Rechts Extremisme

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Sem
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Rechts Extremisme

Bericht door Sem »

Wat vinden jullie van mensen die extreem rechts zijn, behoudt voor eigen cultuur vooropstellen, en buitenlanders niet mogen ?
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

kan er nisk mee

kheb net met 4 verschillende nationaliteiten thee zitten te leuten, beviel prima

erg gastvrij die turken, marokkanen, surinamers en de 4 e onbekende

kan nederlands volk hoop van leren
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik ben er niet echt voor.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Joy schreef:kheb net met 4 verschillende nationaliteiten thee zitten te leuten, beviel prima
Als man? Of als travestiet?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Babette
Forumdiva

Re: Rechts Extremisme

Bericht door Babette »

Hoi hoi Xham
Sem schreef:Wat vinden jullie van mensen die extreem rechts zijn, behoudt voor eigen cultuur vooropstellen, en buitenlanders niet mogen ?
Mensen die voor behoud voor eigen cultuur (boerenkool met worst, gereformeerd, tulpen, klompen, molens????) komen op mij altijd een beetje bangig over.

Wij wonen met z'n allen op deze planeet en hoe eerder we aan het idee wennen dat wij op deze aardkloot een multi-culti samenleving hebben, hoe beter dat het is. Ik heb in diverse andere landen gewoond, en ik ervaar menging van culturen als een verrijking van het mens-zijn. Denk alleen al maar eens aan al die verschillende eetculturen: heerlijk! Een beetje lief-zijn voor elkaar en tolerantie lost veel meer op dan nationalisme en dat soort zaken. :D

M'n partner en ik houden niet zo van hekken en grenzen; we zien onszelf dan ook als wereldburgers, maar we realiseren ons ook dat een ieder recht heeft op zijn of haar leerprocessen in het leven.

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Waarom stel je deze vraag? Word je belaagd door skinheads?

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

we moeten als land achter ons nederlands/westerse idealen gaan staan...daar hoort dus ook bij respect tov andere culteren en godsdiensten in eigen land....respect voor de rechten van vrouw, homo's, transseksuelen enz...gelijkwaardigheid.
en dus NIET rechts "christelijke" politiek die slechts opportuun haar wormen en maden over het land uitstrooit...wederom dan oorzaak voor discriminatie, ongelijkwaardigheid en onvrede onder de mensen....
Rechts extremisten zijn vaak teleurgestelde jongeren die niet begrijpen dat ze extreem links moeten stemmen om hun leven aangenamer te maken...en enkele rechste figuren die door middel van angst over de ruggen van andere mensen zichzelf buitensporig wil verrijken...
geen goed woord voor over dus...

x,
Mina
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Janiek2 schreef:
Joy schreef:kheb net met 4 verschillende nationaliteiten thee zitten te leuten, beviel prima
Als man? Of als travestiet?
als beertje kollagol

joy
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Re: Rechts Extremisme

Bericht door Morbide »

Sem schreef:Wat vinden jullie van mensen die extreem rechts zijn, behoudt voor eigen cultuur vooropstellen, en buitenlanders niet mogen ?
Wat vind jij er eigenlijk van? In een ander draadje las ik iets over Wilders...
Trawatdanook doet het meestal niet goed bij kaalkopjes overigens.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Joy schreef:als beertje kollagol

joy
Het spijt me als ik je beledigd heb door jouw optie (transvrouw? transgender?) er niet bij te zetten. Misschien had ik beter kunnen vragen: en hoe reageerden zij op jouw t-zijn?

Het was sowieso als een serieuze vraag bedoeld, dus ik wil ook graag een serieus antwoord.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Het spijt me als ik je beledigd heb door jouw optie (transvrouw? transgender?) er niet bij te zetten. Misschien had ik beter kunnen vragen: en hoe reageerden zij op jouw t-zijn?

Het was sowieso als een serieuze vraag bedoeld, dus ik wil ook graag een serieus antwoord>

Daar ben ik ook wel benieuwd naar......transjes liggen in de regel niet zo goed bij allochs namelijk, alleen ligt dat dan wel iets gecompliceerder......bij kaalkopjes is het homofobie, bij turk/maroc homofobie+, let wel, 'noodsexualiteit'. Zo hard ze over homo's en transen schreeuwen, zo graag willen ze er in het geniep op kruipen. Je kunt van de kaalkopjes zeggen wat je wilt, maar zo hypocriet zijn die dus niet op dat vlak.
Groetjes Mila.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

no worries,ben niet zo snel beledigd

ik was gewoon mezelf, en ik wordt een beetje vreemd aangekeken maar er is geen hond die er iets van zegt

de ene keer is mijn presentatie vrouwelijker dan de andere keer, net wat de situatie vraagt, als ik in een tuin bezig ben hoef ik er niet tiptop bij te lopen bijv:)

ach, mensen kijken toch wel dus wat dat betrefd geen verschil, de ene keer heb ik het gevoel,dat ik enorm opval, de andere keer niet

en neen ik loop niet rond met kipfileetjes, geen enkele behoefte aan

Joy
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

mila schreef: Je kunt van de kaalkopjes zeggen wat je wilt, maar zo hypocriet zijn die dus niet op dat vlak.
Michiel Smit?
ChantelleTV
ff weer wat posten

Bericht door ChantelleTV »

Dat soort mensen met een door aderverkalking verstopte schedelinhoud, willen toch alleen maar horen wat ze wllen horen en zien wat ze willen zien, dus kunnen we ze maar het beste negeren in de hoop dat ze vanzelf uitsterven.
Misschien ga ik wat te kort door de bocht, maar ik kan dat soort gespuis absoluut niet pruimen en hun gedachtegoed verdient in mijn ogen zeker geen respect.
Durf jezelf te zijn, niemand anders doet dat!
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Ik maak me eerder druk over het hand over hand toenemende islamofascisme, waarbij blanke nederlanders zich kapot zouden moeten schamen.
De mond vol over 'rascisme' en 'discriminatie', maar niet (willen) zien dat er zaterdags voor de synagogen in amsterdam marok islamofascisten staan die de bezoekers luidkeels uitschelden, bespugen en met stenen bekogelen. Net als de bruinhemden in de jaren 30 in Duitsland.
Niet (willen) zien dat er in Amsterdam oost/noord/west homo's/potten/transen wonen waar de hondedrollen door de brievenbus gaan, de stenen door de ruiten, en waar ze in elkaar geslagen worden door islamofascisten.
Soms schaam ik me diep om nederlandse te zijn, bij het zien en lezen van zoveel selectieve anti-rascisme en anti discriminatie.

Mila.
Plaats reactie