Attractie

Algemeen

Moderator: Moderators

Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

@dorine - waar je aan voorbij gaat is dat zij waarschijnlijk ging kijken of je je bril omhoog of omlaag had staan
:wink:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joy schreef:ik hou ook nie van koken afwassen strijken en de was doen, maar wie ben ik..
....ik heb daar nu een man in huis, die dat soort dingen voor me doet :wink:

Ik heb un hekel aan dit soort dingen, behalve mun truck, die is altijd door mun poetswaan door un ringetje te halen......dat was altijd zo, die hou ik wel bij van binnen, daar mag ook niemand met schoenen aan binnen.....hahaha...... 8)

Groetjes vanuit mun Scania

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Sem schreef:Ik ben altijd goed geweest in negatief denken, dat buig ik nu maar is om, als ik gelukkig zo ben, en ja dat ben ik, dan kan het mij vanaf nu niets meer schelen wat anderen denken. :)
Ik ben verder niet in behandeling bij een genderteam, en heb ook geen twijfels meer over wat ik ben.
En ik ga met iedereen om, man of vrouw, ik kan met iedereen goed overweg.
Dat is toch iets waar je best trots op mag zijn. Als je als 19 jarig joch al zoveel op een rijtje hebt :wink:
Sem
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Sem »

Dat is toch iets waar je best trots op mag zijn. Als je als 19 jarig joch al zoveel op een rijtje hebt
Snel volwassen, en dat word je door de problemen die je krijgt, en de beslissingen die ik als kind moest maken, terwijl een volwassene er al vaak moeite mee heeft.
Als ik kijk naar leeftijdgenootjes zijn het vaak nog kleuters, die nergens verstand van hebben.
Mijn vriendengroep bestaat daarom ook uit mensen die ouder zijn dan mij, anders botst het gewoon.
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

okeeee on topic: Ik geniet wel van huishouden doen, vooral koken en kruiden gebruiken/planten die geuren heerlijk. De was en schoonmaken is wel minder maar je krijgt er ook wat voor terug.

Maar als je ergens woont waar de energie niet goed is is het moeilijker je te motiveren alles proper (dank u lieve belgen voor het woord) te houden. Dan kan je poetsen en poetsen maar het blijft 'vies' anvoelen

Dus bij huishouding hoort ook een gezellige woonruimte creeren zodat je echt zin hebt om het in ieder geval hygienisch te houden

veel succes in de huishouding !!

Dorine
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
Dorine schreef:okeeee on topic: Ik geniet wel van huishouden doen, vooral koken en kruiden gebruiken/planten die geuren heerlijk. De was en schoonmaken is wel minder maar je krijgt er ook wat voor terug.

Maar als je ergens woont waar de energie niet goed is is het moeilijker je te motiveren alles proper (dank u lieve belgen voor het woord) te houden. Dan kan je poetsen en poetsen maar het blijft 'vies' anvoelen

Dus bij huishouding hoort ook een gezellige woonruimte creeren zodat je echt zin hebt om het in ieder geval hygienisch te houden

veel succes in de huishouding !!

Dorine
er zijn meditatieve schoonmaak methodes om je huis "schoon te maken" die ik met enige regelmaat toepas en het werkt prima. Er is niets ergers dan een huis vol met prutenergie!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Dorine schreef:okeeee on topic:
Topic was Attractie volgens mij, niet het huishouden :wink:
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

kwek kwek kwek....

teneinde het weer even on topic te krijgen...

Ik was laatst er weer hééél eventjes uit, en ik dacht zo van eventjes toch even een activiteit doen. Goed, dan ga ik heel laf even de auto aftanken bij een onbemande pomp.

En guess what, toen ik kwam was er nog niemand maar ineens stond het vol met andere mensen die moesten gaan tanken. Ja dan voel je je wel een attractie. Gewoon gedaan alsof m'n neus bloede en stoïcijns doorgegaan met waar ik mee bezig was. :-?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

mijn huishouden is voor velen een attractie..
lol joy geen commentaar

babette: ja kan ik me wel iets bij voorstellen... huishouden als meditatie

on topic:
ik ben pas 3 maanden aan het coming out maar wel met een sneltreinvaart, had leuke dameskleding aan meer heel casual jeans geen rokje ofzo, komt iemand me tegemoet en gaat me rustig van top tot teen bekijken, ik werd heel onzeker en ben maar de straat overgestoken, ik zag wel dat hij ook een beetje verdrietig werd van mijn reaktie, weer iemand die denkt dat ik homo ben? of was het iemand die me als vrouw herkende??? Je kan het moeilijk vragen, doet het er ook toe hoe die ander je ziet? ja eigenlijk ook weer wel

En het is niet zo dat je het dan gehad hebt, de volgende evenzo..vrouwen net zo goed als mannen, maar niet elkaar aanstotend of roepend ofzo, waren het telegraafschrijvers?? wie weet?

Ik weet niet of ik een attractie ben, maar dat schaamteloze gecheck kon ik niet aan, ik voelde wel tranen komen, niet zozeer van verdriet, maar van...
tja zeg het maar

toch daarna...voelt het wel goed, je hebt het overleeft, niks gebeurd, en wie zegt dat kijken/staren negatief is?
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

staren kijken hoeft ook niet negatief te zijn

er zijn alleen dagen dat ik er minder goed tegen kan (vaak te moe, over grenzen, ff stap terug doen is dan het devies)

ik beantwoord zoveel mogelijk met positiviteit, daar kan geen mens tegenin gaan, dus de meeste dagen kijk ik gewoon terug,liefst met een lach, en wie kan nu een lach weerstaan

positiviteit is ook veel krachtiger dan negativiteit, je voelt je er echt sterk door, neen, mijn humeur is nauwelijks meer stuk te krijgen door externe factoren, en als het gebeurd, nooit voor lang

Joy
Plaats reactie