Meet 'n Greet.
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik wel, hoor... Ik gebruik een strippenkaart, onafhankelijk van merk, type of kleur van de bus.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Wat gezellig, jij hebt dezelfde auto als ikzelf heb . En voor 7 euro per maand ombeperkt treinen is toch ook wel heel erg makkelijkFrederique_ schreef:Ik wel, hoor... Ik gebruik een strippenkaart, onafhankelijk van merk, type of kleur van de bus.
Groetjes,
Frederique
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
tja best wel gecompliceerd ben ik ook nogwel over te halen maar gelijk eisen stellen
hmmm hoe zou dat nou komen? In ieder geval wel on topic Frederiekje want namelijk gaat het over meet n greet enzo, en de agenda
phew
nou ja Joy die cursus verleiden heeft bij jou gewerkt heb ik toch weer wat gepost
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Ligt het aan mij, maar ik kan hier geen touw aan vastknopen.... ???Dorine schreef:tja best wel gecompliceerd ben ik ook nogwel over te halen maar gelijk eisen stellen
hmmm hoe zou dat nou komen? In ieder geval wel on topic Frederiekje want namelijk gaat het over meet n greet enzo, en de agenda
phew
nou ja Joy die cursus verleiden heeft bij jou gewerkt heb ik toch weer wat gepost
Maar om even op het onderwerp door te gaan: @ Joy,
Ik reed vorige week op de A2 en ik merkt dat ik een haakje aan mijn nagel had. Het was niet druk, dus ik kon gewoon 130 blijven rijden en ik had precies genoeg tijd tot Amsterdam om keurig mijn nagels te vijlen.
Ik geloof dat jij aardig wat van auto's weet, dus wil ik aan jou vragen: De 700/900 zijn achterwielaandrijvers. Zijn die koersvast genoeg om mijn nagels te kunnen lakken tijdens het rijden? En is het stuur wel stroef genoeg zodat het niet wegglijdt over m'n panty als ik met mijn knie zit te sturen?
Verder denk ik dat 'Auto's' best een goed agendapunt is, want het trekt nu al aardig wat publiek, zie ik. Niet dat het hele onderwerp mij echt interesseert, maar ja.. Ik ben er nu eenmaal beroepsmatig van afhankelijk, want ik werk op tijden en plaatsen waar domweg geen trein of bus (meer) te vinden is.
Dat brengt me meteen op de vraag: Moeten we plaats en tijd van de meet'n'greet aanpassen aan het OV. Ik heb namelijk al regelmatig meegemaakt dat tijdens theater- en muziekvoorstellingen de zaal halverwege het tweede bedrijf leegstroomt omdat de mensen de laatste bus/trein moeten halen. Iemand een suggestie?
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Ciska Lacomte wrote:
Ligt het aan mij, maar ik kan hier geen touw aan vastknopen.... ???
-geef nie, ik ook nie:)
naja, in zoeverre dan dat ik dorine had meegenomen naar een lezing verleiden, maar dat bleek een ander soort verleiden te zijn, vooral mbt commerciele wereld
Ik reed vorige week op de A2 en ik merkt dat ik een haakje aan mijn nagel had. Het was niet druk, dus ik kon gewoon 130 blijven rijden en ik had precies genoeg tijd tot Amsterdam om keurig mijn nagels te vijlen.
Ik geloof dat jij aardig wat van auto's weet, dus wil ik aan jou vragen: De 700/900 zijn achterwielaandrijvers. Zijn die koersvast genoeg om mijn nagels te kunnen lakken tijdens het rijden? En is het stuur wel stroef genoeg zodat het niet wegglijdt over m'n panty als ik met mijn knie zit te sturen?
-sjezus, hoe kom je derop
alez, ik stuur ook knietje, omdat ik dat prettig vind, stuurbekrachtiging is ook aanwezig, heerlijk, een vrouw kan de was doen, ik heb ook achterwielaandrijving , maar het is wel ene wagen ui 1977, dus die wegligging, vergeet het maar, ook nog eens een opel dus je weet genoeg, dweilen met de kraan open, wat het rijden dan wel weer en stuk leuker maakt
verder geen enkel zinnig oordeel over te geven behalve dat nagels vijlen en lakken uiteraard het beste achter het stuur gedaan kan worden
tip voor als de panty het stuur niet kan draaien wegens te glad, zon rubber hoes om stuur doen:)
Verder denk ik dat 'Auto's' best een goed agendapunt is, want het trekt nu al aardig wat publiek, zie ik. Niet dat het hele onderwerp mij echt interesseert, maar ja.. Ik ben er nu eenmaal beroepsmatig van afhankelijk, want ik werk op tijden en plaatsen waar domweg geen trein of bus (meer) te vinden is.
-mijn gedachte is altijd geweest: als ik dan toch van a naar b moet, dan zo lekker en comfortabel mogelijk, dus alles erop en eraan, en vooral praktisch, daarnaast ben ik gewoon graag mobiel en niet afhankelijk van vervoer van anderen of openbaar vervoer
-ik weet trouwens geen moer van autoos, dat heb je je zelf wijsgemaakt
Dat brengt me meteen op de vraag: Moeten we plaats en tijd van de meet'n'greet aanpassen aan het OV. Ik heb namelijk al regelmatig meegemaakt dat tijdens theater- en muziekvoorstellingen de zaal halverwege het tweede bedrijf leegstroomt omdat de mensen de laatste bus/trein moeten halen. Iemand een suggestie?
-nueh, maakt mij niet uit, ik hoefniet halverwege de zaal te verlaten vanwege dat probleem, als ik de zaal wel halverwege verlaat ligt dat gewoon aan jullie:)
Joy
Ligt het aan mij, maar ik kan hier geen touw aan vastknopen.... ???
-geef nie, ik ook nie:)
naja, in zoeverre dan dat ik dorine had meegenomen naar een lezing verleiden, maar dat bleek een ander soort verleiden te zijn, vooral mbt commerciele wereld
alez, ik stuur ook knietje, omdat ik dat prettig vind, stuurbekrachtiging is ook aanwezig, heerlijk, een vrouw kan de was doen, ik heb ook achterwielaandrijving , maar het is wel ene wagen ui 1977, dus die wegligging, vergeet het maar, ook nog eens een opel dus je weet genoeg, dweilen met de kraan open, wat het rijden dan wel weer en stuk leuker maakt
verder geen enkel zinnig oordeel over te geven behalve dat nagels vijlen en lakken uiteraard het beste achter het stuur gedaan kan worden
tip voor als de panty het stuur niet kan draaien wegens te glad, zon rubber hoes om stuur doen:)
-mijn gedachte is altijd geweest: als ik dan toch van a naar b moet, dan zo lekker en comfortabel mogelijk, dus alles erop en eraan, en vooral praktisch, daarnaast ben ik gewoon graag mobiel en niet afhankelijk van vervoer van anderen of openbaar vervoer
-nueh, maakt mij niet uit, ik hoefniet halverwege de zaal te verlaten vanwege dat probleem, als ik de zaal wel halverwege verlaat ligt dat gewoon aan jullie:)
Joy
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Joy schreef:Ciska Lacomte wrote:
Joy
Allereerst: Autorijden is gewoon vreselijk zonde van mijn tijd, dus als er ook niks interessants op de radio is, zoek ik vanzelf een nuttige bezigheid.
Tweedes... Nouja..., ik dacht ergens opgevangen te hebben dat jij ervaring had met alles waar wielen onderzitten...
Ik ben er trouwens gisteravond wel achtergekomen dat een Auto erg bij kan dragen aan je sex-appeal. Stond gisteravond met lege accu's (de laadklep had het zootje in no-time leeggetrokken). Maar ik had al snel de nodige kerels om me heen verzameld, druk doende om met allerlei startkabels en het nodige gehannes de 400PK iveco van de baas weer aan de praat te krijgen. Allemaal even vriendelijk en begripvol; blijkbaar ben ik zelfs in mijn hoedanigheid van meneer C. al aardig passable . Wel jammer dat ik zelf die beschermkap van de accu's af moest halen; nou zijn mijn nagels weer niet om aan te zien .
Misschien volgende keer toch maar met hakken en korte rok aan het werk? Wellicht heeft men dan meer begrip voor het belang van verzorgde handen. Hoewel... De brave Iveco heeft een slaapcabine, dat leidt ook weer tot de allerlei ongewenste suggesties en onnodig oponthoud onder werktijd....
Overigens doe ik alleen maar aan mobiel manicuren in auto's die harder kunnen en mogen rijden dan 100 kilometer per uur, dus ik doe niks gevaarlijks, hoor.
Ciska.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Dankjewel, Patricia, dat je erover begint.
Op dit moment vlot het nog niet echt kwa locatie. Ik heb al e.e.a. aan gewenste faciliteiten gehoord, maar dat is nogal eens tegenstrijdig, dus maakt het ook niet makkelijker. Maar jij hebt dus ook belangstelling: Dat motiveert toch om weer hevig op zoek te gaan als ik weer een paar daagjes niet hoef te werken.
Ciska.
Op dit moment vlot het nog niet echt kwa locatie. Ik heb al e.e.a. aan gewenste faciliteiten gehoord, maar dat is nogal eens tegenstrijdig, dus maakt het ook niet makkelijker. Maar jij hebt dus ook belangstelling: Dat motiveert toch om weer hevig op zoek te gaan als ik weer een paar daagjes niet hoef te werken.
Ciska.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid