Bellen met 112 vergroot pakkans

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nancy Koppens schreef: Ik had dat gedaan!
Ikke niet, ben ja zelf un beetje exi.....ik stoorde mij eraan ook nie echt, hij viel me ook niet lastig.....ken andere situaties.....maar politie erbij halen, nee joh, daar ben ik de laatste die het zal doen!

Laat hem toch zijn spannende vrijetijdsinvulling.....

Fijn weekend gewenst vanuit Luzern

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Hahaha... Nou ... mag ik jou dan in jou oor fluisteren dat ik mijn eigen bedrijf bezit en dat ik dus niet onder iemand behoefd te staan. :D :D :D :D en of ik dat zo maar heb gekregen?? nee heb ik zelf bereikt door hard te werken!

Maar ik zal je dan vertellen dat toen ik mijn eigen MSN group had, waar ieder zijn nette foto's kon plaatsen ook maruscha daar een aantal foto's had staan... met op een gewone en vriendelijke compliment naar haar toe en een evenzo vriendelijke vraag of dat zij misschien ook andere foto had van niet alleen haar zolder kamertje maar ook eens van een andere locatie, bijvoorbeeld buiten... zij ineens en hoogst gepikeerd de foto's uit mijn group haalde!
Er is niets anders dan toen alleen maar een vraag gesteld.. en een duidelijk antwoord is van haar zijde er nooit geweest... niet dat ik daar nog op zit te wachten hoor... maar ze bezit blijkbaar behoorlijk hoge eigendunk!!!
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

< (en mij) die positie kado krijgen, vergeet het maar. Ik kan je alleen wel vertellen dat je er met een houding als die van jou of Mila niet zult komen>

Ik ben er al hoor...........en als ik jou mag geloven, dan heb je het toch wel min of meer kado gekregen? Van passabele heteroman naar passabele tg, zonder hormoongebruik, zonder haargrens naar voren halen, zonder gezichtscorrecties, zonder verdere ingrepen, ondanks dat passabel en alles verloopt vlotjes en gladjes, dat is echt een heel groot kado hoor :-)

Mila.
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Mara schreef:
Nancy Koppens schreef: Ik had dat gedaan!
Ikke niet, ben ja zelf un beetje exi.....ik stoorde mij eraan ook nie echt, hij viel me ook niet lastig.....ken andere situaties.....maar politie erbij halen, nee joh, daar ben ik de laatste die het zal doen!

Laat hem toch zijn spannende vrijetijdsinvulling.....

Fijn weekend gewenst vanuit Luzern

Mara
Ja daar heb je ergens wel gelijk in... het zal de spanning geweest zijn :wink:
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Maaruhhh Janiek? jij bezit eigenlijk ook wel een zeeer hoge eigendunk van jezelf blijkt zo maar weer :D :D :D :D passen jullie wel goed bij elkaar! en zo te lezen ben jij wel heel erg knap en gaat het jou heel goed voor de wind.... knap hoor heeeel knap!!
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:Ik ben er al hoor...........en als ik jou mag geloven, dan heb je het toch wel min of meer kado gekregen? Van passabele heteroman naar passabele tg, zonder hormoongebruik, zonder haargrens naar voren halen, zonder gezichtscorrecties, zonder verdere ingrepen, ondanks dat passabel en alles verloopt vlotjes en gladjes, dat is echt een heel groot kado hoor :-)
Goed, ik heb wat jou betreft teveel gezegd. Ik weet van jou dat je ook al jaren als vrouw werkt, (nota bene bij dezelfde werkgever als ik :wink: ) en ik weet dat ik wat passabiliteit betreft heel veel inderdaad gewoon kado heb gekregen.

Wat ik bedoel is dat er op momenten dat die passabiliteit je niet onzichtbaar maakt, (en die zijn er voor mij ook, hoor) je met een beroep op respect van beide kanten veel verder komt dan met het in stand houden van een negatief beeld (hoe hoog ook het waarheidsgehalte).

Er vallen bij allochtonen ook wel kwartjes en het valt ook wel eens mee in plaats van tegen wat er dan uit het luikje komt.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Janiek2 schreef:
Wat ik bedoel is dat er op momenten dat die passabiliteit je niet onzichtbaar maakt, (en die zijn er voor mij ook, hoor) je met een beroep op respect van beide kanten veel verder komt dan met het in stand houden van een negatief beeld (hoe hoog ook het waarheidsgehalte).
Dan ben je er toch? respect van beide kanten!!!! tjonge jonge jonge.... duurt ff voor de "20 eurocent" valt he??? je bent jezelf lekker tegen aan het lullen...
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Nancy, hou eens op met liegen. Jij hebt mij die vraag nooit gesteld, en de reden dat ik die foto's heb weggehaald weet je ook: er kwamen steeds meer "harige benen in lingerie foto's" van anderen bij en daar wil ik gewoon niet mee geassocieerd worden. En vervolgens ben ik weggegaan bij je groep nadat jij je als een onvervalste racist hebt laten kennen hier op travestie.org.

Maar goed, ik had me inderdaad niet zo moeten laten gaan, zeker gezien het feit dat jij in je hele betoog een taal bezigt die doet vermoeden dat je de lagere school niet eens hebt afgemaakt. De moeite van het reageren niet waard, dat ik dat wel heb gedaan kan ik alleen mezelf aanrekenen.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<er op momenten dat die passabiliteit je niet onzichtbaar maakt>

Nou, ik ben dus van 'gemengde' afkomst, en 'passabel' als europees, wat mij allesbehalve stoort trouwens.

En ach, die momenten dat mijn passabiliteit als europees me niet onzichtbaar maakt, het stoort me mateloos.
Vooral turken vragen 'waar ik vandaan kom' en als ik zeg van oorsprong uit Friesland, dan vragen ze waar mijn ouders dan vandaan komen.
(Golfstaat) Arabieren proberen uit te vissen wat ik ethnisch precies ben, door naar mijn 'geloof' te vragen als 'ingang' (arabieren kennen namelijk geen seculariteit; je bent ofwel moslim, ofwel christen ofwel jood, en seculier bestaat gewoonweg niet in de arabwereld).
Tjah, als dan blijkt dat ik een non believer, seculier of atheist ben, dan word er geinformeerd naar de afkomst van mijn ouders.
Waarom stoort het me? Ik ben niet '1 van hun', ik ben niet 'anders', ik ben in nederland geboren en opgegroeid in een zwaar geassimileerd milieu, ik ben en gedraag me nederlands, ik ben een nederlandse, niets meer, en niets minder.

Bij mij om de hoek is een fietsenmakerij waar de fietsenmaker mij 'tussen neus en lippen door' vertelde dat hij 1e paasdag wel vierde 'met een lekker ontbijtje enzo' en dat de fietsenmakerij op 2e paasdag wel open was, want 2e paasdag kon em niet zo schelen. Maw: wat hij vertelde was dus indirect: 'ik ben geen moslim', de fietsenmaker is een turk namelijk, en blijkbaar christen of aleviet.
Ik had eigenlijk het liefst tegen hem willen zeggen.......svp, ajb, leg je zelf toch niet uit, dat doe ik ook niet mbt mijn afkomst of mijn ts zijn.

Dat iemand zou informeren of ik een ts ben (gebeurt nooit trouwens) ok, kan ik inkomen, dus zo iemand krijgt een (beperkt!!) antwoord.
Dat iemand informeerd naar mijn ethnische achtergrond; dat is een no no. Daar gedraag ik me te nederlands voor, om daar naar te informeren.
Net als de fietsenmaker.

Groetjes Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Nancy Koppens schreef:Dan ben je er toch? respect van beide kanten!!!! tjonge jonge jonge.... duurt ff voor de "20 eurocent" valt he???
Nee hoor, het gaat er alleen om dat je begint met respect te tonen en vervolgens van de ander te verlangen dat die jou met hetzelfde respect tegemoet treedt. En dat mis ik in jullie tirades.

Maar misschien wordt de soep in jullie dagelijks leven niet zo heet gegeten als dat-ie nu opgediend wordt?
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef: Dat iemand informeerd naar mijn ethnische achtergrond; dat is een no no. Daar gedraag ik me te nederlands voor, om daar naar te informeren.
Net als de fietsenmaker.
Mooi verhaal! Het zal je teint zijn, die mensen naar je herkomst doet vragen. Ik lees in je verhaal vooral dat iedereen in zijn omgeving "medestanders" zoekt, in dit geval om de ervaring van wat het is om met een andere ethnische achtergrond in Nederland goed geassimileerd te raken, te kunnen delen.

Wat me aan jou wel verbaast, is dat je met zo'n verleden van tegen de verdrukking in jezelf worden, toch zó sterk hecht aan dingen als "assimilatie" en "clementie". Dat zaken als "tolerantie", "openheid", "emancipatie" je zoveel minder lijken aan te spreken. Of sla ik hier de plank mis?
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Maruscha schreef:Nancy, hou eens op met liegen. Jij hebt mij die vraag nooit gesteld, en de reden dat ik die foto's heb weggehaald weet je ook: er kwamen steeds meer "harige benen in lingerie foto's" van anderen bij en daar wil ik gewoon niet mee geassocieerd worden. En vervolgens ben ik weggegaan bij je groep nadat jij je als een onvervalste racist hebt laten kennen hier op travestie.org.

Maar goed, ik had me inderdaad niet zo moeten laten gaan, zeker gezien het feit dat jij in je hele betoog een taal bezigt die doet vermoeden dat je de lagere school niet eens hebt afgemaakt. De moeite van het reageren niet waard, dat ik dat wel heb gedaan kan ik alleen mezelf aanrekenen.
Ik geloof dat er een paar mijn mening kunnen delen, je weet het leuk te brengen... maar harige benen zijn er in mijn oude group nooit te zien geweest.
Als ik zou liegen zou ik ook gezegd kunnen hebben dat ik jou er uit zou hebben gesmeten vanwege dat jij er niet vrouwelijk genoeg uit zou zien. Dat doe ik dus niet en heb ik ook niet gedaan, ik vond het toen erg jammer... dat heb ik je toen ook laten weten!!!! ook daar heb ik nooit wat op terug gekregen
Dat jij mij toen al RACIST noemde, omdat ik mijn mening vertelde, en dat mag blijkbaar hier niet van jou, was al een tijdlater nadat jij de foto's uit mijn Group had gehaald.... enne jij bent tot aan het laatst lid geweest!
Maar hou jij jou eer maar voor jezelf doe ik dat bij mijzelf.

Verder vind ik jou een erg laag en bovenal laf persoon door te zeggen dat ik een RACIST ben en ook nog eens zou LIEGEN.
Als je verder nog iets tegen mij hebt zeg het dan maar gelijk kan er nog wel bij.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Wat zou ik tegen jou moeten hebben joh? Je schijt op zwarte kroeskoppen. Mijn vader is zo'n "zwarte kroeskop".

Wat zou ik in godsnaam nou tegen jou moeten hebben?
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Overigens, als je goed hebt opgelet een paar jaar geleden, mag iedereen van mij hier zeggen wat hij of zij wil. Ik geloof niet in zaken als strikte moderatie en bannen.

Maar mijn recht om een conclusie uit iemands verhaal te trekken en deze te verkondigen is even groot.
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Maruscha schreef:Wat zou ik tegen jou moeten hebben joh? Je schijt op zwarte kroeskoppen. Mijn vader is zo'n "zwarte kroeskop".

Wat zou ik in godsnaam nou tegen jou moeten hebben?
Moet je even verder op terug lezen en deze hele draad eens goed lezen, geloof dat jou vriendinnetje hier daar over begon.
Enne.... zwarte kroeskoppen? misschien is jou vader wel, zoals vele marokkaanse mensen een heel goed mens... dat weet ik niet, als je GOED lees weet je ook dat ik in dat stukje de probleem hang jongere bedoel.. en juist en uitgerekend daarmee heb ik in het verleden een heel groot probleem gehad, doordat ik ben uitgelokt en ik zo stom was dat ik met een vriend naar buiten ging en zo stom was dat er een man of 10 ons stond op te wachten en dat wij daar rake klappen kregen omdat zij zich verveelde!!! en die vriend in het zieknhuis kwam!!!! en juist op die gasten schijt ik!!!!
Plaats reactie