tsja dat is een goede vraag, mijn leven is tot op heden meer als een dieselmotor.Wat is je leven nu waard
Je start hem, en hij loopt gewoon door, dag in dag uit.
De laatste jaren ben ik er pas echt aan toe gekomen om aan mezelf te gaan werken, dingen onder ogen te gaan zien over mezelf.
Wie ik ben, hoe ik heb geleeft, waarom ik zo heb geleeft, wat ik heb bereikt.
Mijn leven heeft ook periodes gehad dat ik redelijk gelukkig was, maar ook periodes dat ik echt heel ongelukkig was tot aan het randje toe.
Gelukkig ben ik redelijk sterk van mezelf, heb daar mee leren omgaan, maar daardoor ook heel veel verdrongen waardoor ik aan leven niet meer toe kwam.
(Durf gerust te zeggen dat een heel groot deel van mijn korte leven heeft bestaan uit alleen maar leren, werken en sport; en dat alleen maar om de realiteit te ontlopen).
Daarom ben ik ook zo blij dat ik afgelopen zomer naar Tanja van Hengel ben gegaan, door haar heb ik de laatste stukjes uit mijn verleden een plaats kunnen geven, was ook bang in eerste instantie dat mijn transeksualiteit door oorzaken uit mijn jeugd zijn ontstaan, maar was dus eerder andersom.
Maar jou vraag Joy, wat is je leven nu waard, beantwoord ik nu met een heel duidelijk HEEL VEEL.
Nu weet ik hoe het bij me zit, en waar ik naartoe ga werken, heb wel de keus gemaakt om het langzaam en weloverwogen te doen.
Mijn keuze is dus een samenvatting van de 2 stellingen, maar niet dus;
niet passabel en geen SRS, maar de andere mogelijkheid