cupmaat

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Patricia1979 schreef:Hoe zit dat nu met de aanwezige basis dan? Ik begreep dat er met implantaten ook een goede basis aanwezig moet zijn.
Je moet inderdaad wel wat hebben zitten.

De pc waar ik door geopereert word zei tegen me dat ik genoeg had, flexibele huid en een flinke borstspier, dus het zou er mooi uit komen te zien straks.

Ben erg benieuwd, 18 nachtjes. 8)
Geen Lid meer
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door Geen Lid meer »

Jawel hoor aangezien borsten niet alleen uit klieren en weefsel bestaan maar ook uit vet, dikkere mensen bijv hebben meestal al een cupmaat zonder hormonen, was ik wat minder slank dan hadden mn borsten zeer waarschijnlijk ook nog groter geweest, allebei mn broers hebben een (slanke) vriendin en beiden een A dus ben ik heel tevreden met mn behaalde cupmaat, hoop dat mn uitleg nu wat beter was :)
Patricia1979 schreef:
Ellen012 schreef:Ik zit nu op 80B na 1 1/2 jaar hormonen, had t niet echt verwacht omdat ik zo mager ben en mn borsten zijn nog steeds erg gevoelig/pijnlijk dus groei zit er nog steeds maar ben nu eigenlijk al tevreden, een borstvergroting laat ik denk ik niet meer doen in elk geval
Ik denk niet echt dat het te maken heeft met mager zijn of niet. Volgens mij is het grotendeels genetisch bepaald.
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Bericht door Miss Laura »

Hai Kimyy,

In een keer goed, zoals het er nu voorstaat laat ik het doen bij Cosmea.
Heb 14 juni een afspraak. Eens kijken wat ze zeggen.
Ik heb ook bij het VU geinformeerd, het lijkt wel of de doktoren daar geen zin hebben in werken. De voorlichting heb ik nog nooit zo slecht meegemaakt.
Afbeelding

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Miss Laura schreef:Hai Kimyy,

In een keer goed, zoals het er nu voorstaat laat ik het doen bij Cosmea.
Heb 14 juni een afspraak. Eens kijken wat ze zeggen.
Ik heb ook bij het VU geinformeerd, het lijkt wel of de doktoren daar geen zin hebben in werken. De voorlichting heb ik nog nooit zo slecht meegemaakt.
Hoi,

zijn aardige mensen daar hoor. Ik had een consult van 1,5 uur, ik dacht voordat ik dat consult kreeg dat ik met 30 minutjes weer buiten stond.

Ik kon rustig passen, kijken wat ik mooi vond, en wat me mam mooi vond :D Uitendelijk een keuze gemaakt, en 25 mei ga ik onder het mes. :)

Met welke pc heb je een afspraak? (Ik word geopereert door pc Smulders, vrouwelijke pc).

Je woont redelijk in de buurt, keertje msn'en? :)
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Bericht door Miss Laura »

Hai Kimyy,

Ik heb dezelfde pc. Donderdag 14 juni het eerste consult. Mijn vriend gaat mee. Volgens de secretaresse heb ik ook een afspraak van 30 min.
Vindt het nog spannend.
Ik zie je nog wel een maal.

Neem via de mail wel contact op.

Groetjes
Afbeelding

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Ik heb nu een volle b/ c, van wat ik er tot nu toe van heb gezien. Aan de zijkanten is het erg gezwollen.

En heb 24/7 pijn, dat is wel minder leuk maar het gaat over.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Kimyy schreef:Ik heb nu een volle b/ c, van wat ik er tot nu toe van heb gezien. Aan de zijkanten is het erg gezwollen.

Pijn? Geen drains gehad?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
petrag
dagelijks aanwezig

Bericht door petrag »

Volgens mij verschilt het van persoon tot persoon. Ook bij de bio-vrouwen zie je dat verschil, anders hadden zij ook allemaal de zelfde maat. :D

liefs Petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Morbide schreef:
Kimyy schreef:Ik heb nu een volle b/ c, van wat ik er tot nu toe van heb gezien. Aan de zijkanten is het erg gezwollen.

Pijn? Geen drains gehad?
De eerste paar dagen erg veel pijn gehad, nu gaat het iedere dag beter.:) En nee, ik heb geen drains gehad.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik heb wel drains gehad, en geen centje pijn. Logisch ook als je zag hoeveel vocht daar uitkwam, dat scheelt heel wat druk.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie