Geweldige link, moet je echt eens lezen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Oh ja......voor de bank ben ik sinds de ID plicht op het internet 'meneer' en per post 'mevrouw'........lollllllllll!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Melina,

Je leest dingen die er niet staan. En je projecteert jouw (voor jouw gevoel: ideale) leven op mij - waardoor mijn leven in jouw ogen nooit ideaal kan zijn.

Wat bij jou mist is de realiteit dat mensen van elkaar verschillen. Dat verschillende mensen het leven verschillend ervaren. Dat verschillende mensen andere dingen leuk vinden. Jij kickt op feestjes, ik op musea. Geen probleem, toch? Jij kickt erop om als vrouw eruit te zien, ik kick erop om de kleren en make-up te dragen die ik mooi vind. Als je snel leest dan lijkt het het zelfde, er zit een wereld van verschil in. Het verschil zit 'm in de vraag: "MOET een ander mij als vrouw zien of MAG een ander daar ook anders tegenaan kijken?". Ik heb geen moeite met dat laatste - jij zo te lezen wel. Ook dat is geen probleem - 't is maar hoe je het beleeft.

Iets is pas goed als het bij iemand past. "One size doesn't fit all".

Overigens vind ik de toon van je berichten op dit moment (veel) te agressief.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Melina,

<Je gaat de concurrentie aan met biologische vrouwen hoor en dat concurrentieel nadeel moet er dan ook zo snel mogelijk uit.>

Hmmmmmmmmmmmm........zij gingen concurrentie met mij aan hoor, ze lieten me duidelijk blijken dat ik te goed gekleed ging, en probeerden me te overtreffen, vrouwelijke collega's dan, terwijl ik helemaal geen concurrentie aanging met hun.
Vriendinnen, geboren vrouwen, leenden vaak kleding van me, voor allerlei gelegenheden......tot eens een nieuw vriendje van een van hun tegen me zei 'heeeeeeeeeee......je hebt hetzelfde pakje aan als wat F heeft', waarop ik dan maar 'tactvol' antwoordde 'oh, we hebben dezelfde smaak', om te redden wat er te redden viel. Maar leuk vond ik het niet nee, ook niet die concurrentie.

Groetjes Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Frederique,

<Overigens vind ik de toon van je berichten op dit moment (veel) te agressief.>

Nou nee, ik verbaasde me ook nogal over je vergelijking van post op ts'en op vrijersvoeten met ex drugsgebruikers en ex hoeren. Erg bot en ondoordacht voor jouw doen.

Groetjes Mila.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Euh, vinden jullie nu dat ik agressief aan het 'posten' ben ?

Komt dat bij anderen ook zo over ?

Groetjes,

Melina
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Hoi Mila,

Ik heb alleen maar willen aangeven dat er zaken zijn die mijns inziens je voor je gaat seksen MOET bespreken. Transseksualiteit is daar mijns inziens een van. En om de noodzaak te onderstrepen noemde ik er twee waarvan ik denk dat ook iedereen dat zou willen weten VOOR er gesekst wordt.

Groetjes,

Frederique
lief dinnetje
Eredivisie

Zo en waarom is dat dan belangrijk voor deze categoriën ?

Groeten,

Melina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Je kunt misschien nog beter veilige seks hebben met een exdrugsgebruiker, of hoer...dan met een vent of vrouw die de parken en bosjes afloopt en onveilige seks heeft met van alles en iedereen. Want het risico op soa is de enige reden die ik kan bedenken waarom iemand met een drugs of prostitutieverleden aan een ander zou moeten vertellen wat hij of zij heeft uitgespookt.

Ik zie het verband met transseksualiteit echter niet. Volgens mij is dat niet besmettelijk, en ik weet helemaal niet zo zeker of je dat zou moeten vertellen....misschien wel, misschien niet.
Ik denk dat je die keuze zelf kan maken.
lief dinnetje
Eredivisie

Inderdaad Mina,

Dat is zo een typisch mannelijke stelling.
Wij moeten ons beschermen.

Ik ben onlangs zwaar beledigd geweest ! Men noemde me als zijnde deel uitmakend van een risicogroep voor AIDS.
Ik heb verdomme nooit seks gehad voor mijn transitie.

Ah ja en dat was dan door een man die naar ik ondertussen weet al met de helft van de datingsite heeft seks gehad .... en dan nog zonder condoom.
Wie is dan degene die deel uitmaakt van de risico-groep.
Ik heb een communicatie onder de vrouwen opgezet om hen te beschermen tegen die vent.
Pfff mannen en het mannelijk denken .... ik begin er zo mijn idee over te hebben.

Groeten,

Melina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Hoi Melina,

Ja ik heb wat dat betreft ook geen illusies meer hoor. De keren dat ik seks heb gehad met mannen wilden ze bijna allemaal zonder condoom.
Na verloop van tijd wordt je daar heel zenuwachtig van, en van mij hoeft het voorlopig niet meer. Mannen! pff.
Ik heb nog nooit onveilige seks gehad zonder dat ik zeker wist dat ik volledig soa en hiv vrij was. Of je hoer of trans of drugsgebruiker bent...is totaal niet relevant...als je je verantwoordelijkheden maar neemt.
Veilig vrijen dus.

groetjes,
Mina
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nee Melina....je hebt maar opgeschreven, wat er eigenlijk speelt in de maatschappij. Ik ken er veel van hoor, ik ben er namelijk verre van passabel als vrouw en weet wat jij bedoelt en dat dan vanuit de hoek van iemand die pas op twede gezicht gemevrouwt wordt....

....ook ik kan me daaraan storen hoe Frederique meent dat er geen problemen zijn, ik denk dat het bij Frederique nog un beetje het rose bril gehalte heeft, het is geweldig als je stappen onderneemt, alles is spannend en het positieve wat je meemaakt, krijgt een veel hogere waardering als het negatieve, uiteidelijk ga je met trots een richting, naar jezelf....

Tis juist jou ervaring omdat je veel verder bent, veel meer sociale contakten hebt gehad in je leven en al dat je dit zo schrijft, het is daar niks aan toe te voegen, en nee alles andere dan agressief.

Ik werdt vaak gevragen wat ik nu ben, het grappige is, dat ik gewoon kan zeggen, nou ik ben un vrouw, ik zie alleen mss nie helemaal zo uit en de mensen geloven me en het gaat weer over andere dingen. Mijn succes ligt dan ook eerder in de persoon die ik ben, dat hoor ik dan van mensen, die wel mun verleden kennen en die dergelijke situaties dagelijks meekrijgen.

Zou kunnen, dat Frederique zo ook verder door het leven kan, maar ik kan me dus ook nie voorstellen, dat je maar van musea, werk en alleen op vakantie gelukkig kan worden op den duur, er is meer in het leven als vrouw, je wilt zich geborgen voelen, intimiteit met iemand delen, weten thuis wacht iemand en zo bedoel ik dus en ja wie droomt er nou niet van....en ja, het is voor velen verdomt moeilijk un partner te vinden als een dergelijke aparteling, de kansen zijn echt veel minder.....

.....en Frederique niet gelijk weer dit alles als *alles draait om seks* afdoen....zo voel je het mss nu nog, maar met de hormonen ga je anders voelen en dat is waar en dat kun je nu nog niet echt weten, hoe dat dan voelt....en ja, het draait idd niet alleen om seks.....ook, maar zeker niet alleen :wink:

groetjes vanuit Heerlen

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
lief dinnetje
Eredivisie

Frederique schreef :

Jij kickt erop om als vrouw eruit te zien

Dat is al lang verleden tijd.
Dat was zo als travestiet.

Ik kick er nu alleen nog op dat ik altijd en overal als vrouw kan functioneren. En Verder dat ik kan flirten, daten , kussen, dansen en vrijen zoals elke andere gezonde bio-vrouw.
En dat zonder uitleg te moeten geven.
Ik hoef dat niet te doen, ik ben vrouw en dus mezelf.
Een man die met mij naar bed is geweest en zichzelf een homo noemt zit met zwaar psychische problemen en moet maar naar een gender psych.
Is misschien een idee voor een nieuwe afdeling binnen het genderteam ..... behandeling van mannen die naar bed zijn geweest met een 'trans'.
Het probleem zit hem in hun hoofd en niet in het mijne, not my problem anymore. Ik sta nu nog wat op de rem, maar na mijn FFS is het gedaan met de 'openheid'. Al wat je krijgt voor de 'zogenaamde' eerlijkheid is een hoop totaal misplaatste vooroordelen en ik ben echt niet van plan om de komende 20 jaar van mijn leven te verspillen aan het vechten tegen die vooroordelen bij de mannelijke gemeenschap.
What you get is what you see .... and it looks good .... so why should I care .......

Rgds,

Melina
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Ik heb het je al eerder geschreven: mijn indruk is dat jij jouw belang van jouw pleziertje belangrijker vindt dan de mogelijke gevolgen voor die man.
Ik vind dat a-sociaal: ik vind dat je een ander (ieder ander) gelijkwaardig aan jezelf moet behandelen.

Groetjes,

Frederique
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Vraag mij af wat voor mogelijke negatieve gevolgen er voor een man is die een one-night-stand heeft met een TS zonder te weten dat het een TS als de TS in kwestie geen SOA heeft

Vind ook dat een drugsgebruiker wiens drugs-verleden ver achter zich heeft en ook geen SOA draagt dat niet hoeft op te biechten als het gaat om een one-night-stand want ik zie ook geen mogelijke negatieve gevolgen voor de man

En in beide gevallen doen ze het allebei voor een pleziertje

Lisa
If all else fails, buy new shoes
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

oops ! pardon!
Plaats reactie