Wie helpt me aan een idee of oplossing voor borsten

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
cindyloos
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 20:59

Wie helpt me aan een idee of oplossing voor borsten

Bericht door cindyloos »

Hallo meiden, ik ben beginnend en ben nog op zoek naar goedkopere oplossing voorlopig voor borsten. Ik had een reactie gehad van Bea maar helaas ben ik je mail kwijt.

Ieder ander die een idee heeft graag alle reacties zijn welkom.

Groetjes
Cindy
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Bij ieder lingerie winkel worden een soort van siliconen gelkussentjes verkocht om de cupmaat een of twee maten te verhogen. Deze zijn prima bruikbaar en niet zo duur.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Je zou ook kunnen doorbladeren door het sub-forum "Makeup, Uiterlijk en Kleding", want daar zijn verschillende draden over, zoals bijv.:

http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=4479

http://www.travestie.org/html/forum/vie ... hp?p=45990

http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?p=6085

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

HAllo Cindy,
wel ik heb weleens 2 de hands protheses.
mail me op mijn pb.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Mariska-S
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 15:54
Locatie: Enschede

Bericht door Mariska-S »

goedkoop en het ziet er heel natuurlijk uit:

Neem een pantykousje, vul het met rijst, doe er net zoveel in als je wilt of als je mooi vind, even wat uitproberen, dichtknopen, niet te strak, het moet nog kunnen bewegen,
klap het kousje nog een keer binnenstebuiten, en doe er nog een keer een knoop in.

herhaal het bovenste , en je hebt een mooi setje borsten

probeer ook eens met wat minder voor een natuurlijker resultaat.
je kunt zo ook uitzoeken welke cup goed bij je past.

ik gebruikte "ronde rijst" van de natuurwinkel, de lange rijst glijdt wat minder, misschien lukt het ook met iets anders
Het hangt ook erg af van de BH die je gebruikt, BH's zonder beugel omsluiten de bosrt vaak beter waardoor ze beter op zijn plaats blijven.
bij beugelbh'tjes willen ze nogal eens naar het midden glijen, en vallen ze er uit als je bukt.
gewoon veel oefenen en proberen.
geldt ook voor make-up, na jarenlang oefenen kon ik ook zomaar een strakke eyeliner aanbrengen, ik was echt verbaasd, maar opeens lukt het, gewoon blijven oefenen. veel plezier ermee !
lopen kon ik ook niet in een dag
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

[quote="Moniek"]probeer ook eens met wat minder voor een natuurlijker resultaat.
je kunt zo ook uitzoeken welke cup goed bij je past.

misschien lukt het ook met iets anders (vogelzaad was eens het advies van iemand anders op de site)
Het hangt ook erg af van de BH die je gebruikt, BH's zonder beugel omsluiten de bosrt vaak beter waardoor ze beter op zijn plaats blijven.
bij beugelbh'tjes willen ze nogal eens naar het midden glijen, en vallen ze er uit als je bukt.
gewoon veel oefenen en proberen.

Advies van Bea ook voor Protheses moet je een goede en volle BH hebben. Dus een BH die ook aan de bovenkant goed aansluit. En dat is het belangrijkste voor de BH en dat kan ook een beugel BH zijn. Ik draag niet anders en ik gebruik zelf zelfklevende protheses. Het belangrijkste is dat de omvang van de BH goed is.
Zelf heb ik een BH-maat kleiner als dat ik nodig heb, Dit doe ik omdat de BH al vrij snel ruimer wordt. en dan heb je hem daarna op de goede maat. Wordt het daarna nog ruimer dan kun je de verstelling gebruiken die er aan zit
Succes er mee en wil je toch goedkope 2 de hands protheses dan geef een PB. lieve groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
petrag
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 16:42
Locatie: enschede

Bericht door petrag »

In het begin ben ik voor het maken van borsten naar een "doe het zelf zaak" geweest en heb daar 2 bussen siliconekit gehaald.
Thuis heb ik 2 boterhamzakjes gevuld ieder met 1 bus kit en heb de zakjes goed dicht geknoopt.
Dit blijft lekker soepe zolang het regelmatig gebruikt wordt en het neemt snel de warmte van het lichaam aan.
Als je die dingen goed schikte kon je het knoopje gebruiken als tepel. :lol:

liefs Petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Jorinde
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 13:26

Bericht door Jorinde »

Kijk eens op Marktplaats ook. Heb er zelf laatst nieuwe Body Wonders vandaan gehaald voor niet te veel geld. Die dingen zijn ook erg mooi. (siliconenborsten)
cindyloos
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 20:59

Bericht door cindyloos »

bedankt voor jullie berichtjes,ga er meteen mee aan de slag.
Jorinde
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 13:26

Bericht door Jorinde »

Succes ermee meid. Koop niet meteen het duurste van het duurste dat is echt niet nodig. Er zijn genoeg alternatieven waarmee je een mooi een (redelijk) natuurlijk beeld krijgt.
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Hallo dames op dit moment heb ik voor de liefhebber 6 paar gebruikte protheses in huis. vanaf maatje 5 tot 9. kostprijs maximaal 80 euro. de goedkoopste zijn 50 euro.

mail maar even. groetjes Bea

beatv-136 zonnet.nl
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Sjaleesha
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 14:38
Locatie: Tussen de rivieren

Bericht door Sjaleesha »

@Bea:
TV-Bea schreef:Hallo dames op dit moment heb ik voor de liefhebber 6 paar gebruikte protheses in huis. vanaf maatje 5 tot 9. kostprijs maximaal 80 euro. de goedkoopste zijn 50 euro.

mail maar even. groetjes Bea
Hoi, er is een mailtje van mij naar je PB.
Groetjes, Sjaleesha.
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
Lesly
dagelijks aanwezig
Berichten: 81
Lid geworden op: di jul 31, 2007 21:02
Locatie: Amsterdam

Bericht door Lesly »

Moniek schreef:goedkoop en het ziet er heel natuurlijk uit:

Neem een pantykousje, vul het met rijst, doe er net zoveel in als je wilt of als je mooi vind, even wat uitproberen, dichtknopen, niet te strak, het moet nog kunnen bewegen,
klap het kousje nog een keer binnenstebuiten, en doe er nog een keer een knoop in.

herhaal het bovenste , en je hebt een mooi setje borsten

probeer ook eens met wat minder voor een natuurlijker resultaat.
je kunt zo ook uitzoeken welke cup goed bij je past.

ik gebruikte "ronde rijst" van de natuurwinkel, de lange rijst glijdt wat minder, misschien lukt het ook met iets anders
Het hangt ook erg af van de BH die je gebruikt, BH's zonder beugel omsluiten de bosrt vaak beter waardoor ze beter op zijn plaats blijven.
bij beugelbh'tjes willen ze nogal eens naar het midden glijen, en vallen ze er uit als je bukt.
gewoon veel oefenen en proberen.
geldt ook voor make-up, na jarenlang oefenen kon ik ook zomaar een strakke eyeliner aanbrengen, ik was echt verbaasd, maar opeens lukt het, gewoon blijven oefenen. veel plezier ermee !
lopen kon ik ook niet in een dag
goeie tip met die panty en rijst cker ook probere tnx
luierboy1
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: wo dec 01, 2004 9:42

borsten

Bericht door luierboy1 »

ik heb een stel nieuwe silecone borsten voor je maat e

heel mooi je kunt ze kopen voor 50 euro.

mail na

lederluierboy@hotmail.com
Plaats reactie