Bellen met 112 vergroot pakkans

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Mara schreef:Ha, toen ik vanavond op de A61 reed ter hoogte van knooppunt Bliesheim werdt ik heel traag ingehaald door een auto waar de binnenverlichting fel aanstond, de auto bleef un tijd naast mun cabine rijden en ik keek dus naar beneden en zag un man wijdbeens rijden met een mini en kouzen aan.....toen trok die op en hij deed het zelfde bij de truck die voor me reed....

.....had ik nu dus wel of niet 112 moeten bellen :roll:

groetjes vanuit Gundersheim

Mara
Ik had dat gedaan! niet om het één of ander maar als hij nou geen (vrouwen)kleding aan had? ik vind dit dus een vorm waarbij wij in een negatief daglicht worden gezet. en vind het ergens niet normaal dat je zoiets doet. Als je zoiets wil zoek dan personen op die gelijk gestemt zijn en val geen andere weggebruikers lastig.
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Irene schreef:Generaliserend uit mijn persoonlijke ervaringen zou ik moeten zeggen liever zwart kroes haar dan de politie!

Maar dat doe ik toch liever niet. Een paar negatieve ervaringen zeggen niets over het geheel.

Irene
Ja Irene.. zo heeft ieder een eigen ervaring gehad en heeft ieder zijn eigen mening... leven en laten leven zou ik zeggen. 8)
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Janiek2 schreef:@

En zo'n uitspraak als
.. enne liever politie dan een paar met zwart kroeshaar :wink:
, out of the blue en met een knipoog, dat vind ik eigenlijk net zoiets als een luide scheet laten in gezelschap.
Zal het je nog sterker vertellen Janiek... ik schijt op dat volk met dunne stront... ennen dat gezelschap is dan wel met zwart kroeshaar!!
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Nancy Koppens schreef:Zal het je nog sterker vertellen Janiek... ik schijt op dat volk met dunne stront... ennen dat gezelschap is dan wel met zwart kroeshaar!!
Zo weten we in elk geval wat we aan elkaar hebben, nietwaar?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Ik heb liever een exhibitionist dan een racist.

En Nancy, bedankt voor het bevestigen van zo ongeveer alle vooroordelen die ik over 'jouw soort mensen' heb (feit: de meeste mensen die op allochtonen afgeven kunnen dat woord niet eens spellen).
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Nancy Koppens schreef:
Janiek2 schreef:@

En zo'n uitspraak als
.. enne liever politie dan een paar met zwart kroeshaar :wink:
, out of the blue en met een knipoog, dat vind ik eigenlijk net zoiets als een luide scheet laten in gezelschap.
Zal het je nog sterker vertellen Janiek... ik schijt op dat volk met dunne stront... ennen dat gezelschap is dan wel met zwart kroeshaar!!
Moet je voor openlijke uitingen van racisme niet bij een andere club zijn??? Je kunt je ook nog afvragen of wij dit soort uitlatingen hier wensen: ik vind het in ieder geval onaanvaardbaar. Wat vindt de Forumwatch hier van?

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Maruscha schreef:Ik heb liever een exhibitionist dan een racist.

En Nancy, bedankt voor het bevestigen van zo ongeveer alle vooroordelen die ik over 'jouw soort mensen' heb (feit: de meeste mensen die op allochtonen afgeven kunnen dat woord niet eens spellen).
Ik weet niet of er al eens gedegen onderzoek is gedaan naar de correlatie tussen racistische uitlatingen en gebrekkige spelling, maar hier op dit forum zou je wel vermoedens in die richting kunnen krijgen :wink:.
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

hallo Nancy Koppens,

zou je mij willen toelichten hoe je aan de ene kant predikt om te leven en te laten leven en aan de andere kant op een bepaalde bevolkingsgroep met dunne stront schijt vanwege een bepaalde haardracht en op nog een andere groep afgeeft vanwege een andere manier van zijn dan de jouwe (ik doel hier op het exhibitionistische voorval dat mara beschreef)

groetjes, Fenna
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<
Moet je voor openlijke uitingen van racisme niet bij een andere club zijn???>

Ja, bij maroc.nl bv.......moet je daar toch eens lezen hoe ze zich daar openlijk rascistisch en discriminerend uitlaten over joden, homo's, hollandse vrouwen, enzenzenz.

Oftewel: rascisme en discriminatie; niet alleen autochtonen zijn 'daders' daarvan, maar ook allochtonen......turken versus koerden, maroks versus van alles en nog wat en niet te vergeten berbers, maroks versus suri/anti enzenzenz......

Conclusie: ook voor wat betreft (openlijk(e) rascisme en discriminatie zijn wij allen *gelijk*, blijkbaar is het gewoon menselijk....je diepgekoesterde 'gelijkheid', toch?

Waar het alleen aan 'gelijkheid' mbt rascisme en discriminatie schort is de zelfkastijding waar veel autochtone 'anti rascisme en discriminatie' types aan doen, uiteraard *zonder* ook maar 1 moment te willen zijn dat *ook* allochtonen aan rascisme en discriminatie doen, maar zoiets beseffend zou afbreuk doen aan de masochistische gevoelens van de blanke anti rascisten.

Allochtonen die openlijk aan rascisme en discrimatie doen, doen bepaald niet aan zelfkastijding; ze staan ferm achter hun ideeën over anderen.

Dat kan ook niet anders, want decennia lang zijn uitsluitend en alleen blanken politiek correct gehersenspoeld, en allochtonen waren bij voorbaat 'slachtoffer', oftewel: hun werd hun menselijke waardigheid ontnomen door ze een slachtofferrol door de strot te duwen, en hun van een eigen persoonlijkheid en opvattingen over anderen. Dat is toch ontluisterend geweest? Niet dan?

En kijk wat de gevolgen anno nu zijn; allochtonen die openlijk discrimineren, de die hard anti rascisme autochtonen die aan zelfkastijding doen.

Groetjes Mila.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi Mila,

Je hebt mij geen onderscheid zien maken: ik vind racisme en discriminatie in welke vorm dan ook verwerpelijk en mensonwaardig. Ik vind ook dat het op een forum zoals deze absoluut niet thuis hoort.

Groetjes en liefs,

Babette.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

@ Mila: je hebt een wereldbeeld als een lachspiegel, als je het mij vraagt.

Lees nou je eigen verhaal nog eens over en stel je eens voor dat "gewone" westerlingen alles wat zij aan beschaving hebben opgedaan dankzij vrouwen- en homo-emancipatie opeens als "politiek correcte hersenspoeling" zouden afdoen.

Je wint het niet van onbeschofte lui door je tot hun beschavingsniveau te verlagen, hoor. En de scheidslijn tussen beschaafd en onbeschaafd loopt dwars door alle culturen en rassen seksen en seksuele geaardheden heen.

Ik maak in de buurt waar ik woon regelmatig Marokkanen en Turken mee waar Nancy een voorbeeld aan kan nemen en waar jij op het punt van ruimdenkendheid ook nog wel wat van zou kunnen leren.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Ik denk trouwens dat je de blanke 'anti rascisten' ruwweg in 2 categorieën kunt verdelen;
teweten 'de ik ben beschaafd ik discrimineer niet, maar: turken kunnen ideeën over koerden op na houden waar Herrn Hitler tevreden bij zou glimlachen? Hoe bedoel je? Of......oh......homohatende marokkanen......dat is een kwestie van culturele opvattingen hoor'. Oftewel de blanke met 'de mantel der liefde' bedekkenden (lees: volslagen hypocriet).

De andere categorie vind ik persoonlijk het meest weerzinwekkend, teweten:

'Ik discrimineer helemaal niet, ik word juist hartstikke g**l van jullie, ik val vreselijk op jullie'.
Mensen op basis van huidskleur en veronderstelde eigenschappen tot sexuele delicatessen bombarderen, dat is zo........*walgelijk*, ik heb er geen ander woord voor.

Dan hebben we nog de beroepsallochtoon/allochtone 'rascisme bestrijder' a la Guilly Koster bv; die heeft niet helemaal in de gaten dat oa suri/anti mensen *opnieuw* 'gekolonialiseerd' werden, en dan deze keer in de knuffel slachtofferrol die autochtone 'anti rascisme' figuren allochtonen oplegden.
'Jullie zijn blank, en het is allemaal jullie schuld'.

Ontluisterend.

Mila.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi Mila,

de pijn die jij beschrijft zit in jezelf en alleen jij kunt dat veranderen. Door in het wilde weg dit soort lelijkheid de wereld in te slingeren of op anderen te projecteren, los je je eigen pijn niet op.

En Janiek heeft helemaal gelijk als ze stelt dat de scheidslijn tussen beschaafd en onbeschaafd dwars door alle culturen en rassen en seksuele geaardheden doorlopen.

Groetjes en liefs,

Babette.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:Ik denk trouwens dat je de blanke 'anti rascisten' ruwweg in 2 categorieën kunt verdelen;
Zo ken ik je weer :lol: . Laten we de zaken ruwweg in 2 categoriëen verdelen. Wat daar vervolgens buiten valt, proppen we wel ergens bij en zo is de wereld weer op orde.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef: Conclusie: ook voor wat betreft (openlijk(e) rascisme en discriminatie zijn wij allen *gelijk*, blijkbaar is het gewoon menselijk....
Er behoort heel veel tot de menselijke mogelijkheden zonder daarmee ook wenselijk te zijn. Dankzij wat men beschaving noemt lukt het de mensen tot op zekere hoogte om vrede met elkaar te houden en iets te bereiken in het leven. Maar dat is iets wat zonder zorg en inspanning en zonder het mogelijk maken van gevoelens van saamhorigheid gemakkelijk teloorgaat.
Plaats reactie