Zo weinig hier geschreven
Moderator: Moderators
Zo weinig hier geschreven
Hoi Allemaal,
Ik vind het wel jammer dat hier zo weinig berichtjes worden gezet, ook al kan je het meeste ook wel in het algemene deel kwijt. Ik ben nu bijna aan het begin van de gesprekken bij het Vu en heb die veeeel te lange wachttijd goed benut door veel stappen te zetten naar mn real life forever time, ik denk dat niemand staat te kijken als ik eens definitief omga binnenkort.
Wat ik ook gedaan heb is veel van mn , tja laten we het maar noemen: negatieve ballast hier en op mn omgeving heb losgelaten, dat heb ik wel vaker geschreven, sorry daarvoor, het was mijn manier om eens voor mezelf op te komen en niet meer als deurmat te fungeren.
Ik denk dat ik nu weer kan geven, uit echte liefde, naar iedereen en hoop steeds een beter mens te kunnen zijn, en nu eens echt mezelf
zo eens iets positiefs van mij niet verder vertellen
xx
Door
Ik vind het wel jammer dat hier zo weinig berichtjes worden gezet, ook al kan je het meeste ook wel in het algemene deel kwijt. Ik ben nu bijna aan het begin van de gesprekken bij het Vu en heb die veeeel te lange wachttijd goed benut door veel stappen te zetten naar mn real life forever time, ik denk dat niemand staat te kijken als ik eens definitief omga binnenkort.
Wat ik ook gedaan heb is veel van mn , tja laten we het maar noemen: negatieve ballast hier en op mn omgeving heb losgelaten, dat heb ik wel vaker geschreven, sorry daarvoor, het was mijn manier om eens voor mezelf op te komen en niet meer als deurmat te fungeren.
Ik denk dat ik nu weer kan geven, uit echte liefde, naar iedereen en hoop steeds een beter mens te kunnen zijn, en nu eens echt mezelf
zo eens iets positiefs van mij niet verder vertellen
xx
Door
hoi Patricia en Fenna
nou ja daar kunnen we verandering in brengen door wat op te schrijven, weet zo snel ook niet wat hoor
ja dat is echt waar van jezelf houden, en grote opruiming houden, gezond leven, weer een toekomst zien, en vooral je grenzen aangeven
Weten jullie trouwens hoe het zit met sporten tijdens je RLE? kan je dan nog in een mannen team meespelen of is dat taboe? Ik weet ook niet hoe de Nederlandse bond daarover denkt pre ops.
misschien maar geen nationale competitie spelen eigenlijk dan, wel jammer maar ja
nou ja daar kunnen we verandering in brengen door wat op te schrijven, weet zo snel ook niet wat hoor
ja dat is echt waar van jezelf houden, en grote opruiming houden, gezond leven, weer een toekomst zien, en vooral je grenzen aangeven
Weten jullie trouwens hoe het zit met sporten tijdens je RLE? kan je dan nog in een mannen team meespelen of is dat taboe? Ik weet ook niet hoe de Nederlandse bond daarover denkt pre ops.
misschien maar geen nationale competitie spelen eigenlijk dan, wel jammer maar ja
recreatief sporten zal geen probleem zijn .... zelf heb ik tijdens de RLE zelfs training gegeven en die club trekt nu aan mijn mouw om komend seizoen weer te komen training geven.
Met wedstrijdsport zal het anders zijn ... juridisch zal een dames licentie waarschijnlijk niet lukken. Persoonlijk had ik nog een licentie in een heren categorie, maar heb me tijdelijk teruggetrokken uit de wedstrijdsport. mijn sport is shorttrack schaatsen.
Zodra de geslachtswijziging juridisch helemaal rond is, zal ik opnieuw een licentie aanvragen en dan voor een dames categorie. Het IOC heeft daar een principe uitspraak gedaan dat het uitkomen in een categorie, passend bij het nieuwe geslacht mogelijk moet zijn. wel met de aanmerking dat er een soort van 'wachtperiode' gehanteerd wordt. Verdere details heb ik echter niet paraat.
groetjes, Fenna
Met wedstrijdsport zal het anders zijn ... juridisch zal een dames licentie waarschijnlijk niet lukken. Persoonlijk had ik nog een licentie in een heren categorie, maar heb me tijdelijk teruggetrokken uit de wedstrijdsport. mijn sport is shorttrack schaatsen.
Zodra de geslachtswijziging juridisch helemaal rond is, zal ik opnieuw een licentie aanvragen en dan voor een dames categorie. Het IOC heeft daar een principe uitspraak gedaan dat het uitkomen in een categorie, passend bij het nieuwe geslacht mogelijk moet zijn. wel met de aanmerking dat er een soort van 'wachtperiode' gehanteerd wordt. Verdere details heb ik echter niet paraat.
groetjes, Fenna
en andersom? mag je dan wel in een mannenteam meespelen, terwijl je je wel als dame kleed enzo?
Ik kan aardig meekomen voorlopig
zal ook wel veranderen op den duur, spierkracht verlies enzo
Ik heb het er wel over gehad met de direktie van de club en mn team dat zit wel goed, maar officieel?
het is misschien ook iets te veel gevraagd van het begrip van anderen, we zien wel
Ik kan aardig meekomen voorlopig
zal ook wel veranderen op den duur, spierkracht verlies enzo
Ik heb het er wel over gehad met de direktie van de club en mn team dat zit wel goed, maar officieel?
het is misschien ook iets te veel gevraagd van het begrip van anderen, we zien wel
oh en Patries ik vergeef je maar niet meer doen, je kan ook uit jezelf veel halen daar hoef je niet andermans uitlatingen.aktiviteiten voor te gebruiken, het is het aloude pestmechanisme waar je zelf ook wel eens slachtoffer van bent geweest denk ik?
je gaat toch geen teksten hier copieren en in alg deel zetten?
maar ja hoop dat je lesje geleerd hebt, wie weet !
je gaat toch geen teksten hier copieren en in alg deel zetten?
maar ja hoop dat je lesje geleerd hebt, wie weet !
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Dat vind ik ook jammer.Patricia1979 schreef:Even on-topic weer. Raar hoor. Er zijn 60X25 (1500) mensen lid van dit subforum en er wordt idd praktisch niets meer geschreven hier. Dat snap ik niet. Of zullen inmiddels door de jaren heen alle onderwerpen hier al uitgekauwd zijn. Je kan wel heel veel vinden als je alle topics doorkijkt.
Maar het blijft jammer dat er zo weinig nieuwe topics en bijdrages bijkomen.
maar ik heb wel de indruk dat hier nog wel goed gelezen wordt, en bij concrete vragen zie ik zeker ook wel antwoorden verschijnen. Maar het lijkt er wel op dat voor de (transitie)verhalen de meeste ts'en zijn vertrokken naar andere oorden...
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Re: Zo weinig hier geschreven
Dorine,Dorine schreef:Hoi Allemaal,
Ik ben nu bijna aan het begin van de gesprekken bij het Vu en heb die veeeel te lange wachttijd goed benut door veel stappen te zetten naar mn real life forever time, ik denk dat niemand staat te kijken als ik eens definitief omga binnenkort.
Door
ik herken wel dingen in je verhaal, zelf wacht ik nog op de eerste afspraak voor de psycholoog.
En over schrijven hier, ik zal hier nu wel vaker komen.
Jeanine
nog geen foto hier, ik krijg een foto nog niet klein genoeg.
Hoi hoi,
Groetjes en liefs,
Babette.
persoonlijk vind ik het wèl plezierig dat er een gesloten forum is. Zoals Arike ook al schreef, zal ook ik bij concrete vragen of verhalen zeker mee doen. Ik lees wel alles. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat het recente geharrewar op het algemene forum me, voor dit moment, wat terughoudender heeft gemaakt.Irene schreef:Ik heb de indruk dat de meeste gewoon geen behoefte hebben aan een gesloten gedeelte, want de meest TS-gerelateerde onderwerpen worden toch gewoon in het algemene forum gepost.
Irene
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Hoi allemaal,
Ik vind het ook wel fijn dat er een afgesloten subforum is, alleen al te weten dat niet de hele wereld mee kan lezen vind ik niet onaangenaam.
Ben nog niet zo heel lang op dit sub-forum, maar heb vooralsnog mijn handjes nog vol aan het lezen van de geschiedenis en heb zodoende nog niet het gevoel dat er hier weinig geschreven wordt.
En tja, zelf ben ik ook niet zo'n groot schrijver, dus daar draag ik maar minimaal aan mee..Misschien komt dat nog, ik ben wel ban plan mijn verhaal hier de doen als ik eenmaal het "echte" traject inga. Ik ervaar het als een enorme steun om de ervaringen van anderen te lezen.
Lieve groet,
Nicole
Ik vind het ook wel fijn dat er een afgesloten subforum is, alleen al te weten dat niet de hele wereld mee kan lezen vind ik niet onaangenaam.
Ben nog niet zo heel lang op dit sub-forum, maar heb vooralsnog mijn handjes nog vol aan het lezen van de geschiedenis en heb zodoende nog niet het gevoel dat er hier weinig geschreven wordt.
En tja, zelf ben ik ook niet zo'n groot schrijver, dus daar draag ik maar minimaal aan mee..Misschien komt dat nog, ik ben wel ban plan mijn verhaal hier de doen als ik eenmaal het "echte" traject inga. Ik ervaar het als een enorme steun om de ervaringen van anderen te lezen.
Lieve groet,
Nicole
Let it be..