Dingen weggehaald

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Frederique_ schreef:
Morbide schreef:
Frederique_ schreef: Da's jouw gevoel en jouw keuze en die respecteer ik.
Omgekeerd kies ik er voor om er wel op in te gaan - en dat werkt ook goed.
Vertel me Frederique, zou je het prettig vinden om ooit vragen gesteld te krijgen als kun je wel of niet nat worden?
Je hoeft me niet te overtuigen van je keuze: jouw keuze is in jouw geval ongetwijfeld de beste.
Ik maak een andere keuze, waarvan ik overtuigd ben dat die in mijn geval de beste is...

Groetjes,

Frederique
ja, da mag, maar kun je antwoord geven op de vraag?

Joy
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Petra schreef :

Trust me, I tried. Ik heb tekst en uitleg zitten geven tot ik een ons woog. Antwoord gegeven op vragen die ik zelf nooit zou durven stellen. Het enige wat ik er mee bereikt heb is het bevredigen van de nieuwsgierigheid van anderen. Het voelt als de hoofdact zijn in een freakshow. Tegenwoordig zeg ik sorry, maar ik heb geen zin in dit gesprek, als je het nergens anders over kunt of wilt hebben, dan kun je beter met iemand anders gaan praten.

Yep, kan ik enkel bevestigen.
Het doet voor een tijdje heel goed om in de belangstelling te staan.
Maar dat blijft niet zo.
IK weet het nu ook wel, ik ben immers ook al 3 jaar publiek bezit.
EN ik hoop dat na mijn FFS en na mijn verhuis enigzins te veranderen.

Vragen zoals : heb je een penis of vagina dan ?, Kan je klaarkomen als vrouw ?, Is de seks goed na je operatie ?, mag ik eens aan je borsten voelen ? Mag ik die neo-vagina nu eens zien ?
Pijp jij dan ook mannen ?
En je krijgt die vragen zowel van mannen als van vrouwen hoor.

Nu ik ben inderdaad ook wel heel open over die dingen, het risico en gevolg is dan wel soms dat ze je niet serieus nemen.
Toch niet voor een relatie ... ze gaan je eerder zien als een speciaal geval en voor mannen ben je al snel een leuk seksobject.

In feite gaat je ' anders' zijn al de rest overschaduwen .....
Het feit dat ik eigenlijk een serieuze relatie met iemand wil en dus eigenlijk een redelijk gewoon leventje wil is dan van geen belang meer.
Het is zelfs zo erg dat sommige mensen niet willen geloven dat ik een universitaire opleiding achter de rug heb en al 8 jaar werk in een internationale functie in één van de 5 grootste bedrijven in de wereld ....... om de één of andere reden lijken ze me te plaatsen in een job in de 'erotische sector'.
Wat overigens absurd is, want ik ben er al 36 en dus te oud om nog call-girl te worden (lol)

Ik ben ook geen agressief persoon: maar de volgende vent die me achter seks tegen betaling komt vragen, laat ik gewoon zijn Euro's opeten.
IK vraag geen geld voor seks, als hij er goed uitziet dan maken we er geen pun van ........ spijtig genoeg blijken dat bijna altijd dikke en lelijke venten te zijn(lol)
Ik vraag me inderdaad af of ze die vragen ook aan een bio-vrouw durven stellen ?

Groeten,

Melina
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

melina_r schreef: Toch niet voor een relatie ... ze gaan je eerder zien als een speciaal geval en voor mannen ben je al snel een leuk seksobject.
Uhuh, iemand die oprecht in je geïnteresseerd is als potentiële partner stelt niet van die belachelijke vragen.
melina_r schreef: Ik vraag me inderdaad af of ze die vragen ook aan een bio-vrouw durven stellen ?
De vragen zijn van een heel andere aard natuurlijk, maar ook bio-vrouwen krijgen soms de gekste dingen naar hun hoofd die even beledigend zijn.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Melina,

<mag ik eens aan je borsten voelen ? Mag ik die neo-vagina nu eens zien ?>

Als zoiets door een vrouw gevraagd word, zeg je dan wellicht iets in de trant van 'mag ik dan ook aan *jouw* borsten voelen en *jouw* vagina ook eens bekijken?

Waarschijnlijk niet zeker? Het punt is namelijk het volgende: zodra 'men' in de gaten heeft dat je geen man, geen vrouw, maar een trans bent, dan komen per direct en onmiddelijk de gedragscodes en omgangsvormen te vervallen, en word je als een soort entiteit gezien, die je rustig de meest persoonlijke vragen mag stellen, en voor wat betreft (veel) mannen word je dan ook nog eens per direct 'ge-hypersexualiseerd', alsof je je permanent, speciaal voor hun beschikbaar stelt (en je helemaal speciaal voor hun gerief een SRS hebt ondergaan).

Dit soort reacties word 100 keer zo erg als blijkt dat je 'openstaat' om over je transsexualiteit te praten, en aldus word je 'geinterviewd' door aapjeskijkers.

Ik heb een paar jaar na mijn transitie eens een blauwe maandag bij de ABN AMRO bank gewerkt; geen probs, niet bij de sollicitatie, niet bij PZ, ook niet met collega's.
Totdat......ik eens zat te lunchen met een tiental collega's toen er een vrouw bij kwam zitten, en het mens me met een blik die van nieuwsgierige sensatiezucht droop mij (zomaar) vroeg 'of die operatie nou veel pijn doet'?
'Oooooooonbeschoft' dacht ik toen, en antwoordde: 'ach, het was ongemakkelijk, maar ik heb nu geen last van mijn enkel meer' (en die vrouw had zuilen van benen, met van die vormeloze kuiten die zo ongeveer loodrecht richting voeten naar beneden komen, zonder wat voor vorm of elegantie ook qua enkels).
Zij keek me als een boerin met kiespijn glimlachend aan, er viel een stilte aan tafel die ongeveer 3 seconden duurde, en vervolgens luid gelach van de overige collega's die aan tafel zaten.

De boodschap was dus overduidelijk: STEL ME GEEN PERSOONLIJKE VRAGEN, IK MAAI JE SUBTIEL VERBAAL NEER!

Tjah, het zij zo, als TS op de werkvloer zal ik *nooit en te nimmer* over het onderwerp TS beginnen, voordat je het weet word je een verzetje of dagelijks 'amusement' voor verveelde, 'ruimdenkende' maar al te nieuwsgierige collega's. Bovendien hoort een dergelijk onderwerp niet op de werkvloer thuis.
Daar tegen over staat dat ik het simpelweg niet toe sta dat een ander er over begint mocht dat gebeuren; ik 'geef het wel toe', maar sluit het onderwerp *onmiddelijk* weer af, voordat me te persoonlijke vragen worden gesteld.

Komt bij dat mezelf *NIET* uitleg, en me al helemaal niet 'excuseer' of 'begrip' vraag.
Tevens heb ik geen behoefte 'mezelf te tonen'.

Mijn gender staat gewoon niet ter discussie, alleen tov mijn minnaar of hele close vrienden, of mede transen. Easy as pie :-)

Trouwens, wat een vraag of je nou ook mannen pijpt? Wat is daar zo 'vreemd' aan dan? Ik zou de vrouwen die een dergelijke vraag stellen gewoon een wedervraag stellen; 'hoezo, pijp jij je man/vriend niet dan'? En de mannen die dat vragen dus; 'hoezo, wil je vrouw/vriendin je niet pijpen dan'?

Moet je zien hoe snel zo'n 'vragenuurtje' of 'interview' over is als je de bal terugkaatst dmv wedervragen (zonder antwoord te geven over jezelf).

Groetjes Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Haha geweldig!
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

mila schreef: Totdat......ik eens zat te lunchen met een tiental collega's toen er een vrouw bij kwam zitten, en het mens me met een blik die van nieuwsgierige sensatiezucht droop mij (zomaar) vroeg 'of die operatie nou veel pijn doet'?
Groetjes Mila.
Heet dat mens toevallig Spiegel.... LOL.

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<maar ook bio-vrouwen krijgen soms de gekste dingen naar hun hoofd die even beledigend zijn>

Dat is helemaal waar ja, dergelijke 'intimiteiten' krijgen niet alleen transen naar het hoofd geslingerd.
Ik zag eens op tv een interview met een zwarte nederlandse vrouw, die dus vertelde dat het soms in het uitgaansleven gebeurde dat blanke mannen haar 'tussen neus en lippen door' vroegen of veronderstelden dat 'zwarte vrouwen zo heet en hitsig zijn'. Tjah.

En voordat Nederland multi-culti was wilden blanke mannen graag weten of de vagina van aziatische vrouwen soms overdwars zat, 'want dat hadden ze gehoord van......over.....' (mijn moeder is Indisch, en kwam hier in 1954 aan, toen Nederland nagenoeg volledig blank was dus). Oh ja.....en natuurlijk mocht men zoiets 'vragen' aan Indische meisjes en vrouwen; die hadden binnen no time een reputatie als zouden ze 'heet, willig en hitsig zijn', not, vroeg ontstane 'urban folktales' dus.

Groetjes Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Heet dat mens toevallig Spiegel.... LOL.>

Zou gekund hebben....Spiegel is 1.90 lang, kalend en schoenmaat 47, schreef ie ooit toch?
Deze vrouw was nogal ehhhhhhh......eehmmmmm....grof en grootvoetig om te zien, en haar restant haar zat ook niet zo eeeeeeeeehmmmmmm......heel erg goed.
Groetjes Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Het is zelfs zo erg dat sommige mensen niet willen geloven dat ik een universitaire opleiding achter de rug heb en al 8 jaar werk in een internationale functie in één van de 5 grootste bedrijven in de wereld ....... >

Mjah, zo werd mij eens op het net gevraagd......niet of ik werkte, maar of en wat voor vrijwilligerswerk ik deed. Bij nader navraag bleek dat de man in kwestie er van uit ging dat transen sowieso dermate zwaar sociaal gemankeerd EN onwenselijk zijn, dat die dus volgens zijn opvattingen NIET een gewone, dagelijkse baan kunnen hebben. Ongelooflijk, maar waar.

Verder is het idd zo dat TS onmiddelijk een associatie met 'shemale' is dus hoer oproept.

Net zoals veel (fetisj) tv's denken dat transen de godganse dag in lingerie/kant/veren/pailletten rondlopen en ook op 12cm naaldhak 5kg aardappelen van de AH naar huis slepen.

Vreemd, die vooroordelen van 'buitenstaanders', maar ook erg amusant :-)

Groetjes Mila.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

mila schreef: Net zoals veel (fetisj) tv's denken dat transen de godganse dag in lingerie/kant/veren/pailletten rondlopen en ook op 12cm naaldhak 5kg aardappelen van de AH naar huis slepen.
Alsof transen daar tijd voor hebben met al dat gedilateer. Die liggen de hele dag met een dildo in bed. ;)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Alsof transen daar tijd voor hebben met al dat gedilateer. Die liggen de hele dag met een dildo in bed.>

Hahahahahahahahahahahahaha Lolllllllz!

hihihihi! Mila.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Joy schreef:
Morbide schreef:zou je het prettig vinden om ooit vragen gesteld te krijgen als kun je wel of niet nat worden?
[...]
kun je antwoord geven op de vraag?
Joy, ik vind de vraag retorisch en dus volkomen zinloos. Dit soort vragen wordt mij in de praktijk ook nooit gesteld - 't voegt dus in z'n geheel niets toe aan de discussie.

De vragen waar Petra en Melina het over hebben zijn mij nog nooit gesteld. Wel maakte iemand ooit eens grappend de opmerking dat hij nog nooit in een vrouwenborst geknepen had (en, toen ik langsliep, vroeg hij olijk: "dat mag zeker ook niet in jouw borsten?"). Het antwoord was natuurlijk nee...

De vraag die me wel vaak gesteld wordt is: "hoe gaat 't nu?". Of via een opmerking als: "dat moet wel erg vervelend zijn dat je nog steeds 'de heer' genoemd wordt" (op salarisstrook/kerstpakket). Tja, dan ga ik daar echt wel op in - en ik zie daar ook geen enkel probleem in.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
lief dinnetje
Eredivisie

Mila schreef :

Net zoals veel (fetisj) tv's denken dat transen de godganse dag in lingerie/kant/veren/pailletten rondlopen en ook op 12cm naaldhak 5kg aardappelen van de AH naar huis slepen.

Tja dat leer je inderdaad snel af .... die hakjes worden steeds lager.
11cm dat blijft sowieso in de kast staan.

Het max voor in het dagelijkse leven is tegenwoordig 5 cm.
Maar voor een zak aardappelen gebruik ik wel de wagen hoor.
Tot aan het grootwarenhuis met de wagen en dan van het wagentje van het warenhuis meteen in de koffer van de auto.
Ik sleur sowieso geen zware dingen.

Groeten Melina
lief dinnetje
Eredivisie

Petra schreef :

Alsof transen daar tijd voor hebben met al dat gedilateer. Die liggen de hele dag met een dildo in bed.

Dat is alleen het eerste jaar hoor.
Nu dilateer ik nog max 1 keer per week gedurende 30 minuten.
EN als je 1 keer per week seksueel contact hebt dan is het zelfs niet nodig om te dilateren.

Groeten,

Melina
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Mij valt op dat un hoop mensen wel zitten met vragen maar voordat ze die stellen, toch maar voorafgaand un kwartiertje veronschuldigen en vragen of ze uberhaupt mogen vragen en zo.....pfffff, lastig soms.....en ja ik werd vaker gevragen, maar ik laat me ook maar vragen stellen van serieuse aard, als het te plat is, dan ben ik ook nie op de mond gevallen en ken tal van goeie antwoorden erop zoals Mila ze ook paraat blijkt te hebben.... :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie