Houten Jo
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: Houten Jo
Is het al zo lang geleden! Gefeliciteerd schat :o)Joanne schreef:Mijn blog ter ere van mijn vijfde verjaardag :)
For those who like to keep track ;)
http://babyjay1970.hyves.nl/blog/342931 ... n_Jo/2dGK/
X Jo
Ja niet te geloven he... De tijd vliegt echt na je transitie En leuk ook jou weer eens te spreken. Ik denk dat ik binnenkort eens naar Noodles kom. Daar ben ik werkelijkwaar nog nooit geweest en nu ik een wijze post-op ben deel ik zowaar de gendervariantie theorieen die ik regelmatig voorbij zag schuiven op de verschillende groepen. Ik begrijp jou ook ineens een stuk beter hehehe...
Joanne schreef:Ja niet te geloven he... De tijd vliegt echt na je transitie :) En leuk ook jou weer eens te spreken. Ik denk dat ik binnenkort eens naar Noodles kom. Daar ben ik werkelijkwaar nog nooit geweest en nu ik een wijze post-op ben deel ik zowaar de gendervariantie theorieen die ik regelmatig voorbij zag schuiven op de verschillende groepen. Ik begrijp jou ook ineens een stuk beter hehehe... :D :P
LOL, de 19e is de volgende keer maar dan ben ik er zelf niet. September (derde zondag) benik er weer wel. EN luister naar de radio! Elke tweede woensdag van de maand op 88.1 FM kabel Amsterdam of 106.3 FM in de ether. Achteraf te viden op www.denoodles.nl/radio.html
Geweldig onderschrift Mireille. Slaat de spijker volledig op zijn kop.
En thanks. Het is een geweldig gevoel om mezelf te kunnen zijn en als ik zo vijf jaar na dato de stand eens opmaak durf ik te zeggen dat de stap Joanne te erkennen en naar buiten te halen de beste stap is geweest die ik ooit gezet heb. Ondanks alle shit waar ik doorheen moest om er te komen.
En thanks. Het is een geweldig gevoel om mezelf te kunnen zijn en als ik zo vijf jaar na dato de stand eens opmaak durf ik te zeggen dat de stap Joanne te erkennen en naar buiten te halen de beste stap is geweest die ik ooit gezet heb. Ondanks alle shit waar ik doorheen moest om er te komen.