Nu draai ik al een tijdje mee hier en geloof me dit soort discussies zijn hier altijd eerder regel dan uitzondering geweest. Maar dat is iets wat nu eenmaal bij een forum hoort. Het is zelfs niet eens zo dat het hier erger is dan op andere fora. Wij zijn hier nog redelijk beschaafd tegen elkaar
![8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Wat er hier aan de hand is heeft te maken met het pluimage van de schrijfsters. Er schrijft hier een heel scala aan verschillende T variaties. Daarnaast schrijven er ook een hoop mensen die het alleen virtueel beleven. Plus er zullen een paar sensatie zoekers tussen zitten die zich voordoen als.... want dat heb je namelijk ook op het WWW.
Een ieder schrijft vanuit zijn of haar hoedanigheid en met verschillende doeleinden. De een zoekt troost en vlucht in een droom de ander schrijft van zich af na een vreselijke ervaring op wat voor gebied dan ook. De een wil bevestiging van zijn of haar vrouwelijkheid. De ander wil weer een spiegel voorgehouden worden... etc. etc. Vanuit die verschillende invalshoeken leest ieder de tekst op zijn of haar manier en kan die tekst voor een ieder een compleet unieke betekenis hebben.
In mijn opinie schrijft Mila vanuit de realiteit en gebruikt ze daarbij vaak de stem van de lachende derde om een punt te maken. En als ik de reacties dan zo lees dan verwarren een aantal mensen die stem van de lachende derde met Mila haar persoonlijke mening. En omdat het vaak de dingen zijn die velen van ons dwars zitten in real life, werkt die stem ook meteen als een rode lap op een stier.
1 verontwaardiging alom
2 verwoede pogingen Mila haar mening te laten veranderen die eigenlijk niet haar mening was maar de stem van de lachende derde.
3 woede wanneer dit niet lukt
4 shoot the messenger