Lingerie showroom
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
Lingerie showroom
Hallo lieve Mensen
Er moet me iets echt van het hart
ik zal hier geen namen noemen maar ik word regelmatig als eigenaar van een lingerie webshop met eigen showroom door T* mensen gebeld of ze bij ons in de webshop annex showroom welkom zijn dit snap ik dus echt niet.
Is dit normaal dat mensen ons bellen of ze welkom zijn en bij ons lingerie mogen passen.
Ik vind het gewoon bizar dat in 2007 hier nog om gevraagd moet worden iedereen is welkom bij ons voor een gedegen advies.
Mochten er vragen zijn U kunt altijd bellen of mailen
ik zal hier geen namen noemen maar ik word regelmatig als eigenaar van een lingerie webshop met eigen showroom door T* mensen gebeld of ze bij ons in de webshop annex showroom welkom zijn dit snap ik dus echt niet.
Is dit normaal dat mensen ons bellen of ze welkom zijn en bij ons lingerie mogen passen.
Ik vind het gewoon bizar dat in 2007 hier nog om gevraagd moet worden iedereen is welkom bij ons voor een gedegen advies.
have respect, get respect
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Het lijkt me inderdaad wel slim om geen namen te noemen
Besef dat het voor T*'s (travestieten, transgenders, transsexuelen) niet klik-klak-poef-en-we-zijn-vrouw is. Het kost nogal wat tijd om te accepteren dat je (al-dan-niet deeltijd) "gewoon een vrouw" bent. Er zit dus ook een heel traject tussen het leven als man en het leven als vrouw - waarbij je als vrouw dus ook in een normale lingeriewinkel je lingerie durft te kopen.
In de tussentijd is het behelpen. En bij dat behelpen hebben we -gelukkig- bedrijven die ons helpen - en daar bent u er één van. Want nogmaals: het zou heel normaal moeten zijn om als man voor jezelf lingerie te kopen in de normale winkels in de normale winkelstraten van Nederland - maar dat is het nog niet. Vandaar de rode hoofden die mannen soms hebben als ze daar lingerie kopen. Vandaar dus ook de gedachte dat dat voor webwinkels-met-showroom misschien ook wel niet normaal is?
Ik blijf het trouwens zeggen: als je als man gewoon lingerie in een normale lingeriewinkel (of warenhuis, denk aan V&D/Hema/etc) durft te kopen dan gaat het meestal goed. Mensen kijken vaak wel even raar, maar wijzen je naar mijn ervaring niet af als man-die-lingerie-koopt. 't Is vooral je eigen rode hoofd dat je verraad en het kost wat energie voordat dat rode hoofd er niet meer is. Da's allemaal normaal en hoort bij het proces.
[Edit] Waarbij ik tot slot nog even aan wil geven dat het soort lingerie dat u aanbiedt niet helemaal gelijk is aan het assortiment dat een normale vrouw koopt (en dus ook moeilijk verkrijgbaar is in normale lingeriezaken en warenhuizen).
Groetjes,
Frederique
Besef dat het voor T*'s (travestieten, transgenders, transsexuelen) niet klik-klak-poef-en-we-zijn-vrouw is. Het kost nogal wat tijd om te accepteren dat je (al-dan-niet deeltijd) "gewoon een vrouw" bent. Er zit dus ook een heel traject tussen het leven als man en het leven als vrouw - waarbij je als vrouw dus ook in een normale lingeriewinkel je lingerie durft te kopen.
In de tussentijd is het behelpen. En bij dat behelpen hebben we -gelukkig- bedrijven die ons helpen - en daar bent u er één van. Want nogmaals: het zou heel normaal moeten zijn om als man voor jezelf lingerie te kopen in de normale winkels in de normale winkelstraten van Nederland - maar dat is het nog niet. Vandaar de rode hoofden die mannen soms hebben als ze daar lingerie kopen. Vandaar dus ook de gedachte dat dat voor webwinkels-met-showroom misschien ook wel niet normaal is?
Ik blijf het trouwens zeggen: als je als man gewoon lingerie in een normale lingeriewinkel (of warenhuis, denk aan V&D/Hema/etc) durft te kopen dan gaat het meestal goed. Mensen kijken vaak wel even raar, maar wijzen je naar mijn ervaring niet af als man-die-lingerie-koopt. 't Is vooral je eigen rode hoofd dat je verraad en het kost wat energie voordat dat rode hoofd er niet meer is. Da's allemaal normaal en hoort bij het proces.
[Edit] Waarbij ik tot slot nog even aan wil geven dat het soort lingerie dat u aanbiedt niet helemaal gelijk is aan het assortiment dat een normale vrouw koopt (en dus ook moeilijk verkrijgbaar is in normale lingeriezaken en warenhuizen).
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
met namen bedoel ik dus geen personen maar onze website persoonsnamen noem ik zo wie zo nooit privacy staat bij ons in een hoog vaandelFrederique_ schreef:Het lijkt me inderdaad wel slim om geen namen te noemen
Waarbij ik tot slot nog even aan wil geven dat het soort lingerie dat u aanbiedt niet helemaal gelijk is aan het assortiment dat een normale vrouw koopt (en dus ook moeilijk verkrijgbaar is in normale lingeriezaken en warenhuizen).
Groetjes,
Frederique
en we hebben ook gewone lingerie hoor bh setjes en jurkjes
Groetjes Anita
have respect, get respect
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Oke, dan heb ik de rest van het verhaal niet voor niets getypt (ik geef het eerlijk toe: toen ik de homepage van jullie website opende werd ik even bang )
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
Re: Lingerie showroom
Ik kan me die schaamte wel een beetje voorstellen. En bellen is lekker anoniem en je weet zeker dat je dan welkom bent en niet wordt uitgelachen en weggekeken oid. (gebeurt nooit, maar je weet maar nooit he...)Anita koch schreef:Hallo lieve Mensen
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Tja, we hadden uns in Heerlen un fetish-naai-atelier en ja het zelfde.....mannen waren maar moeilijke klanten, de angsten zitten soms best diep....niet te geloven....maar dat ligt al lang niet meer aan de maatschappij, mannen zijn soms best sterk, maar in deze opzichten hebben ze maar minder lef en de vraag van un TS vind ik dat dan al helemaal vreemd of ze wilkommen zijn, immers waren we toch juist op klanten gericht, die un beetje uit de norm vallen......tjaaaaa.......Anita koch schreef:Ik vind het gewoon bizar dat in 2007 hier nog om gevraagd moet worden
Groetjes
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- artuntaure
- daar ben ik weer
hmm ja ben het opzich wel eens met mara,
majah ken me de angst wel voorstellen van veel mensen maar tegenwoordig moet je daar niet alteveel op letten.
bedoeln er zijn altijd wel mensen bij die je raar aankijken.
ik personelijk heb er totaal geen problemen mee.
maar moet ook eerlijk zeggen dat ik soms ook nog wel me bedenkingen heb bij het kopen van dingen die ik leuk vind maar dan doe ik dat gewoon.
bedoel ik heb nie zoveel om me voor te schamen.
die mensen die kunnen evengoed zoiets hebben van mss is hetg wel voor z'n vriendin al zien de meeste me toch wel aan als meid gelukkigXD
maar wat ik wil zeggen,
mensen hebben altijd wel overn iets iets te zeuren dus zet in dit soort gevallen je angst eff opzij en doehet gewoon,
de 2de keer en de keren erna zal het alleen maar makkelijker worden.
majah ken me de angst wel voorstellen van veel mensen maar tegenwoordig moet je daar niet alteveel op letten.
bedoeln er zijn altijd wel mensen bij die je raar aankijken.
ik personelijk heb er totaal geen problemen mee.
maar moet ook eerlijk zeggen dat ik soms ook nog wel me bedenkingen heb bij het kopen van dingen die ik leuk vind maar dan doe ik dat gewoon.
bedoel ik heb nie zoveel om me voor te schamen.
die mensen die kunnen evengoed zoiets hebben van mss is hetg wel voor z'n vriendin al zien de meeste me toch wel aan als meid gelukkigXD
maar wat ik wil zeggen,
mensen hebben altijd wel overn iets iets te zeuren dus zet in dit soort gevallen je angst eff opzij en doehet gewoon,
de 2de keer en de keren erna zal het alleen maar makkelijker worden.
du bist mein traum der zu mir spricht!
artuntaure
artuntaure
- Ingrid Go
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Het is voor iedereen een drempel waar je overheen moet, het gaat gepaard met angst en twijfel. Het is net als het leven zelf, vallen en opstaan. De twijfel maakt naar verloop van tijd plaats voor zelfvertrouwen. Je voelt je zekerde en kunt dan ook beter omgaan met tegenslagen. Het heeft tijd nodig maar uiteindelijk heb je zoveel zelfvertrouwen dat je je eigen weg gaat en je niets aantrekt wat anderen van je vinden en / of denken.
Liefs Ingrid
Liefs Ingrid
- artuntaure
- daar ben ik weer
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Kimmy, Masquerade in de Klompstraat en Moony's op de Kempkensweg was van ons als je die nog kent.....
