moeilijke maat

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Rafale
is nieuw hier

moeilijke maat

Bericht door Rafale »

Ik heb van nature een erg moeilijke maat wat broeken betreft. Ik heb namelijk een slanke taille en redelijk brede heupen Hierdoor draag ik vooral iets te grote broeken met een goed aangetrokken riem.
Bij het uitzoeken van een korte broek kwam dit probleem ook naar boven en na een aantal paspogingen kwam een winkelbediende naar mij toe "of ze mij kon helpen" Samen kwamen konden wij ook niet de juiste broek vinden waarna ze tegen mij zij om even bij het pashokje te wachten omdat ze iets moest checken. Ze presenterde mij een broek en een rok van die duidelijk van de damesafdeling kwamen. Ik weet niet hoe, maar uiteindelijk heeft ze mij zover gekregen om ze aan te passen, de broek zat strak, maar qua model best aardig. De rok zat als gegoten. Ik schaamde mij dood en heb de winkel verlaten zonder iets te kopen.

Ik heb altijd al een wat andere smaak gehad dan de meeste jongens, al uit ik het niet zo sterk. Ik draag op zijn tijd wel eens wat sieraden die niet passen in de garderobe van een "normale" jongen.

Het beeld van die rok bleef hangen en na een week twijfel heb ik wat moed bij elkaar verzamelt en ben ik teruggegaan om hem te kopen.
Uiteindelijk heb ik nu 2 rokken van knielengte; een wijde linnen rok en een wat strakkere denim rok.
Ik draag ze graag, maar heb niet gewaagd om ze op klaarlichte dag buiten de deur te dragen uit angst op herkenning

Nu sta ik op een punt waarop ik mijzelf afvraag of ik het hierbij zal laten of dat ik verder zal gaan en of dat ik ermee op straat zal verschijnen.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Leuk rafale,

Je straalt het blijkbaar uit :-)

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hallo Rafaele,

wel als je eens op de site van Groningen kijkt .travestiegroningen.nl/ daar is een stukje over rokken dragende mannen. Misschien dat dat iets voor jou is. en anders welkom bij de club. Hier kun je je licht opsteken om te leren hoe je wel of niet vrouw moet zijn of worden!!!

Lieve groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Goh Rafaele,

die taille maat deed er toch eigenlijk niet toe met al die superlage heupbroeken die jarenlang in de mode zijn geweest?
Heupbroeken bepaalden jarenlang zodanig het modebeeld dat er zelfs geen taillebroeken meer te koop waren. Dus ook geen probs met taille/heupverhoudingen waar het taillebroeken betrof, toch?

<een winkelbediende naar mij toe "of ze mij kon helpen" Samen kwamen konden wij ook niet de juiste broek vinden waarna ze tegen mij zij om even bij het pashokje te wachten omdat ze iets moest checken. Ze presenterde mij een broek en een rok van die duidelijk van de damesafdeling kwamen. Ik weet niet hoe, maar uiteindelijk heeft ze mij zover gekregen om ze aan te passen, de broek zat strak, maar qua model best aardig. De rok zat als gegoten. Ik schaamde mij dood en heb de winkel verlaten zonder iets te kopen.>

Goooooohhhhh! En die verkoopster was helderziend en wist zodoende van je tv neigingen, en liet jou ondanks je schaamte en verzet toch die rok passen?

Heel erg bijzondere service in die winkel!

Of is het gewoon de gemiddelde fantasie van de gemiddelde (kast)tv?

Mila.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Een sterk verhaal kan best nog wel een leuk verhaal zijn toch.

Irene
Kleine stapjes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Mila,

Ik vind haar verhaal leuker dan jouw antwoord...
...waarom toch altijd zo negatief?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Frederique_ schreef:Ik vind haar verhaal leuker dan jouw antwoord...
...waarom toch altijd zo negatief?
Fantasie-verhalen zijn prima, maar wees dan wel zo eerlijk om het er bij te zetten.

Misschien is een 'fictie' kamer een idee? ;)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
AmberTV
dagelijks aanwezig

Bericht door AmberTV »

Of is het gewoon de gemiddelde fantasie van de gemiddelde (kast)tv?

Zonder fantasie is het leven soms saai. Ik lees bovendien graag verhalen dus wat mij betreft is dit verhaal, fantasie of werkelijkgheid, een leuke bijdrage aan dit forum.[/i]
Be yourself- who else is better qualified?
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Ik ben het helemaal met Maruscha eens. Nix mis met fantaseren, maar wees dan zo eerlijk om het gewoon toe te geven.

Daarbij zijn de meeste bezoekers op dit forum in mindere of meerdere mate *echt* tg/ts in real life, en ik denk dat het alleen de virtuele tv's zijn die iets aan dit soort (klassieke) tv fantasie verhalen hebben.

Daar zijn toch andere sites voor, voor tv fantasieverhalen?

Mila.
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

hehe Mila van de T-politie is er weer :D
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Maruscha en Mila Holmes...
M&M's...

Groetjes,

Frederique
... die een beetje cynisch wordt van al dat negatieve gedoe ...
Kijk ook eens op de genderkalender !
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Mila Marples, die niet gecharmeerd is van tv fantasie verhalen waarin de tv in kwestie 'gedwongen' of 'overgehaald' word tot het dragen of passen van vrouwenkleding.
Als ik dat soort verhalen zou willen lezen, dan zou ik wel andere tv sites die daarop gebaseerd zijn opzoeken.

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:Mila Marples, die niet gecharmeerd is van tv fantasie verhalen waarin de tv in kwestie 'gedwongen' of 'overgehaald' word tot het dragen of passen van vrouwenkleding.
Als ik dat soort verhalen zou willen lezen, dan zou ik wel andere tv sites die daarop gebaseerd zijn opzoeken.

Mila.
Iemand die hier nieuw komt, weet nog niet dat dit jouw huiskamer is :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<
Iemand die hier nieuw komt, weet nog niet dat dit jouw huiskamer is>

Ach, daar staat zo iemand niet bij stil hoor. Die loost dringende en prangende fantasieen, 'get's off on it', en laat het daarbij, door niet meer terug te komen.
Tot de geheime wensen en verborgen fantasieen weer opspelen, over een jaartje of zo.
'Ritual cleansing' van tv neigingen of zo wellicht?

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:<
Iemand die hier nieuw komt, weet nog niet dat dit jouw huiskamer is>

Ach, daar staat zo iemand niet bij stil hoor.
Gelukkig maar. Ik vond het overigens wel overtuigend hoe jij er de vinger op legde dat het een fantasie was en geen belevenis. Maar om dan te gaan zeggen dat daar andere plaatsen voor zijn, omdat "de meeste bezoekers" etc. en omdat jij er niet van gecharmeerd bent...
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie