Hormonen

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Hormonen

Bericht door ik ben hier niet meer »

Hallo, ik weet niet of het mag, maar door diverse oorzaken heb ik een over voorraad aan hormonen. Ik heb door diverse operaties etc regelmatig geen hormonen kunnen/mogen gebruiken, en ga over enkele maanden over implantaten. Ik heb liggen progynova 2 mg verschillende strippen, en 30 stuks androcur 50 mg
SylviaTv
ff weer wat posten

Re: Hormonen

Bericht door SylviaTv »

En de prijs is ?

xxx syl
Nannette schreef:Hallo, ik weet niet of het mag, maar door diverse oorzaken heb ik een over voorraad aan hormonen. Ik heb door diverse operaties etc regelmatig geen hormonen kunnen/mogen gebruiken, en ga over enkele maanden over implantaten. Ik heb liggen progynova 2 mg verschillende strippen, en 30 stuks androcur 50 mg
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

SylviaTv schreef:En de prijs is ?
Slechts een longembolie, of misschien een mildere vorm van trombose. Dat en uiteraard je vruchtbaarheid. Een kniesoor die dan op een paar tientjes let.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

xxx syl
Voor de progynova 31,25 voor 3 strips van 21 stuks, en voor de androcur 20 euro voor 30 stuks,

xx, Nannette
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Morbide schreef:
Slechts een longembolie, of misschien een mildere vorm van trombose. Dat en uiteraard je vruchtbaarheid. Een kniesoor die dan op een paar tientjes let.
Hmmm, raar, die vruchtbaarheid weet ik, maar longembolie en trombose krijg je echt niet zomaar en alleen door gebruik van hormonen in de juiste dosering.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Nannette schreef: Hmmm, raar, die vruchtbaarheid weet ik, maar longembolie en trombose krijg je echt niet zomaar en alleen door gebruik van hormonen in de juiste dosering.
Juiste dosering...Als je uitgaat wat de VU als "juist" hanteert, kan het ook fout gaan. Zo heeft Andro op 100 mg per dag mij twee keer een black out bezorgd. Verder heb ik een behoorlijke hoge dosis oestradiol nodig omdat het in eerste instantie gewoon niet aanslaat. Alles gaat in goed overleg met m'n endo, die mij elke maand bloedtesten laat doen omdat het anders niet goed in de hand te houden is.

Waarmee ik wil zeggen dat als je zomaar aan de hormonen gaat, en je reageert afwijkend, dat je gewoon tricky bezig bent. Je zal niet de eerste zijn die op eigen houtje aan de hormonen gaat en in het ziekenhuis beland...

Kitty.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Ik vind het ook onverstandig om androcur zonder enige controle te gebruiken, en ook oestrogeen in hoge dosering, maar bv max 2 mg per dag mag normaal gesproken geen problemen opleveren. Maar als je bv slechte lever of nieren hebt door andere oorzaken zonder dat je het zelf weet, ja, dan kan het zeker risico's opleveren. Maar oversteken op straat op een voetgangersoversteekplaats levert ook risico's op, 90% van de automobilisten rijdt gewoon door.
Plaats reactie