LETRA

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JeanineO
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: ma feb 21, 2005 13:26
Locatie: nabij Utrecht

LETRA

Bericht door JeanineO »

Weet niet hoe jullie ervaringen zijn met dit bedrijf, maar ik zal er nooit meer wat bestellen.

Heb op 18 april bij deze winkel via hun site , een paar witte lederen pumps en 2 paar net kousen met naad besteld.

Het is nu inmiddels bijna 8 weken geleden en krijg na mijn vraag waar mijn bestelling blijft als antwoord:
Door de warme periode van afgelopen tijd :roll: is het door uw bestelde artikel uitverkocht maar inmiddels weer op voorraad en we sturen het zo snel mogelijk naar uw toe.
Dit antwoord is inmiddels ook alweer 2,5 weken oud en ik heb de hele bestelling dus maar geanuleerd want zo wil ik geen zaken doen!

Dus LETRA, heeft voor mij afgedaan! :evil:

Maar als ik het dus goed begrijpt, lopen alle dames in Nederland op dit moment rond op witte lederen pumps met een 9cm hoge hak 8) , wat zal er een hoop gefluit van de heren zijn op straat zeg :wink:
i love my dresses.
Gebruikersavatar
Ingrid Go
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 0:26
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Ingrid Go »

Dit is nou juist voor mij de reden om geen kleding en schoenen te kopen via internet. Vaak moet je vooraf betalen en dan maar wachten tot het komt. Naar lang wachten krijg je dan uiteindelijk de spullen, vallen ze tegen. De schoenen of kleding is niet wat je er van verwacht had of het past niet. Moet er eerst weer een aantal mailtjes verzonden worden, porto kosten betalen en dan moet je zelf de boel ook nog weer terug sturen. Een heel gedoe om de goede spulletjes in huis te krijgen.

Als je besteld via internet mis je ook het plezier van winkelen.
In de winkel kun je de spullen zien, hoe zijn ze echt, passen en meteen meenemen en er dan natuurlijk van genieten.

Liefs Ingrid
Life's What You Make It
Gebruikersavatar
petrag
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 16:42
Locatie: enschede

Bericht door petrag »

Als je besteld via internet mis je ook het plezier van winkelen.
In de winkel kun je de spullen zien, hoe zijn ze echt, passen en meteen meenemen en er dan natuurlijk van genieten.
Dat is dus de reden dat ik ook haast niets via het internet koop. Ik hou gewoon teveel van winkelen. :P

liefs Petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Als je besteld via internet mis je ook het plezier van winkelen.
In de winkel kun je de spullen zien, hoe zijn ze echt, passen en meteen meenemen en er dan natuurlijk van genieten.

Liefs Ingrid[/quote]

passen en meteen meenemen!!!!!. Nee als je nog niet zoveel hebt vraag je gewoon of ze de labels eruit knippen en direct aanhouden. Dus direct genieten van je aankopen. Dit deed ik toen ik nog niet zoveel kleding had.
Dat is voor mijn ook de reden dat internet niet interessant is. Ik ben gewoon verslaafd aan winkelen. Ik heb dan ook een gat in de hand.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Berichten: 182
Lid geworden op: di jun 26, 2001 2:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

Winkelen is geweldig! En af en toe frustrerend natuurlijk! Dan hebben ze dat *geweldige* rokje/topje/schoentje/... in alle maten _behalve_ de jouwe :( Voordeel is dan wel weer dat je een tijdje later *weer* moet gaan winkelen, wie weet dat ze het dan wel in je maat hebben :)

Voor sommige dingen vind ik winkelen op internet handig maar het in de winkel door de rekken snuffelen en etalages kijken en passen ... dat voegt toch echt wel een extra dimensie toe. En vaak is het ook gezellig; de meeste verkoopsters zijn graag behulpzaam en kun je nog 'ns een praatje maken en nieuwe ideeen op doen... Ja, winkelen is verslavend...

groetjes,
marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Marjolein schreef:
Winkelen is geweldig! En af en toe frustrerend natuurlijk! Dan hebben ze dat *geweldige* rokje/topje/schoentje/... in alle maten _behalve_ de jouwe
Dat probleem heb ik nog nooit gehad, behalve is ik noodgedwongen voor herenkleding moet, maar dat doe ik dan ook niet voor mijn plezier.

Irene
Kleine stapjes
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi allemaal,

Zelf heb ik ook besteld bij dit bedrijf en moet zeggen dat mijn ervaring prima was. Ik heb laarzen besteld en die kwamen keurig op tijd binnen en service was goed.

Herken het probleem niet van het bedrijf en heb ook gevraagd aan de eigenares of ze kan reageren hoe het komt want tot nu toe hoorde ik alleen postieve berichten. Misschien een incident of een andere reden ????

Pam
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Plaats reactie