Geweldige link, moet je echt eens lezen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Frederique schreef :

Ik heb het je al eerder geschreven: mijn indruk is dat jij jouw belang van jouw pleziertje belangrijker vindt dan de mogelijke gevolgen voor die man.
Ik vind dat a-sociaal: ik vind dat je een ander (ieder ander) gelijkwaardig aan jezelf moet behandelen.

Dat is een typische reactie van iemand die leeft op basis van principes en theoriën, maar verder in de werkelijkheid niet leeft .... en dus geen relaties heeft.
Je hebt duidelijk geen enkel idee hoe het er vandaag de dag aan toe gaat in het werkelijke leven.

Ik ben dus net terug van 1 nachtje uitgaan.
Resultaat : 5 concrete seksuele voorstellen.
Allemaal van mannen die gehuwd zijn of in een relatie zitten.
Vaak komen ze met het verhaal dat ze geen seks meer hebben met hun partner en op zoek zijn naar een avontuurtje.
A-sociaal ? Hoe noem je dat dan .....
Op mijn vraag of hun partner op de hoogte is van hun slippertjes ... krijg je altijd te horen : neen en dat hoeft ook niet.

Verder toch ook 1 normaal en leuk contact gehad met een man.
Ik heb die 5 mannen trouwens 'afgewezen' omdat ik vond dat ze absoluut geen respect hadden voor vrouwen in het algemeen
2 van de 5 wisten dat ik trans ben (ze hadden het gezien of gehoord), maar dat stoorde hen niet als het enkel voor de seks was ... . 3 van de 5 hadden het niet door blijkbaar.

Ik heb de voorbije maanden moeten vaststellen dat veel mannen absoluut geen respect hebben voor vrouwen en zeker en vast niet voor trans-vrouwen. Het zijn objecten om hun seksuele honger mee te stillen.
En ik zou me moeten schuldig voelen ?
Omdat ik toevallig in het verkeerde lichaam geboren ben ?
Kom zeg, ik heb mijn 35 jaar achter de tralies nu wel uitgezeten .... ik ben nu vrij en kan van het leven genieten als vrouw.
Neen hoor, alsof een ex-gedetineerde voor de seks gaat vertellen dat hij ooit in de gevangenis heeft gezeten ?
Waarom moeten wij als trans-vrouw dan wel telkens beginnen over onze tijd in 'de gevangenis'
Het ergste is, wij hebben eigenlijk niks verkeerd gedaan, maar toch moeten we voor altijd ons blijven verantwoorden tegenover 'mannen' die dan vaak niet eens het minste respect hebben voor mens en dier.
Waarom moeten wij ons voor de rest van ons dagen schuldig blijven voelen ?
Dat is gewoon misplaatste schaamte van onze kant....het is tijd dat mannen daar mee leren omgaan en het is nog veel meer tijd dat mannen zichzelf niet zien als homo als ze met een trans-vrouw vrijen.

Groeten,

Melina
Stealth01
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Stealth01 »

melina_r schreef: Vaak komen ze met het verhaal dat ze geen seks meer hebben met hun partner en op zoek zijn naar een avontuurtje.
A-sociaal ? Hoe noem je dat dan .....
Op mijn vraag of hun partner op de hoogte is van hun slippertjes ... krijg je altijd te horen : neen en dat hoeft ook niet.
Hoe je dat noemt? Bij wederzijds goedvinden heet het polyamorie. Zonder wederzijds goedvinden gewoon vreemd gaan toch?

Kitty.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Mina,

<dan met een vent of vrouw die de parken en bosjes afloopt en onveilige seks heeft met van alles en iedereen>

Ja, idd.....ik me echt wezenloos ergeren aan het aanwijzen van (oa) TS'en en homo's als AIDS risicogroep, dat is nogal makkelijk, want zij zijn 'anders'.

En al die mannen die parkeerplaatsen, bosjes, parken, sauna's en pisbakken afstropen naar clandestiene homosex, zijn dat allemaal homo's?
Nee, dat zijn voor het merendeel bi mannen, die in de regel een (nietsvermoedende) vrouw/vriendin thuis hebben zitten.
Majah, die zijn voor het oog van de wereld 'hetero' en 'normaal' dmv die vrouw/vriendin/heterorelatie he?

Ik ken een paar homo's die wel eens cruisen op oa parkeerplaatsen en die vertellen steeds weer over de vele auto's met kinderzitjes achterin die ze daar zien.

Het is zo hypocriet allemaal, maar ik benijd die vrouwen van die stiekeme, rondn**kende bi mannen niet.
Goed en wel worden die uit sociale angst en schaamte als excuustruurs gebruikt, en daarbij nog blootgesteld aan het risico op allerlei SOA's ook. Behalve AIDS zijn de overige SOA's namelijk hyperbesmettelijk, en niet geheel te voorkomen door condoomgebruik.

Je zult maar opgescheept zitten met zo'n stiekeme halve homo als man.

Groetjes Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Melina,

<Ah ja en dat was dan door een man die naar ik ondertussen weet al met de helft van de datingsite heeft seks gehad .... en dan nog zonder condoom.
Wie is dan degene die deel uitmaakt van de risico-groep.
Ik heb een communicatie onder de vrouwen opgezet om hen te beschermen tegen die vent.
Pfff mannen en het mannelijk denken .... ik begin er zo mijn idee over te hebben.>

Ehm, nergens om hoor, maar ik mag toch aannemen dat de dames er zelf met hun volle verstand bij waren? Niet alleen die man zou zijn verantwoordelijkheden moeten nemen, ook zijn sexpartners..

<Ik ben dus net terug van 1 nachtje uitgaan.
Resultaat : 5 concrete seksuele voorstellen.>

Nou hoop ik dat ik je niet voor het hoofd stoot, maar wat je daar zoal schrijft is heel erg simpel een kwestie van 'vraag en aanbod'.

Als een vrouw/TS zich (duidelijk) (sexueel) beschikbaar opstelt, dan zullen er mannen als vliegen op stroop afkomen, en wel zonder dat het die mannen echt uitmaakt hoe die vrouwen/TS'en er nou precies uitzien. De gemiddelde man is nou eenmaal een wandelende testosteron vulkaan, en als ie de kans ziet 'zijn happie kwijt te raken', dan grijpt ie die kans aan, en voor wat betreft de vrouw/TS die zich beschikbaar opsteld: daar word na afloop verder niet naar omgekeken. Misschien dat ie na 6 weken of zo nog eens belt, als de behoefte weer dringend is.

Nogmaals: ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar denken dat je een partner vind dmv sex, dan bega je een vergissing. Hetzelfde geldt voor intimiteit.

Om even een eerder postje van mij aan te halen:

<En ja, ik ken de ervaring om als vrouw gezien en behandeld te worden maar als ik met een leuke meneer in aanraking kom, en ik merk niet aan zijn manier van kijken of lichaamstaal of gezichtsuitdrukking dat ie niet in de gaten heeft hoe ik in elkaar zit, dan vertel ik het toch even tussen neus en lippen door, afhankelijk van de situatie dan. Ik ben niet geopereerd he?

Verder stel ik me hoe dan ook niet beschikbaar op, want mannen zijn net honden wat dat betreft; ze ruiken een - al dan niet subtiel- beschikbare vrouw van 5 km afstand. Ze merken dat aan de manier waarop zo'n vrouw kijkt, evt contact zoekt enzenz.
En als ik me beschikbaar opstel, en zo'n man realiseert zich plots dat ie met een TS te maken heeft, dan heb ik het gedaan natuurlijk.

Kortom: never speak to anyone, unless spoken to.

En weet je nou wat? Dat onbeschikbare, dat ontoegankelijke........dat blijkt heel erg aantrekkelijk te zijn. "Play hard to get", zogezegd, het aloude vrouwenspelletje, het werkt! lol!

Hoe nukkiger en grilliger en afstandelijker ik me gedraag hoe harder ze achter me aan lopen, of ze nou weten of ik een ts ben of niet.

Leuk is het wel, en het geeft sjeu aan het bestaan.......en ik ben net als jij, alles behalve frigide>

Groetjes Mila.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Kan deze hele discussie over Passabel zijn als vrouw niet overgeplaats worden naar het forum transsexualieit? En dan ook zo snel mogelijk toestemming verlenen aan enkele personen die dit onderwerp steeds maar weer aandragen zodat zij lid kunnen worden van die groep. Denk je iets geweldigs te lezen en dan gaat het weer 6 pagina's over al dan niet geaccepteerd te worden als vrouw in een post- op /pre - op fase of na de geslachtsverandering of hoe alles ook maar wordt genoemd.

Persoonlijk vind ik dit langzamerhand erg storend worden. Het is géén stimulans meer om mij te helpen in het geheel van mijn travestie gebeuren. In tegendeel: ik wou in de loop van dit jaar ooit eens stappen ondernemen om naar een tv -café te gaan maar zie daar al een stelletje trans-op, transsexuelen zitten die mij gaan beoordelen op mijn passabiliteit in dit geheel. Zonder te kijken wie die persoon is die binnenkomt als MENS. en geaccepteerd als MENS.

Ook doen de laatste discussies die er de afgelopen weken steeds weer verschijnen steeds meer de neiging opkomen om mij af te melden als deelnemer

Ik zal trachten te beschrijven wat deze discussie allemaal bij mij te weeg brengen. Ik heb jaren geworsteld om mijzelf te accepteren!! Dacht dat ik daar de afgelopen periode aardig in was geslaagt. Ik heb mijn vrouwelijke gevoelens nu op een juiste manier geaccepteerd wat zich bij mij uit in travestie. Voor mij hoeft het op dit moment niet verder. Ik hoef geen geslachtoperatie of borstvergroting ondergaan. Wel wil ik geaccepteerd worden in datgene wat ik doe. Het was al moeilijk toen in real-life iemand een vergelijking maakte met een kennis die ook travestiet is maar lichamelijk /gevoelsmatig een sterkere uitstraling als vrouw heeft en mij het verwijdt naar de kop smeet dat ik meer een mannelijke uiterlijk had dan hij/zij.Dus kon ik in haar ogen geen vrouwelijke gevoelens/uitstraling hebben. Let wel dit is dus in jullie ogen passabiliteit. MIjn eigen onzekerheid komt dan weer sterk naar voren. En nu gaan de diverse forums hier steeds weer over passabilieit. Er komt een topic naar voren met een totaal andere tekst en dan verzandt het hier weer in.

Het geheel van deze discussies weerhouden mij op dit moment om extra naar buiten te treden!!. gewoon omdat ik vooral naar aanleiding van jullie discussie terug geworpen wordt in het feit dat ik bang ben om niet geaccepteerd te worden als die persoon die ik ben als vrouw. Ik moet mij steeds voorhouden dat ik géén hoge eisen voor mijzelf stel en mijzelf wil zijn.

Ik heb de laatste tijd steeds het gevoel naar aanleiding van de discussie dat indien je niet passabel bent in bepaalde ogen je ook niet geaccepteerd word om datgene wat je bent.

Tegelijkertijd vliegen er op dit moment gedachten door mij heen die mij op het volgende wijzen: Passabiliteit begint bij jezelf!! Dit dien je niet te zoeken in de buitenwereld maar in jezelf. Pas dan krijg je de passabiliteit die je zoekt. Vindt het in jezelf zodat je niet meer hoeft te zoeken en daardoor mag je het met scheppen ontvangen.

Jouw innerlijke wereld toont jou wat passabiliteit is en dan hoef je dit niet meer te zoeken in de buitenwereld. Je hebt geaccepteerd dat JIJZELF passabel bent en hoeft daarom geen bevestiging meer van de buitenwereld, of in dit geval steeds discussies te voeren of iemand al dan niet passabel is in jouw ogen.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Dhiamara,

<Denk je iets geweldigs te lezen en dan gaat het weer 6 pagina's over al dan niet geaccepteerd te worden als vrouw in een post- op /pre - op fase of na de geslachtsverandering of hoe alles ook maar wordt genoemd.>

Maar de link die geplaatst werd als begin van deze draad *gaat over post op TS enz*.........dat is iets heel anders dan travestie an sich, maar aangezien dit een postje betreft op een algemeen forum voor tv/ts/tg vind ik dat die link/deze draad hier thuis hoort, omdat ook oa (pre/post) op TS'en meelezen net zoals pre/post op TS'en meelezen en posten op het (besloten) TG forum......en eerlijk gezegd word ik niet onzeker als op het TG forum postjes lees van TS'en die wel all the way en voor hun SRS gaan.

Groetjes Mila.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ha, mss is het voor jou Frederique uns van belang zich hierin verder te verdiepen :wink:

....bovendien kun je aan je duits werken madammeke, helaas ken ik geen nederlands equivalent van die site, vandaar.

Er is namelijk zoveel meer om voledig vrouw te zijn, respektievelijk zo te leven in deze maatschappij. Aangezien jij ervoor hebt gekozen te emigreren weg van de mannelijke genderrol, je wilt nu nog allebei in je verenigen, maar ik kan je vertellen, dat dit op den duur toch problematisch wordt.....en ja juist dan als je je leven met iemand wilt delen met alles wat erbij komt kijken....

groetjes

Mara, die wel nu met een man samenleeft en daar dus ook un beetje van weet....okee, hij is wel een erg open mind persoon, maar die zijn er echt nie veel op deze planeet. En mun partner is het ook nie, ik val helaas nie op mannen maar ik heb het idee, dat ik het elders van jou had gelezen, dat je mannen toch wel attraktiever vind dan vrouwen.....dus....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Dhiamara

Jouw klacht is niet de eerste die mijn oren bereikt; er zijn een groot aantal passieve forumdeelneem(st)ers die zich steeds meer ergeren aan dit verschijnsel hier en ik adviseer ze om ook hun stem te laten horen. Mila heeft wel formeel gelijk in dat dit draad al vanaf moment een bestemd was voor TS'en maar in het groter geheel is het wel zo dat bijna elke discussie dan ook tegenwoordig gaat over passabiliteit

En zoals ik al pas heb geschreven is inderdaad passabiliteit voor ons al een belangrijke onderwerp maar zijn er verschillende definities voor verschillende situaties -- waarvan passabiliteit voor travestieten een heel andere onderwerp is dan voor transseksuelen

Waar er wel sterk overeenkomsten zijn -- mijn insziens -- is in de discussie om wanneer jouw (toekomstige) partner in te lichten dat je T*** (vul zelf in) bent; naar mijn mening hoef je als travestiet niet voordat je met een vrouw voor een one-night-stand het bed in te duiken te vertellen dat je travestiet bent en zodoende geldt voor een post-op trans en een man: als hij er niets van weet hoeft hij er niets van te merken

Maar door voortschrijdende inzicht (ik heb zelf veels te lang gewacht) ben ik wel van mening dat je dat wel moet vertellen zodra jouw relatie serieus begint te worden -- en ook hier geldt hetzelfde voor transseksuelen: als hij dat niet inmiddels zelf door heeft gehad moet je het dan op dat moment opbiechten

Zodoende kan je uit elke discussie (als je dat wil) iets halen wat voor jou van belang is

En vooral niet laten weerhouden om naar een T&T te gaan; het gaat heel anders dan hier

Groetjes
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Lisa met een S schreef:
Joy schreef:maak een apart topic passabiliteit aan

misschien dat het gaat werken
Even snel zoeken en ik heb er al 3 alleen al in 'algemeen':

Passabiliteit
Passabiliteit of: Een Aliën in Lelystad

En natuurlijk die maar die is op slot:
Passabiliteit

Misschien moeten ze verplaatst worden naar Makeup Uiterlijk en Kleding waar ook ik de volgende posting tref:

Passable

Lisa
Bovenstaande draden alsmede dit huidige discussie verplaatst naar MU&K subforum

Lisa
If all else fails, buy new shoes
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Hoi Lisa

Je hebt gelijk dat in elke discussie wat te halen valt. Ik merk dat ik wat rustiger geworden ben na dit geheel geschreven te hebben en even wat met de hond heb gelopen. :) Ik heb van mij af geschreven door eerst tegen de draad in te gaan en daarna naar mijzelf te kijken. De kern van het hele verhaal wat ik heb geschreven, ligt voor mijzelf besloten in de laatste regels die ik heb geschreven. :)
Ik denk dat ik daar voor mijzelf even een duidelijkheid moest verkrijgen.

