Zeik je graag andere transen af om je prettiger te voelen?
Moderator: Moderators
Zeik je graag andere transen af om je prettiger te voelen?
Voor de verandering eens een leuke poll!!
groetjes,
Mina
groetjes,
Mina
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
-
- ff weer wat posten
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Zijn er dan uberhaupt andere transjes hier.....
grapje
Mara
grapje
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Re: Zeik je graag andere transen af om je prettiger te voele
Ehhh.... leuke poll... Ben er allergisch voor, weet je nog? Nee, ik zal dat zelf nooit doen. Ik weet wel dat buitenstaanders dat graag doen, en, zoals Nederlanders betaamt, graag anoniem op duistere weblogs. Wanneer er iets over TS in de media verschijnt, dan zeikt men graag transen af ja. Anoniem, natuurlijk, want owee als ze ontdekken wie je in werkelijkheid bent. Ook hier gebeurt dat: ik had eens voor de lol een oud intervieuw op m'n profiel gezet, nog niet zo lang terug. Ik wilde even kijken of ik dat hier plaats, of dat ik er een eigen pagina van maak waar ik meer invloed heb hoe alles eruit komt te zien.mina schreef:Voor de verandering eens een leuke poll!!
groetjes,
Mina
In nog geen 10 minuten komen reacties, ook weer onder een schuilnaam natuurlijk, als vliegen op de stroop erop af. Blind als een kip gooit men er van alles uit, zonder eerst eens te kijken of het nog wel actueel zou zijn. Inwendig heb ik gelachen want ik heb het gewoon weer weggehaald. Een spookprofiel dus, en ja hoor: het werkt! Sommigen zijn er dus bewust naar op zoek om anderen af te zeiken....
Nee, geen zorgen. Het doet mij niets. Ik heb geleerd om het gewoon te negeren en het van mij af te laten glijden...
Kitty.
Hoi hoi,
En: als je naar een ander wijst, wijzen er tenminste drie vingers naar jezelf....
Trouwens, ik begrijp die intolerantie jegens andere mensen helemaal niet. Een ieder heeft het recht op te zijn wie hij of zij is, punt uit. Kan iemand mij uitleggen wat de meerwaarde is van dit hele gebeuren???
Groetjes en liefs,
Babette.
afzeiken is uitsluitend destructief en ook nog eens uiterst onaardig! Wat een zuur verhaal zeg!mila schreef:Er ontbreekt een optie.....teweten de virtuele ts/tg, die wel een uitgesproken mening heeft, maar in het dagelijks leven gewoon als man leeft, om wat voor reden dan ook.
Vooral die zijn leuk om af te zeiken, omdat het verschil zo immens is met een real life ts
Mila.
En: als je naar een ander wijst, wijzen er tenminste drie vingers naar jezelf....
Trouwens, ik begrijp die intolerantie jegens andere mensen helemaal niet. Een ieder heeft het recht op te zijn wie hij of zij is, punt uit. Kan iemand mij uitleggen wat de meerwaarde is van dit hele gebeuren???
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Hoi hoi,
"Een ieder kan het T*zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf."
Volgens mij is daar geen woord Frans bij, en het lijkt me een uitermate goed streven. Zieken en zeiken ervaar ik persoonlijk als een mens-onwaardige houding. Onderscheid proberen te maken is menselijk en van alle tijden, maar uiteindelijk overstijgt ons "mens-zijn" alles.
Groetjes en liefs,
Babette.
op de voorpagina van deze website staat onder andere:mila schreef:Er ontbreekt een optie.....teweten de virtuele ts/tg, die wel een uitgesproken mening heeft, maar in het dagelijks leven gewoon als man leeft, om wat voor reden dan ook.
Vooral die zijn leuk om af te zeiken, omdat het verschil zo immens is met een real life ts
Mila.
"Een ieder kan het T*zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf."
Volgens mij is daar geen woord Frans bij, en het lijkt me een uitermate goed streven. Zieken en zeiken ervaar ik persoonlijk als een mens-onwaardige houding. Onderscheid proberen te maken is menselijk en van alle tijden, maar uiteindelijk overstijgt ons "mens-zijn" alles.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela