !
Dat lijkt wel wat op de Hartjesdagen in Amsterdam.
Misschien is Aalst wel wat voor volgend jaar.
En misschien is het dan ook wel een leuk idee om met een groepje op pad te gaan.
Voor mij is het dan wel afhankelijk van mijn persoonlijke situatie (ziekte in de familie).
Verder is Breda voor mij passé.
Het groepje waarmee ik verschillende keren op pad ging, heeft democratisch besloten dat ik niet paste in hun beleving van carnaval.
Als ik om mij heen keek zag ik toch genoeg overeenkomsten, maar ik heb zelf de indruk dat tolerantie niet meer dan een woord is zodra iets te dichtbij komt.
Hoge hakken zijn op de lange duur niet verstandig.
Dat heeft mij na enkele dagen carnaval wel eens een paar weken verdoofde voeten opgeleverd.

Veel plezier en groeten van Tara.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Bericht door Tara »

natasjavogel schreef:
Hopelijk heb ik genoeg energie om dit jaar te gaan
Laat het even weten als je nog gaat. Ik ga morgen nu in me uppie :-(
Helaas wat te laat, maar je kunt wat lezen in mijn bericht van 18-02 (23.00)
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Verder is Breda voor mij passé.
Het groepje waarmee ik verschillende keren op pad ging, heeft democratisch besloten dat ik niet paste in hun beleving van carnaval.

-ik vind it wel grappig

wat paste er niet?

was je te traag in zuipgedrag? zei je niet genoeg alaaf?

carnaval is zuipen zuipen en zuipen, en achter ekaar aan huppelen en zuipen en dan zo nu en dan zuipen en soms achter elkaar aan huppelen, wat babbelen, naja,bleeren, wat zuipen en af en toe een pilsje

ik begrijp niet hoe je in godsnaam kan afwijken in beleving:)

Joy

(als ik met de ze posting 1 of meerdere forumregels heb overtreden, dan spijt me dat bij voorbaat, ik zit met trillende handen berichten te typen en aarzel steeds of ik nu wel of niet op ok kan klikken, ik heb de regels inmiddels in 13 kleuren uitgeprint en naast mijn keybord liggen, ik probeer ze uit mijn hoofd te leren maar het zijn er nogal veel,er slipt er misschien 1 doorheen , uiteraard geen excuus en iedere overtreding dient dan ook direct aan de kaak gesteld te worden)
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Bericht door Tara »

Joy schreef:Verder is Breda voor mij passé.
Het groepje waarmee ik verschillende keren op pad ging, heeft democratisch besloten dat ik niet paste in hun beleving van carnaval.

-ik vind it wel grappig

wat paste er niet?

was je te traag in zuipgedrag? zei je niet genoeg alaaf?

carnaval is zuipen zuipen en zuipen, en achter ekaar aan huppelen en zuipen en dan zo nu en dan zuipen en soms achter elkaar aan huppelen, wat babbelen, naja,bleeren, wat zuipen en af en toe een pilsje

ik begrijp niet hoe je in godsnaam kan afwijken in beleving:)

Joy

(als ik met de ze posting 1 of meerdere forumregels heb overtreden, dan spijt me dat bij voorbaat, ik zit met trillende handen berichten te typen en aarzel steeds of ik nu wel of niet op ok kan klikken, ik heb de regels inmiddels in 13 kleuren uitgeprint en naast mijn keybord liggen, ik probeer ze uit mijn hoofd te leren maar het zijn er nogal veel,er slipt er misschien 1 doorheen , uiteraard geen excuus en iedere overtreding dient dan ook direct aan de kaak gesteld te worden)
Ach, ik heb ooit begrepen dat carnaval bedoeld is als aanzet tot de vastentijd.
Gauw nog even je uitleven voordat je "even" niets meer mocht. :(
Daarna werd het meer iets van maskers opzetten of afzetten, op een feestelijke manier. :)
Volgens mij heb ik daaraan voldaan door een opgelegd masker af te zetten en lekker mee te hossen op liedjes met maffe en komische, nietszeggende teksten. :P
Ik heb nu dus de indruk dat het genoemde groepje er zelf niets van snapt (en dat komt dan uit de regio). :roll:
En volgens mij denken ze dan ook nog dat ik de outfits die ik toen aanhad ook regelmatig draag.
Alsof ik constant een wijde strokenrok met petticoat draag met een parasolletje en een roze olifantje er bij. :o
Niemand zij zelfs "Alaaf" (hoe onbeleefd, eigenlijk). :x
Maar misschien was dat wat onuitspreekbaar na de nodige biertjes. :P
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Tara schreef: Verder is Breda voor mij passé.

Veel plezier en groeten van Tara.
Hahahahaha... Voor mij ook !!!!

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Magnolia
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: za feb 17, 2007 22:23
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Magnolia »

Tara schreef:Misschien is Aalst wel wat voor volgend jaar.
Nou, je mag altijd een keer met me mee hoor. Al wordt er doorgaans in Aalst ook wel wat afgezopen :p. Zelf drink ik wel, maar ben nog nooit dronken geweest. Ik houd graag mezelf nog onder controle.
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Ik weet niet wat het is...
maar ik heb iets met of tegen carnaval geloof ik :)
Ik vind dat gezuip en gestamp meestal iets te grof ofzoiets.
En die stomme pakjes...
(dat is mijn associatie ermee door herinneringen aan carnival denk ik, allemaal bezopen mensen - overigens vond ik het als kind geweldig hoor).
Ik denk wel eens, waarom eens per jaar...
en niet elke dag wat leuks of grappigs aandoen...?
'everyday is halloween'
daar ben ik wel verzot op...op halloween.... hmmmm
en suf dansen op muziek...
dat kan ook elke dag...
als je je buren er niet mee lastig valt :)
Een vriend van mij zei dat het een oud gebruik is om tijdens carnival je te kleden als het andere geslacht...(ze wilden de wereld op zijn kop zetten, zeg maar...)
Zodat kinderen volwassenen zijn, mannen vrouwen enz.


groeten,
Mina
Plaats reactie