Wat partners betreft denk ik inderdaad dat een one night stand niet hoeft te weten dat ik travestiet ben, maar als ik merk dat er een serieuze relatie ontstaat dan zou ik dit wel zo spoedig mogelijk vertellen. Overigens ben ik vrijgezel en doe ook niet aan one night stands omdat er voor mijn gevoel toch even wat meer moet wezen dan alleen het sexuele. :)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
lief dinnetje
Eredivisie

Dhiamara schreef :

Kan deze hele discussie over Passabel zijn als vrouw niet overgeplaats worden naar het forum transsexualieit? En dan ook zo snel mogelijk toestemming verlenen aan enkele personen die dit onderwerp steeds maar weer aandragen zodat zij lid kunnen worden van die groep. Denk je iets geweldigs te lezen en dan gaat het weer 6 pagina's over al dan niet geaccepteerd te worden als vrouw in een post- op /pre - op fase of na de geslachtsverandering of hoe alles ook maar wordt genoemd.

Ja, ergens heb je gelijk hoor.
Maar ik heb al toegang gevraagd op het forum over transseksualiteit, maar dat is tot op heden nog niet gelukt.

Maar in dit geval denk ik toch dat de globale site van Lynn toch ook voor travestieten enorm veel goede info bevat hoor.

Lees ook dit eens over passing (verschil als trans en als trav) :

Therein, dear friends, is something that causes us to look at the whole "passing" issue in a slightly different light than we have before. Being transsexual, the issue of "passing" takes on an entirely different perspective than what one would normally consider as a cross-dresser or transvestite. Why? (There's that word again) There are several reasons for this, but two primarily stick out when this topic comes up. The first is that as a transsexual, once we have transitioned, there is no reprieve - we cannot escape ourselves now as transitioned transmen and transwomen any easier than we could escape ourselves when we were living the life of a wrongly gendered person. When we go out each day, we are who we are. A step backwards for a rest or reprieve is a step backwards in the name of progress. Because of that, we need to find comfort in the identity that we present to the world each day.

Secondly, the nature of my gender identity is that I identify as female, not "a guy in a dress." My remarks aren't meant to disparage cross-dressers or transvestites; not in the least. I could be unattractive as a woman and be comfortable, because at least I'd be a woman. But given the temporal nature of cross-gender presentation by cross-dressers and transvestites, the issue of "passing" is placed into an entirely different context than it is for transsexuals. For the cross-dresser, the return to male presentation is normal and appropriate. Once back in "guy mode" (as some call it) the world is none the wiser about any gender issues, and the whole topic, for the most part, may be conveniently ignored. Some people who identify as cross-dressers will likely have a problem with the second point. I don't mean to be indignant here, but the basic fact of being transsexual is that life is already difficult enough; why should we complicate things further by being indifferent or dismissive about our own appearance? And this concept cuts both ways. Should a FTM not "pack" or bind because it shouldn't make a difference? Should an MTF not wear makeup? If there is something I can do to correct the gender obstacles that nature gave me, then why should I not do so? Just because I cannot escape who I am, doesn't mean that I can't work to improve upon my lot. Of course, there are those who don't fit neatly into any classical definitions used by the transgendered community, and quite often the lines between any two points on the gender spectrum become easily blurred. But in that light, the issue of "passing" then becomes one of "passing as what?" To which one would likely (and appropriately) answer "yes."

Ik zou het zo durven schrijven (ik ben zelf 10 jaar travestiet 'uit de kast geweest' )
Als travestiet is passing meer iets voor jezelf. Het gaat eigenlijk eerder om je eigen angsten overwinnen. je gaat winkelen, je gaat eens uit .... en je wil eigenlijk wel graag dat ze het niet door hebben.
Als dat dan lukt voelt dat echt als een enorme overwinning.
Maar uiteindelijk ga je dan wel naar het werk als man en leef je verder als man.
Angst is hier eigenlijk het grote woord.
Als je als vrouw gaat leven elke dag dan verdwijnt die angst wel na een tijdje, maar je wil dan eerder 'passable' zijn om terug normaal te kunnen leven. Je wordt het immers beu om altijd je verhaal te moeten doen en je wil verder als vrouw een normale relatie opbouwen met iemand , maar dan wel in je genderrol als vrouw.

Wat je zegt over diengen van je afschrijven.
Blijf dat doen zou ik zeggen, ik vind het echt een goede manier om met je angsten als travestiet om te gaan. Ik doe het al jaren en nu dus nog steeds en het werkt ook hoor.
Al kan het al soms eens links en rechts tot een conflict leiden.

Groetjes,

Melina
lief dinnetje
Eredivisie

Patricia schreef :

En daar ben je nog maar een paar maand achter
Das wel erg naief als je het mij vraagt.

Dat is juist, dat was ik ook.
Ik had immers ook geen enkele ervaring met relaties en seks.
Ik zat vroeger 'ook' altijd achter mijn PC en leefde in de WE als travestiet, maar dan zonder seks.
Maar we leren dus heel erg snel bij, mijn leven is dus pas begonnen en ik zit nu volop in mijn puberteijd als meisje.
Mentaal 16 , maar lichamelijk dus eigenlijk 36.

Graag had ik ook je opinie over het al of niet vertellen van je trans zijn naar mannen toe ?

Groeten,

Melina
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Patricia1979 schreef: Zo snel mogelijk vertellen in ieder geval. Liever nog direct.
En let wel, ik ben nog pre-op. Maar ik weet haast wel zeker dat ik het post-op net zo zou doen.
Nou Patricia, ik denk, dat je straks er anders over denkt, ik iig vertel het niet meer zo makkelijk....uns wil je toch je verleden achter laten en gewoon leven met al wat erbij hoort....

...en dat lijkt me niet alleen, ik meen het echt!

Groetjes, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
lief dinnetje
Eredivisie

Patricia schreef :

En je schrijft, de meeste vinden het niet erg of hebben er geen moeite mee als je het achteraf of later verteld. Maar is daar een vaste relatie uit voortgekomen dan of was het puur en alleen voor de sex?

Alleen voor de seks uiteraard.
Voor een relatie is het echt wel een probleem hoor.
En dus is mijn strategie : zwijgen en wachten tot ze verliefd genoeg zijn op jou als persoon.
Dan kan je nog steeds je verleden op tafel gooien.

Ik vergelijk het soms met mensen die ooit in de gevangenis hebben gezeten (want dat is voor ons toch ook eigenlijk een beetje zo), die vertellen dat toch ook niet meteen als ze aan een nieuwe relatie beginnen ? Je begint toch niet meteen over je problemen uit het verleden.
Als je pre-op bent moet je het wel vertellen, dan zien ze het toch voor de seks.
Als post-op is dat anders, de meeste mannen zien of merken dat gewoon niet bij het vrijen.

Groeten,

Melina
lief dinnetje
Eredivisie

En dat zal je altijd wel blijven merken, vooral als het aankomt op een vaste relatie e.d. Het overgrote merendeel van de mannen zit niet te wachten op emotionele binding, dus een relatie met een trans, maar zijn alleen uit op sex en niets meer of minder. Voor emotionele binding en dus een vaste relatie lopen er nog 4 miljard biologische vrouwen op deze aarde rond .
of ze hebben daarvan al 1 thuis op de bank zitten.

Dus waarom zouden ze volgens jou dan kiezen voor een TS?

Wel is het dan niet beter de strategie te volgen van het niet te vertellen !
Inderdaad als ze het weten gaan ze nooit voor jou kiezen als trans.
Waarom moet je het dan vertellen ? Om meteen afgewezen te worden ?
Na 5 keer denk je, ok geduld .... na 50 keer denk je shit is dat nu echt zo erg ... na 100 keer zeg je , val dood ... het is mijn geheim en ik zal het wel prijs geven als het me eens uitkomt.

Groeten,

Melina
Plaats reactie