Psychologie magazine

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik zou mezelf ook gedumpt hebben als ik ten tijde van mijn transitie een relatie met mezelf zou hebben gehad.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:Ik zou mezelf ook gedumpt hebben als ik ten tijde van mijn transitie een relatie met mezelf zou hebben gehad.
:lol: Was jij (ook) zo erg, dan?

Voor mezelf weet ik het nog zo net niet; ik heb soms ook net iets teveel van de drang om mensen te redden in me.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik was maar met 1 ding bezig; van geslacht veranderen. Van jou weet ik dat je verstandiger bent. Misschien dat het wat met de leeftijd te maken heeft. Dat je hier ter verantwoording wordt geroepen vanwege een zinnetje in een artikel dat over jou ging (en dus niet over je partner) vind ik dan ook een beetje raar.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Verstandiger? Wie zal het zeggen.... Het was voor niemand van ons leuk, dat ik mezelf uit de knoop en op de rails moest zien te krijgen en dat we ondertussen allebei vonden dat we de boel bij elkaar moesten zien te houden of in elk geval te redden wat er te redden viel.

Maar jij bent er inmiddels doorheen en weer met heel andere dingen bezig, toch? En dan hier terugkomen, waar alles hetzelfde is gebleven....
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Transigheid laat je nooit los helaas, of misschien beter, anderen laten je transigheid nooit los. Dat hier weinig veranderd is, verbaast me niks. Enneh, ik ben niet terug. ;)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:Transigheid laat je nooit los helaas, of misschien beter, anderen laten je transigheid nooit los. Dat hier weinig veranderd is, verbaast me niks. Enneh, ik ben niet terug. ;)
In elk geval allebei, denk ik. Betekent dat nu voor jou dat je (nolens-volens) onder die vermaledijde transgenderparaplu loopt?

Toch fijn om je hier even tegen te komen :D .
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Janiek2 schreef:
In elk geval allebei, denk ik. Betekent dat nu voor jou dat je (nolens-volens) onder die vermaledijde transgenderparaplu loopt?
Nee, voor anderen misschien wel, maar ik loop er naast. =) Het kan me niet zo veel meer schelen wat mensen denken dat ik ben. Ik heb lang gehoopt dat men het zou vergeten en er dus niet meer over begint, maar dat gaat niet. Ik ben zeg maar een soort vrouwvervanger en daar heb ik vrede mee.
Janiek2 schreef: Toch fijn om je hier even tegen te komen :D .
Het water voelt vertrouwd. ;)
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Morbide schreef:Transigheid laat je nooit los helaas, of misschien beter, anderen laten je transigheid nooit los. Dat hier weinig veranderd is, verbaast me niks. Enneh, ik ben niet terug. ;)
Toch heeft het je niet tegengehouden om er een weg te vinden in de maatschappij -- zelfs tot gemeenteraadslid.

Het is wel leuk om er weer wat van je te horen. Ben blij dat het goed met je gaat.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Lisa met een S schreef: Het is wel leuk om er weer wat van je te horen. Ben blij dat het goed met je gaat.
Niet eens een nieuwe ban? Goh. =)

Groetjes terug Lisa.
Raadslid zijn is pas het begin btw. ;)
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Morbide schreef:Niet eens een nieuwe ban? Goh. =)
Wij zijn altijd flexibel geweest, Petra. Dat weet je toch? Je was al ook een keer eerder gebanned en ook weer opnieuw toegelaten.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Lisa met een S schreef: Wij zijn altijd flexibel geweest, Petra. Dat weet je toch? Je was al ook een keer eerder gebanned en ook weer opnieuw toegelaten.
Hoewel het niet helemaal zonder slag of stoot ging, is het wel waar.
Goed, dan ben ik bij deze terug.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Morbide schreef:
Lisa met een S schreef: Wij zijn altijd flexibel geweest, Petra. Dat weet je toch? Je was al ook een keer eerder gebanned en ook weer opnieuw toegelaten.
Hoewel het niet helemaal zonder slag of stoot ging, is het wel waar.
Goed, dan ben ik bij deze terug.
Hey hallo dodelijke engel..

Wat hoor ik nu? Gemeenteraadslid??? Vertel....
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Joanne schreef:Wat hoor ik nu? Gemeenteraadslid??? Vertel....
Mjah, wat valt daar over te vertellen? Ik ben raadslid voor de SP, best een goede als ik dat zelf mag zeggen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Morbide schreef:
Joanne schreef:Wat hoor ik nu? Gemeenteraadslid??? Vertel....
Mjah, wat valt daar over te vertellen? Ik ben raadslid voor de SP, best een goede als ik dat zelf mag zeggen.
Helemaal goed. Ik zou voor je gestemd hebben echt waar :wink: Leuk je weer eens te lezen.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Joanne schreef:
Morbide schreef:Helemaal goed. Ik zou voor je gestemd hebben echt waar :wink: Leuk je weer eens te lezen.
Dat kan bij de volgende verkiezingen vast, tenminste dat is mijn ambitie: de Tweede Kamer. Insgelijks Joanne.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie