Joanne in het kerst VU

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Joanne,

en zo is het, 8) :D :wink:
groetjes

Adriana
Diana
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Diana »

Joanne,
Domme vragen bestaan niet zeggen ze wel eens, maar toch maar een gesteld dan. :oops:
Als beide het goed bedoelen, waarom steekt het bij de een dan niet en bij de ander wel?

Liefs, Diana
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hoi Diana

Als een niet transsexueel de hele behandeling afdoet met de opmerking "wie mooi wil zijn....etc" die heeft kennelijk niks begrepen van transexualiteit.
Vanwege de goede bedoeling die er achter zit zal ik het de persoon in kwestie nooit kwalijk nemen maar het steekt omdat die persoon denkt dat het gewoon een gril is in plaats van een levens behoefte.
Alsof het mijn eigen keuze is.(ook zo'n juweeltje...)
Men gaat er dan aan voorbij dat ik zonder deze behandeling waarschijnlijk na een paar jaar aan een boom had gehangen of onder een trein had gelegen.
Er is dus absoluut geen sprake van eigen keus en het steekt als men dat wel denkt hoe goed bedoeld dan ook.
Het ontkent de ernst van de situatie.
Diana
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Diana »

:oops:
Hoi Joanne,
Snap wat je bedoelt en heb met mijn (lollig bedoelde) vraag even vergeten waar je allemaal doorheen moest en nog moet. Sorry daarvoor.

Liefs, Diana
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hoi Diana

Het siert je als mens dat je sorry zegt al was ik niet boos op je hoor.
We zijn gewoon aan het discussieren en ook gevoelige onderwerpen zullen eens ter sprake komen.
Dat is juist het fijne van dit forum.
Ik meende overigens dat je een serieuze vraag stelde dus gaf ik serieus antwoord. Ik heb dus niet goed tussen de regels door gelezen en dat is helaas het mankement van platte tekst.
Wat mij betreft hoef je je dus niet te verontschuldigen maar het is wel lief. :)
Plaats reactie