Bellen met 112 vergroot pakkans

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Maruscha schreef:Zo'n 10 jaar geleden heb ik enkele jaren in Transvaal, Den Haag gewoond. Een wijk die ook nu nog tot een van de slechtste in Nederland hoort. Het percentage allochtonen daar was zeker 70, 80%.

In die tijd liep ik ook al regelmatig in vrouwenkleding rond. De enige met wie ik daar echt problemen over heb gehad waren mijn bovenburen. Nederlanders. Zo blank als het maar zijn kan.

En nu jullie weer. Racisten.
Tuurlijk.... ga jij nou maar naar je zolder kamertje voor je foto's... je bent nog nooit buiten geweest.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Nancy Koppens schreef:
Maruscha schreef:Zo'n 10 jaar geleden heb ik enkele jaren in Transvaal, Den Haag gewoond. Een wijk die ook nu nog tot een van de slechtste in Nederland hoort. Het percentage allochtonen daar was zeker 70, 80%.

In die tijd liep ik ook al regelmatig in vrouwenkleding rond. De enige met wie ik daar echt problemen over heb gehad waren mijn bovenburen. Nederlanders. Zo blank als het maar zijn kan.

Tuurlijk.... ga jij nou maar naar je zolder kamertje voor je foto's... je bent nog nooit buiten geweest.
Nee hoor. Je hebt helemaal gelijk. Ik werk al ruim 2 jaar als vrouw, maar ben nog nooit buiten geweest. Makkelijk he, de waarheid verdraaien?
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Maruscha schreef:
Nancy Koppens schreef:

Nee hoor. Je hebt helemaal gelijk. Ik werk al ruim 2 jaar als vrouw, maar ben nog nooit buiten geweest. Makkelijk he, de waarheid verdraaien?
Doe jij zelf toch?? ik niet... makkelijk toch iemand beschuldiggen! enne laf hoor om het woord RACISTEN snel weer weg te halen... tjonge jonge wat een held zeg... grote meid hoor!
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<In die tijd liep ik ook al regelmatig in vrouwenkleding rond. De enige met wie ik daar echt problemen over heb gehad waren mijn bovenburen. Nederlanders. Zo blank als het maar zijn kan.

En nu jullie weer. Racisten>

Wellicht werd je aangezien voor een orthodoxe moslim, je weet wel, zo eentje in een jurk/gewaad.

En ach, dat woord 'rascisten' sorteert allang en breed niet meer de politiek correct gewenste pavlov reactie hoor.......integendeel.

Nu blijkt dat allochtonen minstens zo rascistisch kunnen zijn, zo niet erger.....die eenzijdig politiek correcte tijden zijn inmiddels weer over.

*Goddank*.

Mila.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Nancy Koppens schreef:
Maruscha schreef:
Nancy Koppens schreef: Tuurlijk.... ga jij nou maar naar je zolder kamertje voor je foto's... je bent nog nooit buiten geweest.
Doe jij zelf toch?? ik niet... makkelijk toch iemand beschuldiggen! enne laf hoor om het woord RACISTEN snel weer weg te halen... tjonge jonge wat een held zeg... grote meid hoor!
Waarom zou ik laf zijn? Ik heb je al eerder racist genoemd, een paar jaar geleden trouwens ook al, en daar blijf ik bij.

Je bent een vuile gore racist. Klaar.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Overigens, om je eventjes nog belachelijker te maken dan je al bent:

Afbeelding

Goh wat een grote zolderkamer! Het lijkt wel een kantoor! Tjonge jonge zeg ..
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Maruscha schreef:
Nancy Koppens schreef:
Maruscha schreef: Nee hoor. Je hebt helemaal gelijk. Ik werk al ruim 2 jaar als vrouw, maar ben nog nooit buiten geweest. Makkelijk he, de waarheid verdraaien?
Waarom zou ik laf zijn? Ik heb je al eerder racist genoemd, een paar jaar geleden trouwens ook al, en daar blijf ik bij.

Je bent een vuile gore racist. Klaar.
Dank je wel! die staat..... 1 - 0 voor jou..
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi,

ik zie dat de omgangsvormen weer duidelijk maken in welk een geciviliseerd, verlicht en beschaafd land we leven... :roll:

En nog een heel plezierig weekend toegewenst!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Je bent een vuile gore racist. Klaar.>

Nou nou, wat een ongenuanceerde mening? Kijk, je zou ook kunnen zeggen dat Nancy discrimineert. Discriminatie betekent namelijk letterlijk onderscheid maken, en dat onderscheid kun je ook maken op basis van ondervinding.

Ik ben in Nederland geboren, maar van allochtone afkomst, en ook ik ben niet verschoond van discriminerend gedrag hoor.

Het kan me niet schelen wat voor kleur iemand heeft, of waar hij of zij vandaan komt, maar hun cultureel bepaalde opvattingen over homo's en (blanke) vrouwen en ook joden kunnen me wel degelijk iets schelen.

Anders zou ik toch ronduit maso zijn?

Mila.
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Sommige kan je niets wijsmaken... maakt ook niet uit hoor... ik geloof dat wij in een vrij land leven... altans daar gaan we vanuit.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Ik vind dat je wel heel makkelijk (ver)oordeelt Maruscha, zou je niet verwachten van iemand die zo fel tegen discriminatie en rascisme is. het zal dat stukje over "kroeshaar" wel geweest zijn.
In dat opzicht geef ik je gelijk. Maar je kunt ook lezen dat Nancy's mening veel genuanceerder ligt. en daar lijk je je ogen voor te willen sluiten, jammer.

Mina
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Maruscha schreef:Overigens, om je eventjes nog belachelijker te maken dan je al bent:

Afbeelding

Goh wat een grote zolderkamer! Het lijkt wel een kantoor! Tjonge jonge zeg ..
Het bureau aan de andere kant is wel heel erg opgeruimd, gordijnen dicht... op een zondag middag stiekum foto's wezen maken op kantoor? bij sommige gaat de hobby wel heel erg ver he :D :D :D :D
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Onrustig in Kanaleneiland-Noord

Datum: 09-04-2007 - 10.46 | Bron: Blik op nieuws | Foto: A. Koning

Utrecht - De wijk Kanaleneiland in Utrecht is sinds enige maanden voorzien van cameratoezicht op de Bernadottelaan. Dit naar aanleiding van structurele overlast van Marokkaanse hangjongeren. Deze camera-installaties moesten het zondagavond ontgelden. De jeugd is blijkbaar niet gediend van het alwakend oog.
Zeker twee lichtmasten van de openbare verlichting, waarin camera’s en linkzenders zijn geplaatst zijn omgeduwd en bleven hangen aan de bovengrondse voedingskabels. De brandweer moest de monteurs van Pilkes assisteren om de situatie veilig te maken. Gelijktijdig werd de brandweer opgeroepen voor een buitenbrand iets verderop op de Marshalllaan. Een Marokkaanse politieagente werd bekogeld met stenen. Hierop heeft de politie het toezicht in de wijk vergroot.

http://www.112regioutrecht.nl/

Ik bedoel maar...
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Nancy Koppens schreef:Het bureau aan de andere kant is wel heel erg opgeruimd, gordijnen dicht... op een zondag middag stiekum foto's wezen maken op kantoor? bij sommige gaat de hobby wel heel erg ver he :D :D :D :D
Zal ik even iets aan jouw realiteitszin doen, Nancy? Of is dat boter aan de galg gesmeerd? Ik ken Maruscha toevallig IRL en kan je vertellen dat zij het stadium "hobbyisme" ver voorbij is. Zij leeft en werkt al twee jaar full-time als vrouw en ook nog eens in een leidinggevende functie. Je slaat de plank mijlenver mis.

En als je denkt dat mensen als haar (en mij) die positie kado krijgen, vergeet het maar. Ik kan je alleen wel vertellen dat je er met een houding als die van jou of Mila niet zult komen. Al die hatelijkheid kun je in je isolement koesteren of zolang er een brede straat tussenin ligt, maar die overleeft een ontmoeting van mens tot mens niet. En dat geldt voor beide partijen in het spel.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Ik bedoel maar...>

Idd.......majah, dat *allochtone* misbruik van het woord 'rascisme' heeft verstrekkende gevolgen (gehad) hier in Amsterdam oa.

Een paar jaar geleden is een nieuwsitem hier in Amsterdam pijlsnel weer uit de media getrokken; het betrof namelijk een autochtone man in Geuzenveld die zich stoorde aan het wangedrag van zijn marok (m) buurtbewoners en er herhaaldelijk iets van zei.
Gevolg: hakenkruizen en uiteraard het woord 'rascist' op zijn deur geklad, en 's nachts een brandbom in zijn huis gemikt, waardoor de autochtone bewoner met huis en al afbrandde. Dood. Overleden. Het incident deed mij denken aan........jawel.......een actie van de Ku Klux Klan.

Zo is het misbruik van het woord 'rascisme' mede dankzij de decennia lange politiek correctie hersenspoelingen totaal uit de hand gelopen.

Wat ik maar bedoel te zeggen met die decennia lange politiek correcte hersenspoelingen; het betrof uiteraard uitsluitend en alleen autochtonen die politiek correct gehersenspoeld dienden te worden, want allochtonen waren toch bij voorbaat slachtoffer van 'discriminatie' en 'rascisme'?
Vrouwen en homo emancipatie was ook al alleen maar besteed aan autochtonen, want allochtonen 'burgerden hier in met behoud van eigen culturele eigenschappen'.

Oftewel: allochtonen waren uitsluitend en alleen 'slachtoffer' van rascisme en discriminatie' en 'ingeburgerd met behoud van culturele eigenschappen'...... dus...gestript van een eigen mening, opvattingen, persoonlijkheid in de ogen van autochtonen, dus..............volkomen buitengesloten van het dagelijks politiek correct hersenspoelen en het leven in het algemeen, dus......blijkt nu dat allochtonen wel degelijk hun eigen mening en opvattingen hebben over van alles en nog wat, en die nog openlijk uitleven ook, dus.........is het nu te laat, om die nog politiek correct te hersenspoelen, voor zover ze er ontvankelijk voor zouden zijn dan.
Dat waren alleen 'politiek correcte' autochtonen, die allochtonen 'nodig hadden' om zich 'beter' te voelen.
Die behoefte komt voort uit een (totaal) gebrek aan identiteit, of vaderlandsliefde, zo je wilt. Die vaderlandsliefde is wel besteed aan turk/marok trouwens, maar dan wel het moederland betreffend, laten we even wel wezen.

Voor wat betreft verondersteld 'rascisme' van autochtone nederlanders; ik ken geen ander land waar ik ter wereld geweest ben waar zoveel 'raciaal' gemengde stellen, m/v, m/m, v/v ongestoord leven
en rondwandelen met in veel gevallen gemengdbloedige kinderen.

Kom daar maar eens om in de USA, of dichter bij huis; in Frankrijk, Engeland, Duitsland en Belgie is het min of meer 'not done'.

Over 'raciaal' gemengde stellen in Nederland gesproken; dat betreft veelal een suri/anti, aziatische, afrikaanse m of v met een blanke m of v, zien we een turk/marok man met een nederlandse vrouw; het betreft *vrijwel* nooit andersom, een turk/marok vrouw met een nederlandse man.
Vrouwen zijn in die cultuur namelijk persoonlijk/familie bezit, en mogen derhalve hun partner niet zelf kiezen. Uit rascistische overwegingen, jawel. Niet moslim/nederlands= niet goed, magnie, kannie. Wel moslim maar turk is ook al niet goed voor marok moslims, en andersom.
Hoe heet dergelijk gedrag ook al weer?

Oh ja.......rascisme.

Mila.
Plaats reactie