Hoe oud was je bij jouw eerste keer als T?
Moderator: Moderators
Hoe oud was je bij jouw eerste keer als T?
Lieve dames,
Ik sta op het punt om mijn eerste erotische ervaring te hebben als T zijnde. Ik ben dertig.
Ik vraag me af hoe oud jullie waren de eerste keer als T?
Zaterdag ga ik uit met een man waarmee ik al wel een paar keer gezoend heb, maar ik ga er dit keer voor zorgen dat hij mee naar huis gaat, of ik met hem. Ik heb alles vorrbereid, want het moet de mooiste ervaring worden! Helaas moet het nog wel beginnen in een T-bar en niet in een gewone bar, mijn haar is nog niet goed en ik wil niet een pruik dragen. Ach, maar dat is maar een detail, want in een T-bar is het vaak nog wel gezelliger!
Ben benieuwd naar jullie antwoorden!
Liefs,
Imke
ps.: Ik moet helaas periodes nemen van vier jaar, anders wordt het wel een heel uitgebreide poll.
Ik sta op het punt om mijn eerste erotische ervaring te hebben als T zijnde. Ik ben dertig.
Zaterdag ga ik uit met een man waarmee ik al wel een paar keer gezoend heb, maar ik ga er dit keer voor zorgen dat hij mee naar huis gaat, of ik met hem. Ik heb alles vorrbereid, want het moet de mooiste ervaring worden! Helaas moet het nog wel beginnen in een T-bar en niet in een gewone bar, mijn haar is nog niet goed en ik wil niet een pruik dragen. Ach, maar dat is maar een detail, want in een T-bar is het vaak nog wel gezelliger!
Ben benieuwd naar jullie antwoorden!
Liefs,
Imke
ps.: Ik moet helaas periodes nemen van vier jaar, anders wordt het wel een heel uitgebreide poll.
- mireille
- Eredivisie
sluit aan in de rijIrene schreef:Sorry heb even te ondoordacht gestemd, zonder de posting te lezen, <18 gestemd uiteraard omdat ik de vraag niet had begrepen, als ik die wel had begrepen had ik niet gestemd en niet gereageerd.
Irene
oh, erotische
neuh....
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Arike stemt ook voor dit antwoord in deze poll ....mireille schreef:sluit aan in de rijIrene schreef:Sorry heb even te ondoordacht gestemd, zonder de posting te lezen, <18 gestemd uiteraard omdat ik de vraag niet had begrepen, als ik die wel had begrepen had ik niet gestemd en niet gereageerd.
Irene
oh, erotische
neuh....
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Mijn eerste ervaring was wel erotisch, maar het was me niet om de erotiek te doen.
Ik schaam me er niet voor en kan ook anderen aanraden dat niet te doen: erotische ervaringen bij het omkleden zijn heel normaal (zie ook Paul Vennix' boek Travestie in Nederland en Vlaanderen). Er staan ook tips in om die erotiek te laten verdwijnen (en hoewel het mij lang niet snel genoeg ging is het mij voor een heel groot deel wel gelukt).
Groetjes,
Frederique
Ik schaam me er niet voor en kan ook anderen aanraden dat niet te doen: erotische ervaringen bij het omkleden zijn heel normaal (zie ook Paul Vennix' boek Travestie in Nederland en Vlaanderen). Er staan ook tips in om die erotiek te laten verdwijnen (en hoewel het mij lang niet snel genoeg ging is het mij voor een heel groot deel wel gelukt).
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Had jij un date Frederique? ......vertel, vertel......Frederique_ schreef:Mijn eerste ervaring was wel erotisch, maar het was me niet om de erotiek te doen.
Heb er over een week ook weer een, spannend hoor
groetjes vanuit Carisio
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Of jij, of ik lees niet goed. Ik reageerde op de vraag:Mara schreef:Had jij un date Frederique? ......vertel, vertel......Frederique_ schreef:Mijn eerste ervaring was wel erotisch, maar het was me niet om de erotiek te doen.
Heb er over een week ook weer een, spannend hoor
groetjes vanuit Carisio
Mara
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Sorry, Frederique, maar nu hak ik je kop er af. Rukken als teken van vrouwelijkheid. Nee, prachtig.Frederique_ schreef:Mijn eerste ervaring was wel erotisch, maar het was me niet om de erotiek te doen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
jeetje, ik had dat ook niet zo snel gezien! Anders had ik wel iets anders gestemd, maar goed, al doende leert men, moet je maar denken!Irene schreef:Sorry heb even te ondoordacht gestemd, zonder de posting te lezen, <18 gestemd uiteraard omdat ik de vraag niet had begrepen, als ik die wel had begrepen had ik niet gestemd en niet gereageerd.
Irene
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Jezelf verhullen in kleding van het andere geslacht erotisch?Frederique_ schreef:Mijn eerste ervaring was wel erotisch, maar het was me niet om de erotiek te doen.
Groetjes,
Frederique