AMSTERDAM - De politie heeft na een melding op alarmnummer 112 zeven wagens en een hondenbrigade moeten inzetten om een ontspoorde thread op travestie.org weer rustig te krijgen. Sommige transgenders zaten elkaar dusdanig in de haren dat een aantal charges uitgevoerd moesten worden voordat de rust weer enigzins was teruggekeerd. Een paar transgenders moesten zich voor lichte verwondingen in het ziekenhuis laten behandelen.
Bellen met 112 vergroot pakkans
Moderator: Moderators
- mireille
- Eredivisie
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik wil jullie graag twee gebeurtenissen van vandaag vertellen. Vanavond rond 23:00 was ik bij een bushalte in Amsterdam, ik stond op mijn bus te wachten toen er een aantal allochtone mannen uit de bus stapten. Een van deze mannen ziet mij, en roept tegen mij "JIJ BENT EEN MAN!". En als ik hem glimlachend aankijk nog een keer: "JIJ BENT EEN MAN!". Hij loopt achterstevoren naar mij te kijken terwijl hij wegloopt. Ik pas duidelijk niet in zijn wereldbeeld...
Rond 23:50 stapte ik uit de bus - ik was bijna thuis. Bij de brug fietst een allochtone man mij voorbij. Hij draait zich om: of ik ook die kant op ga - ja, ik moet ook over de brug. Hij vraagt me iets - ik versta hem niet en vraag het te herhalen. "Wilt u misschien achterop zitten?". Ik bedank hem voor het aanbod, maar loop toch liever.
In beide gevallen heb ik even aan deze thread gedacht...
Groetjes,
Frederique
Rond 23:50 stapte ik uit de bus - ik was bijna thuis. Bij de brug fietst een allochtone man mij voorbij. Hij draait zich om: of ik ook die kant op ga - ja, ik moet ook over de brug. Hij vraagt me iets - ik versta hem niet en vraag het te herhalen. "Wilt u misschien achterop zitten?". Ik bedank hem voor het aanbod, maar loop toch liever.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hahaha, ja je kunt niks relativeren, ik ben zelf bijna overal allochtoon.....behalve thuis ff niet
Kreeg vandaag un complimentje en andere gingen erin mee......ze vonden me allemaal veel natuurlijker en gewoner overkomen dan Kelly ondanks dat zij mss qua eerste gezicht passabeler lijkt dan ik, ik ken Kelly niet eens.....maar hun wel van TV en zo en ze zeiden dat ze me duizend keer meer respecteren dan dat overdreven gedoe van haar.......
.......ik heb mun plek in de maatschapij en op werkvloer, ik had het nooit zo makkelijk verwacht.
De wereld is wel al heel ver tegenwoordig en ik hoor van velen dat un T*watdanook tegenwoordig geen raar gezicht meer is of dat zich daar echt aan wordt gestoort......ze waarderen het eerder dat ik het lef heb voor dingen uit te komen!
......uitzonderingen daargelaten!
Ik heb tenminste weer un erg gezellige zaterdagavond met un groep nederlandse/belgische chauffeurs in binnenstad Chiasso gehad en morgen gaan we verder met leuke dingen doen. Trouwens hadden we vandaag 30 graden gehad hierzo, leuk weer voor veel lichaam te laten zien.......ik ben dan ook un beetje exhibitioniste, maar dat zei ik al eerder geloof ik in deze draad......
.....echt de wereld is verder dan we soms denken
Mara
Kreeg vandaag un complimentje en andere gingen erin mee......ze vonden me allemaal veel natuurlijker en gewoner overkomen dan Kelly ondanks dat zij mss qua eerste gezicht passabeler lijkt dan ik, ik ken Kelly niet eens.....maar hun wel van TV en zo en ze zeiden dat ze me duizend keer meer respecteren dan dat overdreven gedoe van haar.......
.......ik heb mun plek in de maatschapij en op werkvloer, ik had het nooit zo makkelijk verwacht.
De wereld is wel al heel ver tegenwoordig en ik hoor van velen dat un T*watdanook tegenwoordig geen raar gezicht meer is of dat zich daar echt aan wordt gestoort......ze waarderen het eerder dat ik het lef heb voor dingen uit te komen!
......uitzonderingen daargelaten!
Ik heb tenminste weer un erg gezellige zaterdagavond met un groep nederlandse/belgische chauffeurs in binnenstad Chiasso gehad en morgen gaan we verder met leuke dingen doen. Trouwens hadden we vandaag 30 graden gehad hierzo, leuk weer voor veel lichaam te laten zien.......ik ben dan ook un beetje exhibitioniste, maar dat zei ik al eerder geloof ik in deze draad......
.....echt de wereld is verder dan we soms denken
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Ik ben het helemaal met je eens Mara. Het zijn vaak meer mijn eigen gedachten die verwachten dat iemand zus-of-zo reageert, maar als ik dan over die angst heen ben dan blijkt dat enorm mee te vallen. Heel veel mensen zijn harstikke lief en tolerant, en dit staat los van geloof, afkomst of geslacht.Mara schreef:.....echt de wereld is verder dan we soms denken
Ik heb zelf het hokjes denken altijd verschrikkelijk gevonden, ik was een man, dus ben ik zo-en-zo. Ik zou moeten houden van voetballen, zuipen, achter de wijven aan zitten, auto's en natuurlijk met plezier deelnemen aan een vrijgezellen feest... niks van dit voorgaande past bij mij.
Daarnaast heb ik altijd nogal donker uiterlijk gehad waardoor sommigen mij zien als alochtoon, en door enkelen wordt je dan ook weer in een hokje gestopt met kenmerken die helemaal niet bij me passen. Overigens één van mijn beste vrienden was een Marokaanse hang-jongere... hahaha... een super leuke jongen waar ik altijd veel lol mee heb beleefd. Volgens mij was hij de voorloper van Ali-B - respect -
Natuurlijk ken ik negatieve ervaringen met mensen, maar ik weet wel dat dit los staat van hun afkomst. Mijn vriendin zegt altijd dat ieder land recht heeft op 5% idioten.
Wanneer we gaan leven in een wereld van angst, zullen we alleen maar ellende zien, wanneer we onze ogen openen en werkelijk zien wat er is, dan blijkt deze wereld een stuk leuker dan we eerst dachten
Dus nogmaals, denk niet dat je weet hoe iemand is doordat je zijn geslacht of huidskleur ziet, maar neem de tijd om het innerlijk te leren kennen voordat een oordeel wordt gegeven.
KUS van Anna
Je waarheid van vandaag, is je gevangenis van morgen
Laatst werkte ik bij een bejaarde mevrouw, die de televisie aan had staan, waarop Kelly in een praatprogramma optrad. Dat Kelly daarin zonder enige gêne vertelde over haar bijverdienste in de sexindustrie leek de oude dame in het geheel niet te storen. Op een gegeven moment zei ze: "Aan haar stem kun je het toch nog wel horen."Mara schreef:...ze vonden me allemaal veel natuurlijker en gewoner overkomen dan Kelly ondanks dat zij mss qua eerste gezicht passabeler lijkt dan ik, ik ken Kelly niet eens.....maar hun wel van TV en zo en ze zeiden dat ze me duizend keer meer respecteren dan dat overdreven gedoe van haar.......
En ikzelf was voor haar gewoon "mevrouw". In de hele gebeurtenis liep eventjes nergens een scheidslijn van "wij" en "zij". Dat vond ik erg aangenaam om mee te maken.
Mara schreef:...echt de wereld is soms verder dan we denken
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Jau Pat.....Kelly scoort echt nie goe bij de gemiddelde nederlander......en Anna, ja het zijn meestals onze eigen angsten, die ons doen geloven, dat de wereld nog steeds te bekrompen is.....
....en Janiek, zelfs bejaarden zijn al veel verder dan we denken, zo te zien.....maar ik maak ut ook geregelt mee
Groetjes vanuit een erg zonnig Chiasso, pfffff is het hier heet....
Mara
....en Janiek, zelfs bejaarden zijn al veel verder dan we denken, zo te zien.....maar ik maak ut ook geregelt mee
Groetjes vanuit een erg zonnig Chiasso, pfffff is het hier heet....
Mara
Maar niet persé omdat zij een transvrouw is, hoor. Wat mensen op haar aan te merken hebben, hebben ze doorgaans ook op geboren vrouwen van haar kaliber tegen. Tenminste, dat is mijn ervaring.Mara schreef:Jau Pat.....Kelly scoort echt nie goe bij de gemiddelde nederlander......
Hier is het ook warm, hoor. Nog net niet heet. Ga je vanavond een lekkere Pinot Grigio bij het eten drinken daar?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Bij het eten misschien un mezzo litro vino rosso.....maar nu zitten we bij vodka-red-bull te ontbijten en eieren te bakken......lekker zo....straks gaan we by bus naar Como om te flaneren langs het meertje daarzoJaniek2 schreef:Ga je vanavond een lekkere Pinot Grigio bij het eten drinken daar?
Tis wel best gezellig hierzo.......vraagt me net iemand of ik nog eieren heb......ikke: nee joh, die heb ik me laten verwijderen.......groot gelach van mun collegas
liefs
Mara
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Quote:
"Kelly mag er dan leuk uitzien, ik vindt haar zeer goedkoop en qua intelligentie stop ik maar met daar een mening over te geven. Ik vindt het een domme kip. Laatst was ze ook nog in een programma op TV. Ze wist zowat niet eens wat monogaam betekend.
en oordeel niet te snel over een ander""
Ik proef enige tegenstrijdigheid.........
"Kelly mag er dan leuk uitzien, ik vindt haar zeer goedkoop en qua intelligentie stop ik maar met daar een mening over te geven. Ik vindt het een domme kip. Laatst was ze ook nog in een programma op TV. Ze wist zowat niet eens wat monogaam betekend.
en oordeel niet te snel over een ander""
Ik proef enige tegenstrijdigheid.........
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Het is al wel eens eerder hier beschreven, maar mensen die Kelly beter kennen zeggen dat Kelly op TV een rol speelt.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Daar ben ik absoluut van overtuigt......ken er op duitse TV meerdere die zo hun imago staande houden en privee heel anders zijn.......moet kunnen en als het toch werkt, waarom dus niet.....Frederique_ schreef:maar mensen die Kelly beter kennen zeggen dat Kelly op TV een rol speelt.
Mara
Hoi hoi,
Groetjes en liefs,
Babette.
ik vond je brief over 112 zeer sympatiek en ook liefdevol, en het bovenstaande illustreert die houding: ik vind het echt heel bijzonder zoals je in het leven staat!Frederique_ schreef:Ik wil jullie graag twee gebeurtenissen van vandaag vertellen. Vanavond rond 23:00 was ik bij een bushalte in Amsterdam, ik stond op mijn bus te wachten toen er een aantal allochtone mannen uit de bus stapten. Een van deze mannen ziet mij, en roept tegen mij "JIJ BENT EEN MAN!". En als ik hem glimlachend aankijk nog een keer: "JIJ BENT EEN MAN!". Hij loopt achterstevoren naar mij te kijken terwijl hij wegloopt. Ik pas duidelijk niet in zijn wereldbeeld...
Groetjes,
Frederique
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela