Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Mara schreef: region Nord Pas de Calais :-?

Groetjes

Mara
Hoi, zit je daar nu weer? Welterusten straks, of rij je de hele nacht door ?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Joy schreef :

zelf tel ik iedere avond op het plafond de lieveheersbeesies,

Och dat zegt veel.
Ik vroeg me al af, waar blijft Joy ... we horen haar niet meer.
Je moet je prioriteiten stellen ..... hoeveel zaten er deze avond ?

Gr,

Melina
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

ik ga ze zo tellen,als schaapjes, als ik afscheid neem van een vruchtbare dag en de nacht verwelkom, op weg naar weer een prachtige dag :D
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Janiek2 schreef:Hoi, zit je daar nu weer? Welterusten straks, of rij je de hele nacht door ?
Jip, ffkes naar frans Vlaanderen, en nee, vandaag op en morgen weer af, 's nachts slaap ik zoals iedereen he, zoals het dus hoort :wink:

Zo en nu kruip ik in mun nest, welte rusten allemaal

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Dat moet wel een blauwe vlinder zijn geweest Mila
Misschien net op tijd

Liefs

Dorine
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Spiegel schreef:.................. bij Mila.

om Mila weg .............. door Mila, en laat............... want Mila doet

............iemand als Mila die

............slijmen bij Mila door mij ............ ik ben geen t*, ik val niet op t*'s
@Mila: waarom zou ik ...................... Mila bestaat niet,
Ik heb hier nog eens over nagedacht. Zeker in het licht van allerlei opmerkingen over T*-lovers vind ik dit een beetje obsessief. Zijn er ook mensen die IRL zo met transen omgaan? Dit voelt toch als stalking. Waarom moet je zo nadrukkelijk vermelden dat je 'geen T* bent, ook niet op T*-s valt, maar wel hier op het forum rondhangen?
Ik vind het eigenlijk wel een beetje eng, zeker als je hoort dat er best wel meisjes ontdekt worden via het forum en daarna moeilijkheden krijgen op het werk enzo....

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Waarom moet je zo nadrukkelijk vermelden dat je 'geen T* bent, ook niet op T*-s valt, maar wel hier op het forum rondhangen?
Ik vind het eigenlijk wel een beetje eng, zeker als je hoort dat er best wel meisjes ontdekt worden via het forum en daarna moeilijkheden krijgen op het werk enzo....>

Nou, op travestie.org bevinden zich veel mannen die zich als *T* voordoen, of dat alleen virtueel beleven.......ik heb zo het vermoeden dat Spiegel een *T* is die zich als man voordoet, om zich minder verdacht te maken. Wat zou Spiegel hier anders te zoeken hebben als ie zelf geen *T* is en ook niet op *T's* valt?

En ja, voor de *T's* die een 'dubbelleven leiden kan zo iemand ronduit eng zijn, want stalking, onvrijwillig outen etc. In mijn geval valt er nix te outen omdat ik 24/7 als mezelf leef, maar dat wil nog niet zeggen dat ik foto's op het net plaats, want iemand als Spiegel kan daarmee aan de haal gaan, met alle gevolgen van dien.

Inmiddels is dus gebleken dat ik dus geen verzinsel ben of niet besta, dus zoekt Spiegel een ander slachtoffer in de vorm van

<Joy schreef:
sowee, het zoveelste topic helemaal kapotgeluld

en dat moet allemaal bewaard worden, liefst 3 jaar?

Joy

<Spiegel schreef:
Jij doet me denken aan iemand die steeds een bushokje in elkaar trapt en dan gaat lopen zeuren dat het zonde van het geld is dat dat ding iedere keer weer opnieuw neergezet wordt.>

Anderzijds is dit wel een openbaar algemeen forum, voor iedereen toegankelijk, dus niet zo heel verwonderlijk dat dat figuren als Spiegel aantrekt, dus tegen de *T's* die een 'dubbelleven leiden zou ik zeggen: wees voorzichtig met foto's en persoonlijke info, Spiegel is namelijk niet de enige 'wraakengel' die op openbare fora rondwaart.

Spiegel heeft 'uit betrouwbare bronnen' vernomen dat ik op een ander deel van het forum 'flink aan het janken ben geslagen', maar tot nu toe heb ik nog steeds niet gelezen op welk deel van het forum ik dan wel 'flink aan het janken ben geslagen'. en waarover dan wel.....nou ja, blaffende honden bijten niet, zullen we maar zeggen, toch?

Groetjes Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

en deze

Spiegel:
@Mina: sorry, maar jou kan ik echt niet serieus nemen. Eerst Janiek vertellen dat ze zichzelf wel kan verdedigen en vervolgens slijmen bij Mila door mij 'aan te vallen'? Beetje labiel gedrag, maar dat is ook wel te verwachten van iemand die hier binnenkwam, zichzelf binnen een paar dagen tot transgender uitriep en vervolgens begon te klagen omdat ze niet tot het ts-forum werd toegelaten .. Overigens 'loop' ik hier langer rond dan jij (kijk maar eens naar mijn aanmeldingsdatum). Dat ik nog niet zo veel heb bijgedragen is ook te begrijpen: ik ben geen t*, ik val niet op t*'s, ik heb er alleen een aantal in mijn vriendenkring rondlopen en ben daardoor geinteresseerd in wat hun bezig houdt. Soms is het echt zo simpel hoor, er zijn ook 'mensen zoals ik' die met 'mensen zoals jullie' om kunnen gaan. Het rare is dat hier kennelijk aan getwijfeld wordt, alsof jullie jezelf niet goed genoeg vinden ofzo? Dat probleem ligt dan duidelijk bij jullie, misschien ook iets om over na te denken.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

<Spiegel schreef:
Jij doet me denken aan iemand die steeds een bushokje in elkaar trapt en dan gaat lopen zeuren dat het zonde van het geld is dat dat ding iedere keer weer opnieuw neergezet wordt.>

-jij doet me denken aan iemand die ergens een ruimte binnenkomt waar andere mensen met elkaar praten, wat in het luchtledige om zich heen schreeuwt, weer vertrekt en die iedereen acuut weer is vergeten

joy
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Joy schreef: weer vertrekt en die iedereen acuut weer is vergeten

joy
Dat laatste valt nu juist nogal tegen. Minstens drie mensen zijn duidelijk geraakt, nog dagen nadat het spook verdwenen is.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

mila schreef:.....nou ja, blaffende honden bijten niet, zullen we maar zeggen, toch?

Groetjes Mila.
Dat klopt misschien wel, Mila. Maar dat betekent dus dat er waarschijnlijk ook nog allerlei 'honden' stilletjes naar ons zitten te loeren?
Ik krijg nou toch weer dat gevoel wat ik als klein kind had wanneer Mamma tegen me zei dat ik op moest passen voor vreemde meneren. Ze keek me dan altijd aan met van die ogen...........

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Janiek2 schreef: Dat laatste valt nu juist nogal tegen. Minstens drie mensen zijn duidelijk geraakt, nog dagen nadat het spook verdwenen is.
Hoi Janiek,

Ik ben niet geraakt door Spiegel. Maar wel door de manier waarop de moderators van dit forum met hem/haar omgaan.
Met andere woorden, dat ze toestaan dat een volslagen onbekende dit forum binnenloopt en een persoonlijke aanval kan starten naar een van onze forumleden.
Dat zou dus met andere woorden betekenen dat bijv een collega van iemand zich hier kan en mag registreren om haar het leven moeilijk te maken...of een boze vriend of familielid, is dus allemaal mogelijk.
Het allerergste van dit alles vind ik dat de moderaters totaal niet bereid zijn in te gaan op mijn kritiek. Het is zelfs zo dat het al twee maal in verwijderd!!!
het begint er dan ook aardig op te lijken dat een van onze moderators instemt met he gedrag van Spiegel of zich zelf verschuilt achter die naam...

Kijk de postjes van Spiegel er maar eens op na... Het enige wat hij of zij hier doet is commentaar levereren en proberen anderen te kwetsen.

Ik vind dit forum, omdat dit allemaal mogenlijk is hier, en de moderators totaal niet om lijken te kunnen gaan met enige vorm van kritiek...vind ik dit een veel minder prettige plaats geworden om te schrijven.

Groetjes,
Mina
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Paranoid schreef:Finished with my woman cause she couldnt help me with my mind
People think Im insane because I am browning all the time
All day long I think of things but nothing seems to satisfy
Think Ill lose my mind if I dont find something to pacify

Can you help me thought you were my friend
Whoah yeah

I need someone to show me the things in life that I cant find
I cant see the things that make true happiness, I must be blind

Make a joke and I will sigh and you will laugh and I will cry
Happiness I cannot feel and love to me is so unreal

And so as you hear these words telling you now of my state
I tell you to enjoy life I wish I could but its too late
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

nice! :)
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Janiek,

<
Dat laatste valt nu juist nogal tegen. Minstens drie mensen zijn duidelijk geraakt, nog dagen nadat het spook verdwenen is.>

Ik niet hoor, allesbehalve zelfs, ik voel me gevleid door alle aandacht die Spiegel aan me besteed(de), heb ik ook al eens eerder geschreven.

Groetjes Mila.
Plaats reactie