Bellen met 112 vergroot pakkans
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Van kroeshaar naar beenhaar. Jullie hebben dus ook een gezellig weekend gehad zie ik. Op een ander forum zag ik een linkje dat ik hier wel van toepassing vind.
Moordenaar Fortuyn blijkt fanatiek automobilist
Stelletje *** automobilisten!
Au sérieux, ja religieuze boekjes zijn homofoob, vrouwonvriendelijk, enzovoort. Maar lang niet iedereen die er in leest is dat ook. Gek hè? Als je de racistische redeneringen hier een beetje consequent doortrekt (pun intended) dan is iedere trawatdanook vanzelfsprekend een fetishistische rukkert.
Moordenaar Fortuyn blijkt fanatiek automobilist
Stelletje *** automobilisten!
Au sérieux, ja religieuze boekjes zijn homofoob, vrouwonvriendelijk, enzovoort. Maar lang niet iedereen die er in leest is dat ook. Gek hè? Als je de racistische redeneringen hier een beetje consequent doortrekt (pun intended) dan is iedere trawatdanook vanzelfsprekend een fetishistische rukkert.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Vorige week vrijdag (20 april) kreeg ik de volgende voicemail:
Daaropvolgende woensdag (25 april) kreeg ik de volgende voicemail:afdeling Communicatie Politie Utrecht schreef:Dag, u spreekt met xx van de afdeling communicatie van de politie Utrecht. Ik bel u vanwege de mail die u heeft gestuurd naar aanleiding van onze politiekrant. Ik ben heel blij met uw mail en ik vind het ook een heel ontroerend verhaal dat u aan ons toevertrouwt. Ik zou graag iets willen doen richting onze collega's met uw verhaal, maar natuurlijk alleen in overleg met uzelf. Ik ga u later nog een keer bellen om dit met u te bespreken, maar als u liever mij belt dan kan dat ook, op nummer 06-... Daag!
Op diezelfde dag ontving ik ook een e-mail:afdeling Communicatie Politie Utrecht schreef:Dag, u spreekt nog een keer met .. van de afdeling communicatie van de politie Utrecht. Ik bel u naar aanleiding van de mail die u ons gestuurd heeft naar aanleiding van onze politiekrant. Ik ga u proberen te mailen want ik zou heel graag met u in contact willen komen. U kunt mij natuurlijk ook bellen, op nummer ...
Mijn antwoord:afdeling Communicatie Politie Utrecht schreef:Geachte mevrouw Retsema,
Hartelijk dank voor uw mooie mail naar aanleiding van onze politiekrant Politie&U. Graag wil ik uw verhaal gebruiken in een artikel voor ons personeelsblad. De insteek is niet om niet te reageren op ‘verdachte situaties’, maar wel om onze collega’s (meer) inzicht te geven en begrip te laten hebben voor degene die zich ‘verdacht gedraagt’. Uw verhaal geeft een mooi inzicht hoe ons optreden kan overkomen.
Mogen wij (passages) uit uw mail hiervoor gebruiken? Het is goed te weten dat ons personeelsblad ook door journalisten en door o.a. het openbaar ministerie wordt gelezen. Wij kunnen uiteraard uw naam veranderen of op een andere manier uw verhaal anonimiseren en publiceren het alleen na uw toestemming.
Wilt u mij laten weten of u hieraan wilt meewerken?
Met vriendelijke groet,
xxx
afdeling Communicatie Politie Utrecht
Frederique schreef:Geachte xxx,
Mijn excuses voor het niet reageren op uw voicemailberichten. Mijn hoofd liep even om vanwege wat problemen in de kennissenkring, ik ben daardoor helemaal vergeten om u terug te bellen.
Ik heb er geen enkele moeite mee dat u mijn verhaal geheel of gedeeltelijk publiceert. Op dit moment leef ik 24 uur per dag, 7 dagen per week als vrouw, ik vind het dan ook geen enkel probleem om met naam en toenaam genoemd te worden. Ik ben wel geinteresseerd in het artikel dat u (mede) naar aanleiding van mijn e-mail maakt en zou het waarderen als u het mij ter informatie toestuurt.
Met vriendelijke groeten,
Frederique ...
Kijk ook eens op de genderkalender !
hihi na ik hoop dan maar dat Boris boef en co nooit dit forum lezen
Ik kan in Utrecht tenminste weer met een gerust hart de straat over snachts
trouwens, ik was laatst met koninginnenacht in Utrecht, en had wat make-up op en dameskleding aan, en van alle mensen keek alleen oom agent heel geschrokken en vuil naar me, hmmmz
Misschien verandert dat nu wel lol
Ik kan in Utrecht tenminste weer met een gerust hart de straat over snachts
trouwens, ik was laatst met koninginnenacht in Utrecht, en had wat make-up op en dameskleding aan, en van alle mensen keek alleen oom agent heel geschrokken en vuil naar me, hmmmz
Misschien verandert dat nu wel lol
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Mina, ook un hoop boeven weten hoe ze nie opvallen.....hehe, namelijk als traf verkleed.....tis onder boeven al un ouwe hoor en oom agent weet dit ook en zal verder selectief kijken, ook bij T-watdanookmina schreef:hihi na ik hoop dan maar dat Boris boef en co nooit dit forum lezen
groetjes vanuit Chiasso
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hahaha ja bij sommigen weet je het niet zo snel he......makeup is duur hoor en pruiken pas echt
Maarja het ligt un beetje ook hoe jij de kouzen draagt, of nou gewoon aan je benen of over je hoofd getrokken
Mara
Maarja het ligt un beetje ook hoe jij de kouzen draagt, of nou gewoon aan je benen of over je hoofd getrokken
Mara
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik zie al, jij maakt ut oom agent niet makkelijk Mina.....
Nou zie je maar weer hoe belangrijk passabiliteit is en erbij nog niet verscholen kunnen kijken.....anders val je op......en ja er zijn dus erg veel trafs die onzeker kijkend over straat lopen, bovendien slecht gekleed nog ook
Mara
Nou zie je maar weer hoe belangrijk passabiliteit is en erbij nog niet verscholen kunnen kijken.....anders val je op......en ja er zijn dus erg veel trafs die onzeker kijkend over straat lopen, bovendien slecht gekleed nog ook
Mara