Dingen weggehaald

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Renate69
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: di feb 27, 2007 21:37
Locatie: Limburg

Bericht door Renate69 »

Hallo Josette.....

Ik weet precies wat er in je omgaat, heb hetzelfde op het moment, en ik heb ook al mijn profieltje verwijderd.

Ergens denk ik : f*** you all!!! ik doe toch zeker wat ik wil??
En aan de andere kant is het toch allemaal zeer pijnlijk....

Veel sterkte, Groetjes Renate XXX
OPEN YOUR MIND
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

mireille schreef:Niet meelopen met de kudde kan je altijd wel gezeur verwachten, daar hoef je geen T* voor te wezen.... maar hoe verder van de kudde des te grotere pispaal dat je kan wezen. Ligt ook verder aan de cultuur in je directe omgeving en in deze heeft Josette het bijzonder slecht getroffen.

Heel vervelend Josette. ook een bijzondere lakmoesproef voor jezelf hoe je hiermee omgaat. In elk geval blijkt wel dat je van harte welkom blijft in de T-kudde. :wink:
groetjes Yoelle
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

melina_r schreef: Dat is alleen het eerste jaar hoor.
Nu dilateer ik nog max 1 keer per week gedurende 30 minuten.
EN als je 1 keer per week seksueel contact hebt dan is het zelfs niet nodig om te dilateren.
Het ironie-teken is helaas te nieuw om op toetsenborden te zitten.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Frederique_ schreef:Wel maakte iemand ooit eens grappend de opmerking dat hij nog nooit in een vrouwenborst geknepen had (en, toen ik langsliep, vroeg hij olijk: "dat mag zeker ook niet in jouw borsten?"). Het antwoord was natuurlijk nee...
Let op dat woordje ook. In vrouwenborsten knijpen mag niet, en ook niet in jouw borsten... Dan weet je jezelf maar weer even geaccepteerd.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Petra,

Natuurlijk, als iedereen z'n woorden op een weegschaaltje zou leggen voordat hij/zij ze uitsprak dan kun je in een lesje Nederlandse tekstverklaring dit soort conclusies wel trekken.

Het gaat er niet alleen om wat er gezegd wordt, maar ook de toon waarop. Ik voelde me respectvol behandeld - en daar gaat 't om. Er zijn nog steeds collega's die me Frederik en "hem/zijn" noemen in plaats van Frederique en "haar". Dat heeft niets met geen-respect te maken, alles met "nog niet gewend zijn aan het nieuwe evenwicht". Zo zie ik deze uitspraak ook.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie