Dat je daar tijd voor hebt, ik wil altijd zo snel mogelijk weer bij die pot vandaan zijnmina schreef:Ik ben ook wel eens zo'n tut dat ik eerst TP over de bril heen leg voordat ik erop ga zitten...
Zoals sigourney weaver in Copycat:
http://www.youtube.com/watch?v=s3ffMd0fLbc
na het zien van die film durf ik dat bijna niet meer te doen
Staand of zittend?
Moderator: Moderators
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
altijd zitten geplast, ook als kind, en nog steeds zittend op mijn eigen toilet; in openbare gelegenheden gehurkt boven de pot. Geen haar op mijn haar die er over denkt daar te gaan zitten, brrrrrrrrr!
Ik lees trouwens niemand over afvegen na het plassen; doe ik wel.
Enneh, degenen die afwisselend zittend of staand plassen; in dat laatste geval schudden ze 'em ook nog even af?
*DAT* vind ik namelijk het ultieme masculiene gebaar.
Groetjes Mila.
Ik lees trouwens niemand over afvegen na het plassen; doe ik wel.
Enneh, degenen die afwisselend zittend of staand plassen; in dat laatste geval schudden ze 'em ook nog even af?
*DAT* vind ik namelijk het ultieme masculiene gebaar.
Groetjes Mila.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- mireille
- Eredivisie
Lisa met een S schreef:Voor degene die nog steeds (althans af en toe) als man gebruik maken van de herentoilet maar zeggen dat ze ook altijd zitten: dus in een herentoilet ga je liever op de pot zitten dan voor de urinoir staan als dat alleen je behoefte is?
Lisa
Zowiezo omdat ik me wat ongemakkelijk voel met dat "open" gebeuren van de urinoirs....
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou je moet toch ook niet alles weten he......un beetje intimiteit moet toch gewaarborgt blijven vind ikmila schreef:Ik lees trouwens niemand over afvegen na het plassen; doe ik wel.
groetjes vanuit Vipiteno
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ha Dorine, morgen vanuit het Rheinland en overmorgen vanuit mun hut in NL, ben namelijk vrij met aankomende weekend en hoef pas maandag weer gaan....uns wil ik dan toch maar weer mun vrienden zien, vrijdag avond zie ik un hele goeie vriendin weer, de eerste nederlandse die ik ooit heb leren kennen trouwens, zaterdag is volgeplant met bezorgingen samen met mun *man* en de hele zondag ben ik voor mun beste vriendin die me al heel erg heeft gemist, tjaaa en die anderen moeten nog tot 17 maart wachten, want dan is weer groot feest en bijeenkomst in Bochum......dat is dus de nadeel van dit werk, dat je maar weinig tijd overhoudt......
.....maargoed, hier ging het eigenlijk om plasgewoontes
groetjes
Mara
.....maargoed, hier ging het eigenlijk om plasgewoontes
groetjes
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Toen ik nog jonger was en nog naar het jongenstoilet ging, ging ik ook altijd zitten. Maakte niet uit wat voor behoefte maar ik ging altijd opde potLisa met een S schreef:Voor degene die nog steeds (althans af en toe) als man gebruik maken van de herentoilet maar zeggen dat ze ook altijd zitten: dus in een herentoilet ga je liever op de pot zitten dan voor de urinoir staan als dat alleen je behoefte is?
Lisa
grtjss Laura
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
"wat ongemakkelijk", dat vind ik persoonlijk nog een beetje eufemistisch uitgedrukt...mireille schreef:Lisa met een S schreef:Voor degene die nog steeds (althans af en toe) als man gebruik maken van de herentoilet maar zeggen dat ze ook altijd zitten: dus in een herentoilet ga je liever op de pot zitten dan voor de urinoir staan als dat alleen je behoefte is?
Lisa
Zowiezo omdat ik me wat ongemakkelijk voel met dat "open" gebeuren van de urinoirs....
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- artuntaure
- daar ben ik weer
- artuntaure
- daar ben ik weer