Dan zou ik nu weer in mijn eigen kleine wereldje van eenzaamheid en elende zitten
Maar ik heb het geluk dat er op TS-NL een paar echte vriendinnen zitten die mij niet wilde laten vallen. Zij hebben zondag de geheledag besteed om mij ervan te overtuigen dat het niet nodig en niet goed is om mij uit de transgemeenschap terug te trekken.
Vandaar dat ik hier ook maar weer terug ben gekomen.
Groetjes,
Franciska.
Waar zouden we zijn zonder vrienden.
Moderator: Moderators
Waar zouden we zijn zonder vrienden.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Gelukkig maar Franciska
Al was ik er van overtuigd dat je heel snel terug zou komen.
Ik begrijp het best hoor dat je je terug wilde trekken want ik heb dat ook zo af en toe gehad zeker met die personen die er voor gezorgd hebben dat jij je zo afgewezen voelt.
Maar ik wist ook wel dat dit soort dingen vaak snel weer overwaait en dat jij dan verstandig genoeg bent om in te zien dat er meer mensen zijn die je aanwezigheid waarderen dan mensen die er tegen zijn.
Dus welkom terug dan maar he!
En laat je niet zo op je kop zitten, het zegt meer over hen dan over jou.
Al was ik er van overtuigd dat je heel snel terug zou komen.
Ik begrijp het best hoor dat je je terug wilde trekken want ik heb dat ook zo af en toe gehad zeker met die personen die er voor gezorgd hebben dat jij je zo afgewezen voelt.
Maar ik wist ook wel dat dit soort dingen vaak snel weer overwaait en dat jij dan verstandig genoeg bent om in te zien dat er meer mensen zijn die je aanwezigheid waarderen dan mensen die er tegen zijn.
Dus welkom terug dan maar he!
En laat je niet zo op je kop zitten, het zegt meer over hen dan over jou.
Hoi Joanne,
toch heeft ook deze elende nog twee positieve kanten.
De eerste is dat ik ontdekt heb meer vriendinnen te hebben dan ik voorheen dacht.
De tweede is dat mijn emotionele blokkade voor goed gebroken lijkt te zijn.
De tranen hebben steeds minder moeite om te stromen.
Groetjes,
Franciska.
toch heeft ook deze elende nog twee positieve kanten.
De eerste is dat ik ontdekt heb meer vriendinnen te hebben dan ik voorheen dacht.
De tweede is dat mijn emotionele blokkade voor goed gebroken lijkt te zijn.
De tranen hebben steeds minder moeite om te stromen.
Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Goed zo Franciska
We hebben genoeg meegemaakt en daar mag je best verdriet om hebben.
Tranen zijn goed en ondanks alle ellende is die emotie een psoitief effect van de hormies.
Huil maar lekker als je moet en inderdaad je maakt een hoop vrienden in dit circuit.
Blij dat het weer goed met je gaat.
Hoe is alles op je werk?
We hebben genoeg meegemaakt en daar mag je best verdriet om hebben.
Tranen zijn goed en ondanks alle ellende is die emotie een psoitief effect van de hormies.
Huil maar lekker als je moet en inderdaad je maakt een hoop vrienden in dit circuit.
Blij dat het weer goed met je gaat.
Hoe is alles op je werk?
Dat ben ik volledig met je eens Joca
Ik heb namelijk altijd het gevoel gehad dat ik mijzelf niet geaccepteerd heb en daardoor had ik ook hele vluchtige vriendschappen omdat ik niet kon geloven dat mensen mij leuk vonden.
Ik vond mijzelf immers niet leuk
Nu ik mijzelf ben en vooral ook heb geaccepteerd kan ik ineens wel die vriendschappen aangaan waar ik vroeger moeite mee had.
Echter ik moet er wel bij vermelden dat ik niet iedereen zomaar als vriend of vriendin beschouw hoor.
Daar moet wel eerst een hoop voor gebeuren voordat ik zover ben.
Ik hou het meestal op goede kennissen en dan zie ik wel wat er verder gebeurt maar dat is niet meer dan reeel toch.
Ik heb namelijk altijd het gevoel gehad dat ik mijzelf niet geaccepteerd heb en daardoor had ik ook hele vluchtige vriendschappen omdat ik niet kon geloven dat mensen mij leuk vonden.
Ik vond mijzelf immers niet leuk
Nu ik mijzelf ben en vooral ook heb geaccepteerd kan ik ineens wel die vriendschappen aangaan waar ik vroeger moeite mee had.
Echter ik moet er wel bij vermelden dat ik niet iedereen zomaar als vriend of vriendin beschouw hoor.
Daar moet wel eerst een hoop voor gebeuren voordat ik zover ben.
Ik hou het meestal op goede kennissen en dan zie ik wel wat er verder gebeurt maar dat is niet meer dan reeel toch.