Ja, ik had wel begrepen dat dat de reden was dat de meeste het dus WEL laten doen...
Ik zit nu bijv aangesloten bij zo'n Yahoo Group en vrouwen met een appeltje worden daar gezien als mooi en ook heb ik met iemand gesproken van een reclamebureau voor bijv drankjes... die juist graag vrouwen met een appeltje vraagt omdat het slikken van een drankje zo goed te zien is door dat appeltje...
Ik was eigenlijk bezig om misschien ooit iets van modellenwerk te gaan doen en diegene waarmee ik sprak dacht dat ik een grapje maakte dat ik zei dat ik als jongen was geboren en pas in mijn puberteit meisje was geworden met de hormoontjes...(ik wilde namelijk vragen of dat invloed had op mijn mogelijkheden voor dat soort werk)
Op het moment dat ik mijn coming out deed bij jongens of meisjes die ik heb leren kennen (bijv nieuwe collega's of jongens die ik heb leren kennen bij het uitgaan) en dan uitlegde dat ik genderdysfoor was en dat dat betekent dat je als meisje jongen voelt of als jongen meisje... vroegen ze allemaal 'ooh dus je gaat een jongetje worden?'
Ik heb een stemmetje van een meisje van 12 en gewoon een vrouwelijk figuur, en ik heb geen ervaringen gehad dat mensen aan me twijfelden of dachten dat ik transje was vanwege het appeltje... (ik wil niet Mila achtig over komen

- no offence trouwens.. maar dit is gwn mijn ervaring).
Als ik door het appeltje echt hinder ga ondervinden kan ik het alsnog weg laten halen... heb er nu dus geen last van...
Iedereen die daar anders over denkt... prima natuurlijk. Het enige wat ik wilde laten zien is dat het niet per se hoeft...