Nou Melissa, mun ex en ik hadden al twee winkels in Heerlen, maar eerder als fetisj-naai-atelier met un klein assortiment aan gothickleren.....maar nu heb ik een fatsoenlijke leverancier aan de hand en hij wil het risico op zich nemen, ik moet hem alleen helpen met un locatie en zo
Maar Amazone in Heerlen is er nu ook mee gestopt en ik ben bang, dat ut in Heerlen dus nie zo goed gaat, gezien we met onze twee winkels in de jaren 90 ook nie zo'n succes hadden......ben wel al in Maastricht aan onderhandelen met un vriendin die daar un winkel heeft.....
groetjes
Mara
Lingerie showroom
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Toen ik 2,5 jaar geleden ben gaan onderzoeken of dit zich zou lonen ben ik oa. ook in Maastricht bij Babashop geweest. Zei wou me toen geen informatie geven, ondanks dat ze niet van plan was om naar deze buurt uit te breiden, dus geen concurentie. Maar ik ben blij dat ik er wel mee begonnen ben. Aan de handelaarsbeurzen merk ik ook wel dat het drukker wordt. Ik heb de site van gothichouse ook bekeken, en die bedienen een heel breed publiek. Ik denk dat het wel kan lopen. Maar dat is mijn mening maar. Heb ja al marktonderzoek gedaan?
Groetjes,
Melissa
Groetjes,
Melissa
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Jau, Nor van de Babashop bedoel ik dus, ze is al heel lang un vriendin van me, un CD-collektie loopt al via haar
Nou marktonderzoek doe ik nie, ik probeer gewoon dat hij(Gothichouse) un winkelruimte krijgt en als het loopt, loopt het......mun kerel gaat dan achter de bali staan, te verliezen heeft niemand iets, hij heeft nu al un stand van Gothichouse op het WGT gehad en het liep goed
Un andere idee is dus, un collektie bij Babashop, Suburbian en Bizar aan te bieden....we zien wel.....met Bizar hebben we toen al samengewerkt en dat ging al goed.....
Groetjes vanuit Como
Mara
Nou marktonderzoek doe ik nie, ik probeer gewoon dat hij(Gothichouse) un winkelruimte krijgt en als het loopt, loopt het......mun kerel gaat dan achter de bali staan, te verliezen heeft niemand iets, hij heeft nu al un stand van Gothichouse op het WGT gehad en het liep goed
Un andere idee is dus, un collektie bij Babashop, Suburbian en Bizar aan te bieden....we zien wel.....met Bizar hebben we toen al samengewerkt en dat ging al goed.....
Groetjes vanuit Como
Mara
- artuntaure
- daar ben ik weer
hey.
ik denk dat het een prima idee is en vooral omdat er hier in heerlen geen winkel in die scene meer is.
de meeste mensen moeten nu naar maastricht al vind ik dat ze daar al een klein accortiment hebben.
maar dat kan mijn mening zijn.
het zou best kunnen lopen maar dan moet je je wel wegwijs makn in wat de mensen willen of zouden willen.
nog een voordeel is dat het redelijk in de buurt ligt van duitsland en aangezien hier veel duisers komen zo nu en dan is het best een goed idee.
ik zie het in ieder geval wel zitten.
geef me maar es een gil als het zover is;)
liefs kimmy
ik denk dat het een prima idee is en vooral omdat er hier in heerlen geen winkel in die scene meer is.
de meeste mensen moeten nu naar maastricht al vind ik dat ze daar al een klein accortiment hebben.
maar dat kan mijn mening zijn.
het zou best kunnen lopen maar dan moet je je wel wegwijs makn in wat de mensen willen of zouden willen.
nog een voordeel is dat het redelijk in de buurt ligt van duitsland en aangezien hier veel duisers komen zo nu en dan is het best een goed idee.
ik zie het in ieder geval wel zitten.
geef me maar es een gil als het zover is;)
liefs kimmy
GothicWitch schreef:Hoi Mara,Mara schreef: ....trouwens ff un vraagje, ik wil misschien weer un winkeltje openen in de buurt, ik heb verbindingen met Gothic-House uit Duitsland en die wil graag in Nederland un afnemer voor z'n spullen, allemaal van die gothic en fetish kleren en zo ala Babashop te Maastricht, Nor van Babashop is trouwens un vriendin van me en haar wil ik geen concurent zijn, dus maar weer in Heerlen.....
....en nu de vraag, jij kent zich blijkbaar beter uit in de scene in Limburg, zal het verstandig zijn un derde keer zoiets in Heerlen te doen??? We hebben het twee keer met verschillende concepten geprobeerd maar dat is al un hele tijd geleden....zal de situatie nu anders zijn dan toen??? Zal er vraag naar zo'n winkel zijn.....ik hoorde trouwens dat Amazone in de OranjeNassauStraat voorgoed dicht gaat, ik hoop toch niet, dat dit un slecht teken is.....
Als je een winkel in gothic artikelen wilt openen, zou ik dat zeker doen. Ik heb in Februari in de buurt van Enschede een winkel geopend, en het begint al aardig goed te lopen. Mijn leveranciers uit de VS hebben gezegd dat de vraag naar deze artikelen de laatste jaren heel sterk is toegenomen, en dat zal nog wel een tijdje zo blijven. Helaas ken ik de situatie in Limburg niet, maar aangezien er in Duitsland een grote gothicscene zit, zou ik me kunnen voorstellen dat je daar ook wel klanten van kunt trekken.
Ik wens je iig. veel succes.
Blessed Be,
Melissa
du bist mein traum der zu mir spricht!
artuntaure
artuntaure
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Tja jammer Kim, dat ik altijd maar zoveel onderweg ben en mun kerel niet in de poeschen komt....onze eerste winkel(Masquerade) tegenover parkeergarage de Klomp heb ik 3 jaar geleden helpen verbouwen, tis nie meer geschikt als winkelruimte.....de eigenares is trouwens ook uns transje geweest....
.....weet je, daar heb ik al un kerel thuis en un goed leverancier en hij krijgt ut niet vanmekaar un geschikte ruimte te zoeken, die vent van gothichouse wil zijn hele collectie aanbieden en zei tegen ons, kijk naar un ruimte en ik hang die winkel vol met mun spullen.....tis toch te gek voor woorden, dat we het nie vanmekaar krijgen
Heb jij geen interesse in un kledingszaak te runnen
Ik wil namelijk verder trucken, ik ben daar namelijk verslaafd aan en zal het op den duur missen door de landen te sjezen, vandaar....
groetjes vanuit Chur
Mara
.....weet je, daar heb ik al un kerel thuis en un goed leverancier en hij krijgt ut niet vanmekaar un geschikte ruimte te zoeken, die vent van gothichouse wil zijn hele collectie aanbieden en zei tegen ons, kijk naar un ruimte en ik hang die winkel vol met mun spullen.....tis toch te gek voor woorden, dat we het nie vanmekaar krijgen
Ik wil namelijk verder trucken, ik ben daar namelijk verslaafd aan en zal het op den duur missen door de landen te sjezen, vandaar....
groetjes vanuit Chur
Mara
- artuntaure
- daar ben ik weer
hey meis,
ja dan kan ik er best wel inkomen dat het moeilijk is om in heerlen een geschikte ruimte te vinden.
een tip is niet te groot willen beginnen en een goeie ligging zoeken of natuurlijk relcame maken bij de cave en oefenbunker en weet ik veel waar.
overal waar jongeren komen maar das pas een gevorderd stadium:)
tis wel relaxed om zo'n leverancier te hebben en zoiesow als je 'm al kent op z'n minst.
verder eff je vraag:P
haha ik en een kleding winkel runnen?
ik heb momenteel nogal wat problemen en zit in de schuldsanering momenteel.
niet dat ik nog schulden heb maar moet gewoon leren zelfstandig me financien op orde te krijgen omdat het eerst iets wat fout ging met shoppen enzo*bloost*.
maar zo als een bijbaandje ofzo lijkt het me best leuk om zo nu en dan in de winkel te staan naast dat ik me vrijwilligerswerk bij de oefenbunker heb.
maar dat kunnen we denk ik beter rond die tijd bespreken nietwaar?:P
weet niet hoever het al van de grond af is aan het raken maar laat me maar wat weten.
lijkt me wel leuk.
gr kimmy
ja dan kan ik er best wel inkomen dat het moeilijk is om in heerlen een geschikte ruimte te vinden.
een tip is niet te groot willen beginnen en een goeie ligging zoeken of natuurlijk relcame maken bij de cave en oefenbunker en weet ik veel waar.
overal waar jongeren komen maar das pas een gevorderd stadium:)
tis wel relaxed om zo'n leverancier te hebben en zoiesow als je 'm al kent op z'n minst.
verder eff je vraag:P
haha ik en een kleding winkel runnen?
ik heb momenteel nogal wat problemen en zit in de schuldsanering momenteel.
niet dat ik nog schulden heb maar moet gewoon leren zelfstandig me financien op orde te krijgen omdat het eerst iets wat fout ging met shoppen enzo*bloost*.
maar zo als een bijbaandje ofzo lijkt het me best leuk om zo nu en dan in de winkel te staan naast dat ik me vrijwilligerswerk bij de oefenbunker heb.
maar dat kunnen we denk ik beter rond die tijd bespreken nietwaar?:P
weet niet hoever het al van de grond af is aan het raken maar laat me maar wat weten.
lijkt me wel leuk.
gr kimmy
Mara schreef:Tja jammer Kim, dat ik altijd maar zoveel onderweg ben en mun kerel niet in de poeschen komt....onze eerste winkel(Masquerade) tegenover parkeergarage de Klomp heb ik 3 jaar geleden helpen verbouwen, tis nie meer geschikt als winkelruimte.....de eigenares is trouwens ook uns transje geweest....
groetjes vanuit Chur
Mara
du bist mein traum der zu mir spricht!
artuntaure
artuntaure