Belangrijk!!!
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Tijgertje,
De discussie over eigen bijdrage heb ik een paar jaar geleden ook zonder enig succes aangeslingerd. Men wil hier liever afhankelijk zijn van adverteerders dan van lezers/schrijvers op het subforum "De site". 't Is een keuze.
Groetjes,
Frederique
De discussie over eigen bijdrage heb ik een paar jaar geleden ook zonder enig succes aangeslingerd. Men wil hier liever afhankelijk zijn van adverteerders dan van lezers/schrijvers op het subforum "De site". 't Is een keuze.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Maar zoals eerder gezegd, "oude onderwerpen" komen nog wel eens geheel of gedeeltelijk terug in nieuwe draden. Soms verwijst iemand dan ook nog eens naar zo'n oud draadje door een linkje te plaatsen in de nieuwe draad (hoor ik daar zoekfunctie noemen ? ). Als ik het goed begrepen heb, is het niet mogelijk in phpBB om een nieuwe draad alsnog aan een oude te koppelen... Maar is het plaatsen van linkje niet al voldoende om aan evt. ongewenste auto-pruning van het oude draadje te ontkomen?
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- ChantelleTV
- ff weer wat posten
Yup dat is waar, maar pruning discrimineert niet, Dat vraag je wel aan ons. Nogmaals, ik weet bij god niet hoe ik moet bepalen of iets wel of niet voor iemand anders belangrijk is, of dat ooit zal zijn. Ik heb het geprobeerd, ik heb een aantal oude threads(draadjes voor jou, soms ben zelfs ik een kreng) bekeken en ik kwam er niet uit. Ik wil, kan en zal niet gaan zitten schiften op mate van relevantie en content, zelfs al had ik daar tijd voor. Als draadjes mensen zouden zijn, zou je ons ook niet vragen de zwarte of blanke voor eliminatie te nomineren. Kortom, als je de data niet kunt opslaan, zal je moeten opruimen, zonder aanziens des data!! Trouwens, puur vanuit beheer bezien zou deze hele situatie niet voor mogen komen, maar wie ben ik.Lisa met een S schreef:Nee want daarmee verliezen wij wel draden met veel waardevolle informatie
Durf jezelf te zijn, niemand anders doet dat!
Ja.... als.... als ik een baard van spinazie had stond ik op de kermis...ChantelleTV schreef: Als draadjes mensen zouden zijn, zou je ons ook niet vragen de zwarte of blanke voor eliminatie te nomineren.
Goed. Stel dat we in staat zijn om alles te bewaren. Tot hoelang bewaar je dat dan? 5 jaar? 15 jaar? Blijf reeel. Zoals ik eerder schreef: 3 jaar bewaren, of zelfs wat Joy schreef: 1 jaar.
Wat ik 3 jaar geleden schreef wil niet zeggen dat ik daar nog steeds achtersta. Ik verander. De mensen die reageren veranderen. De omstandigheden veranderen. De beschikbare mogelijkheden veranderen of verbeteren zelfs... Ik ben van mening dat oude topics niet meer actueel zijn.
Kitty.
- mireille
- Eredivisie
.... en de rest in boekvorm uitbrengen ?
Ik weet het niet, het zou wel zonde zijn. Goed een hoop dingen zijn dan wel tijdelijk maar b.v. de inhoud van "Hallo Allemaal" en het "Partner Forum" zou je wel voor altijd willen blijven bewaren, al die verhalen van mensen hoe ze hun eerste stapje hebben gezet, hun omstandigheden. Daar valt van te leren hoe oud het postje ook moge wezen.
"Algemeen" en "Vraag en Aanbod" zijn echt van die super tijdelijke dingen Als er juweeltjes tussenzitten zouden ze ergens bewaard moeten worden, een louter op slot staand "Het best van het Forum" forum ofzo.
"Makeup, Uiterlijk enz enz" zit er dan misschien tussen in. handige dingetjes daar zijn b.v "Hoe tuck ik" en dat er ook zoiets als clip oorbellen bestaan en waar te vinden. Dat komt toch altijd weer terug die vraag.
Overigens is het daarom dat ik best wel blij ben dat de zoekfunctie het weer doet
Ik weet het niet, het zou wel zonde zijn. Goed een hoop dingen zijn dan wel tijdelijk maar b.v. de inhoud van "Hallo Allemaal" en het "Partner Forum" zou je wel voor altijd willen blijven bewaren, al die verhalen van mensen hoe ze hun eerste stapje hebben gezet, hun omstandigheden. Daar valt van te leren hoe oud het postje ook moge wezen.
"Algemeen" en "Vraag en Aanbod" zijn echt van die super tijdelijke dingen Als er juweeltjes tussenzitten zouden ze ergens bewaard moeten worden, een louter op slot staand "Het best van het Forum" forum ofzo.
"Makeup, Uiterlijk enz enz" zit er dan misschien tussen in. handige dingetjes daar zijn b.v "Hoe tuck ik" en dat er ook zoiets als clip oorbellen bestaan en waar te vinden. Dat komt toch altijd weer terug die vraag.
Overigens is het daarom dat ik best wel blij ben dat de zoekfunctie het weer doet
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Tja Lisa, wordt tijd voor meer opslag, alles andere lijkt me problematisch....
Groetjes vanuit Chiasso
Mara
Groetjes vanuit Chiasso
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hmmm...
berichten weggooien zou nooit een optie mogen zijn.
Over hoeveel dataverkeer, hits & opslagvolume hebben we het?
Is het niet een optie om het prive te hosten? Met een fatsoenlijke computer/adsl moet je toch een eind komen of is het aantal hits/seconde daar te groot voor?
groetjes,
marjolein
berichten weggooien zou nooit een optie mogen zijn.
Over hoeveel dataverkeer, hits & opslagvolume hebben we het?
Is het niet een optie om het prive te hosten? Met een fatsoenlijke computer/adsl moet je toch een eind komen of is het aantal hits/seconde daar te groot voor?
groetjes,
marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?
-
- ForumFan
Ik lees dit nu pas. Wat is nu de stand van zaken?
Je kunt maar één keer iets weggooien, daarna is het wel voor altijd weg. Omdat het forum van travestie.org het belangrijkste document vormt van en over travestieten en transen in Nederland, is dat eeuwig zonde. Het moet toch mogelijk zijn op een of andere manier die discussies veilig te stellen voor later. Ook voor onderzoek naar en over travestie e.d. is het een gigantische bron. Kunnen de oude discussies b.v. niet gewoon overgezet worden naar een google blog op blogspot.com o.i.d.?
Je kunt maar één keer iets weggooien, daarna is het wel voor altijd weg. Omdat het forum van travestie.org het belangrijkste document vormt van en over travestieten en transen in Nederland, is dat eeuwig zonde. Het moet toch mogelijk zijn op een of andere manier die discussies veilig te stellen voor later. Ook voor onderzoek naar en over travestie e.d. is het een gigantische bron. Kunnen de oude discussies b.v. niet gewoon overgezet worden naar een google blog op blogspot.com o.i.d.?
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!