....trouwens ff un vraagje, ik wil misschien weer un winkeltje openen in de buurt, ik heb verbindingen met Gothic-House uit Duitsland en die wil graag in Nederland un afnemer voor z'n spullen, allemaal van die gothic en fetish kleren en zo ala Babashop te Maastricht, Nor van Babashop is trouwens un vriendin van me en haar wil ik geen concurent zijn, dus maar weer in Heerlen.....
....en nu de vraag, jij kent zich blijkbaar beter uit in de scene in Limburg, zal het verstandig zijn un derde keer zoiets in Heerlen te doen??? We hebben het twee keer met verschillende concepten geprobeerd maar dat is al un hele tijd geleden....zal de situatie nu anders zijn dan toen??? Zal er vraag naar zo'n winkel zijn.....ik hoorde trouwens dat Amazone in de OranjeNassauStraat voorgoed dicht gaat, ik hoop toch niet, dat dit un slecht teken is.....
...wat meen jij???
Groetjes vanuit de strand in La Spezia/Toscana
Mara
....trouwens ff un vraagje, ik wil misschien weer un winkeltje openen in de buurt, ik heb verbindingen met Gothic-House uit Duitsland en die wil graag in Nederland un afnemer voor z'n spullen, allemaal van die gothic en fetish kleren en zo ala Babashop te Maastricht, Nor van Babashop is trouwens un vriendin van me en haar wil ik geen concurent zijn, dus maar weer in Heerlen.....
....en nu de vraag, jij kent zich blijkbaar beter uit in de scene in Limburg, zal het verstandig zijn un derde keer zoiets in Heerlen te doen??? We hebben het twee keer met verschillende concepten geprobeerd maar dat is al un hele tijd geleden....zal de situatie nu anders zijn dan toen??? Zal er vraag naar zo'n winkel zijn.....ik hoorde trouwens dat Amazone in de OranjeNassauStraat voorgoed dicht gaat, ik hoop toch niet, dat dit un slecht teken is.....
...wat meen jij???
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- artuntaure
- daar ben ik weer
hoi mara,Mara schreef:Kimmy, Masquerade in de Klompstraat en Moony's op de Kempkensweg was van ons als je die nog kent.....
...wat meen jij???
Mara
ik denk als je het goed aanpakt(en niet zoals de amazone) en je een beetje inleeft in wat de mensen zoal zouden willen kopen dat het opzich best goed zal kunnen gaan.
het probleem met de amazone is dat ze niet meer zoveel hadden dat echt aanslaat.
alleen wat bandshirs,t-shirts, skaterbroeken en wat rokken schoenen en topjes...
mss is het wel leuk om idd zo'n idee als de babashop te openen hier in heerlen met een beetje een breed assortiment.
van gothic tot cyber en ga maar door.
personelijk denk ik wel dat het zou aanslaan.
maar met 100% garantie kan ik je helaas niet geven.
laat me nog maar eens wat weten,als het goed is heb je me nog altijd in je msn lijst staan.
du bist mein traum der zu mir spricht!
artuntaure
artuntaure
-
- ff weer wat posten
Het zou een idee kunnen zijn om op de website te vermelden dat ook T* personen in de winkel welkom zijn en gebruik kunnen/mogen maken van de paskamers. Dan hoeft niemand meer eerst te bellen, en komen er mogelijk ook meer klanten die nu zelfs niet durven te bellen uit angst om uitgelachen te worden.Anita koch schreef:Ik vind het gewoon bizar dat in 2007 hier nog om gevraagd moet worden iedereen is welkom bij ons voor een gedegen advies.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Hoi Mara,Mara schreef: ....trouwens ff un vraagje, ik wil misschien weer un winkeltje openen in de buurt, ik heb verbindingen met Gothic-House uit Duitsland en die wil graag in Nederland un afnemer voor z'n spullen, allemaal van die gothic en fetish kleren en zo ala Babashop te Maastricht, Nor van Babashop is trouwens un vriendin van me en haar wil ik geen concurent zijn, dus maar weer in Heerlen.....
Als je een winkel in gothic artikelen wilt openen, zou ik dat zeker doen. Ik heb in Februari in de buurt van Enschede een winkel geopend, en het begint al aardig goed te lopen. Mijn leveranciers uit de VS hebben gezegd dat de vraag naar deze artikelen de laatste jaren heel sterk is toegenomen, en dat zal nog wel een tijdje zo blijven. Helaas ken ik de situatie in Limburg niet, maar aangezien er in Duitsland een grote gothicscene zit, zou ik me kunnen voorstellen dat je daar ook wel klanten van kunt trekken.
Ik wens je iig. veel succes.
Blessed Be,
Melissa