Borsten, billen en buik. Lucille

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lucille
daar ben ik weer

Borsten, billen en buik. Lucille

Bericht door Lucille »

Hallo, lieve allemaal.

Hier ben ik weer, Lucille.
Zo als jullie weten ben ik een bad en strand travestiet. Alleen ben ik niet tevreden met mijn borsten. Graag zou ik willen dat zij groter waren, dat ik ze voel deinen als ik loop.
Maar de echte hormonen zijn gevaarlijk. Jullie weten meer dan ik, zijn er ook plantaardige hormonen. Ik ben soms erg verdrietig dat mijn borsten niet naar mijn zin zijn. Wie weet raad voor mij. soms huil ik hier om.
Ik doe wel dagelijks mijn oefeningen voor mooiere boezem, ik heb er al complimenten voor gehad.
Mijn buik en billen daar ben ik tevreden over, mijn buik is erg vrouwelijk, als ook mijn onderbuikje, ook moet ik bekennen dat ik iet wat transseksuele gevoelens heb, ook jullie weten vast wel wat ik er mee aan moet.
Ik voel mij steeds meer vrouwelijk. ik wil dit zo veel mogelijk als het kan naar buiten toe uitdragen. Graag jullie advies alstublieft.

vriendelijke groeten,

Lucille, en heel veel kussen.
Hallo, lieve meiden ik ben Lucille.

Ik doe graag mee op het forum. Lees ook mijn andere profiel op de site A.U.B.

Groetjes,
Lucille.
Lucille
daar ben ik weer

borsten buik en billen

Bericht door Lucille »

Patricia 1979.

Hallo bedankt voor de reactie, het geeft mij weer wat meer steun, en ik wacht meer reactie,s af.
Het is voor mij heel moeielijk, maar ik wil O zo grag helemaal vrouw worden, maar dat zal de tijd en de toekomst uit moeten maken, het is een lange weg.
Ik wacht het gewoon af en laat het op mij afkomen.

Liefs,
Lucille.
Hallo, lieve meiden ik ben Lucille.

Ik doe graag mee op het forum. Lees ook mijn andere profiel op de site A.U.B.

Groetjes,
Lucille.
Plaats reactie