Dag lieve meiden,
in mijn omgeving weten al een aantal mensen van mijn alter ego. Enkelen heb ik (nog) niet ingelicht. Maar men heeft mij "gevonden" op het net. Dit had tot gevolg dat er ontzettend veel geroddeld en gekletst wordt over mij. En niet alles is positief. Helaas....
Ik trek de conclusie dat het maar moeilijk schijnt te zijn om mensen in hun waarde te laten en ze te accepteren voor datgene ze zijn. Wat dat ook moge zijn.
Ik heb daarom besloten om een foto bij mijn profiel te zetten, zodat men in ieder geval zeker weet over wie we het hebben, mocht men mij herkennen. Tevens haalt dat misschien een hoop geruchten uit de wereld.
Ik denk dat ik niet de enige ben die het af en toe moeilijk heeft omtrent dit soort zaken, maar ja I AM WHAT I AM!!!
Dus : is de instelling "take it or leave it" dan toch de beste??
Ik denk het wel...........
Groetjes Renate!!
Pfff, wat is het toch moeilijk.....
Moderator: Moderators
Pfff, wat is het toch moeilijk.....
OPEN YOUR MIND
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Veel sterkte gewenst!
En @collega's-van-Renate, als jullie hier meelezen: hoe vreemd travestie. transgender en/of transseksualiteit ook voor jullie is - gun Renate de tijd om op haar eigen manier en in haar eigen vorm zichzelf te ontdekken - het proces is moeilijk zat zonder jullie...
Groetjes,
Frederique
En @collega's-van-Renate, als jullie hier meelezen: hoe vreemd travestie. transgender en/of transseksualiteit ook voor jullie is - gun Renate de tijd om op haar eigen manier en in haar eigen vorm zichzelf te ontdekken - het proces is moeilijk zat zonder jullie...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- ChantelleTV
- ff weer wat posten
Re: Pfff, wat is het toch moeilijk.....
Je maakt alleen een eind aan de geruchten door duidelijkheid te verschaffen, aangezien je zelf nog geen duidelijkheid over je ego hebt, wordt dat wat moeilijk, maar de aanval is hier volgens mij wel de beste verdediging. Confronteer die personen en vertel ze hoe het zit, en wat je dwars zit, gewoon onder 4 ogen. Ze hoeven het niet leuk te vinden, sommigen zullen er niet eens over willen praten omdat dat te moeilijk voor ze is, maar men zal je hopelijk wel weer gaan respecteren.Renate69 schreef:Dag lieve meiden,
in mijn omgeving weten al een aantal mensen van mijn alter ego. Enkelen heb ik (nog) niet ingelicht. Maar men heeft mij "gevonden" op het net. Dit had tot gevolg dat er ontzettend veel geroddeld en gekletst wordt over mij. En niet alles is positief. Helaas....
Ik trek de conclusie dat het maar moeilijk schijnt te zijn om mensen in hun waarde te laten en ze te accepteren voor datgene ze zijn. Wat dat ook moge zijn.
Ik heb daarom besloten om een foto bij mijn profiel te zetten, zodat men in ieder geval zeker weet over wie we het hebben, mocht men mij herkennen. Tevens haalt dat misschien een hoop geruchten uit de wereld.
Ik denk dat ik niet de enige ben die het af en toe moeilijk heeft omtrent dit soort zaken, maar ja I AM WHAT I AM!!!
Dus : is de instelling "take it or leave it" dan toch de beste??
Ik denk het wel...........
Groetjes Renate!!
Als het idd om je collega's gaat, zou je eens kunnen gaan praten met de vertrouwenspersoon, of de leidinggevende. Die geruchtenfabriek zit je dwars, dus moet je er wat aan doen. Zelf actie nemen en de confrontatie aangaan, hoe moeilijk dat ook is. Alleen die foto bij je profiel is geen oplossing.
Oh, mocht je denken, jij hebt makkelijk lullen, ik heb ook in die situatie gezeten toen een collega die ik het in vertrouwen had verteld, dat vertrouwen helaas niet waard bleek. Nota bene een homo die zelf niet voor zijn geaardheid uit durft te komen. Ik heb toen ik er lucht van kreeg daar meteen actie op ondernomen, dat moest ik wel, want ik werk in een typische mannenomgeving en heb met zo'n 250 collega's te maken, waarvan 15 direct.
Ik had het aan 7 collega's verteld en ik heb de schade weten te beperken tot 12, verder is het bij mijn weten niet gekomen. Je kunt dit niet op zijn beloop laten onder het motto: ze kunnen beter over mijn fiets lullen dan over mijn *** fietsen.
Take it or leave it? Tuurlijk, maar maak wel duidelijk wat IT is.
Sterkte en lef toegewenst,
Liefs,
Chantelle
Durf jezelf te zijn, niemand anders doet dat!
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Het komt bekend voor, maar ja ik lig er niet meer van wakker, ik heb scheit aan de wereld, ik zal altijd mezelf blijven.
Hun hebben een probleem niet jij, want hun moeten jou accepteren in al jouw normen en waardes. Tuurlijk een meningsverschil kan, maar iemand afstoten op waarden of met normen gaat mij te ver.
Ik kan me voorstellen dat er veel mensen er moeite mee hebben.
Hun hebben een probleem niet jij, want hun moeten jou accepteren in al jouw normen en waardes. Tuurlijk een meningsverschil kan, maar iemand afstoten op waarden of met normen gaat mij te ver.
Ik kan me voorstellen dat er veel mensen er moeite mee hebben.
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon