profiel

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

probleemtravestiet

Bericht door Dollie »

Beste meiden ,
Uiteraard zullen er tussenvormen en uitzonderingen zijn , maar globaal gezien denk ik dat ik vrij goed zit met mijn schatting van drie groepen die maar een dingetje gemeenschappelijk hebben.
ps Een digitale camera, dat kost haast niks meer , als je nog even wacht krijg je er een bij 3 pakken Witte Reus , dus dat mag nooit een probleem zijn.
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Dollie en Lisa,

't Is maar net welke indeling je kiest. Ik ben het met de vorige spreekster eens dat het beter is helemaal geen subgroepjes te maken en dat het enige doel is dat mensen elkaar accepteren zoals ze zijn.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Claudia K
dagelijks aanwezig
Berichten: 207
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 9:36
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Dus als ik het goed begrijp ben ik verplicht een camera aan te schaffen omdat ik anders automatisch tot een probleemgroep behoor........
Het lijkt me helemaal geen goed idee om hier te trachten te gaan verklaren waarom ik zo'n ding (nog) niet heb, maar je kunt er wel van uitgaan dat mensen een heel scala aan redenen kunnen hebben waarom ze al dan niet een foto van zichzelf willen plaatsen. Dat alleen kan dus nooit de reden zijn om iemand in het hokje probleemgevallen te plaatsen. En inderdaad, als je me in een hokje wilt stoppen zou je me tv kunnen noemen. Nee, ik zie mezelf niet als probleemgeval, en als anderen dat wel vinden is dat hun zaak, niet de mijne. En ik wil het graag op mijn eigen manier beleven, net zoals ik een ander de hare of zijne gun.
Groetjes
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Frederique_ schreef:Ik ben het met de vorige spreekster eens dat het beter is helemaal geen subgroepjes te maken en dat het enige doel is dat mensen elkaar accepteren zoals ze zijn.
Frederique,

Dat is ook weer de doelstelling van onze site:
Een ieder kan het T* zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf.
Dat in tegenstelling tot andere sites die zich wel het T-zijn in hokjes delen en bepaalde vormen uitsluiten.
Dollie schreef:globaal gezien denk ik dat ik vrij goed zit met mijn schatting van drie groepen die maar een dingetje gemeenschappelijk hebben.
Het zal wel. Ik herken noch mijzelf noch weinigen die ik ken in een van de drie groepen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

nee, ik herken mij hier ook totaal niet in. :) Voor mij zou je denk ik een groepje aan moeten maken die op deze site is gekomen om te onderzoeken wat die gevoelens zijn die gepaard gaan met het verstoppen van tv/tg/ts gevoelens en zich/haar gelukkig door de acceptatie van haarzelf, wat mede dankzij deze site is gelukt.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Over hokjes en tolerantie gesproken bij de profiels. Als je ziet wat een reakties er nu zijn op een zekere Conny, de taal die wordt gebruikt, het is net zo erg als de foto die geplaatst is :cry:
elsa
Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Beste Claudia en Dhiarama

Bericht door Dollie »

De zin die je gebruikt om jezelf te omschrijven ,Dhiamara, is wel erg ingewikkeld en zou geschreven kunnen zijn door Harry Mulisch , van wie ik een boek verplicht moest lezen voor mijn eindexamen, er was nauwelijks doorheen te komen , net als vrijwel iedereen las ik veel liever een boek als bijv. Kuifje in Tibet , gewoon omdat je meer informatie in veel korter tijd toegediend kreeg. Wat ik bedoel te zeggen is: Een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden. En de vele profielen waarop niks te zien is maken de site truttig , ontoegankelijk, een woud van tekst waar niet doorheen te komen is omdat de schrijver/ster doodsbenauwd is om ook maar iets van zichzelf prijs te geven. Enkelen zijn zelfs niet in staat een zin nederlands foutloos op papier te krijgen , laat de moderators deze onzin er direct uit gooien en in paats daarvan niet zo letten op het erotisch gehalte . Wat vinden jullie bijv. van de zin "tja , ik weet niet wat ik hier schrijven moet maar vraag maar.." , direct weg ermee , zo'n idioot heb ik niks te vragen.
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
Gebruikersavatar
Claudia K
dagelijks aanwezig
Berichten: 207
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 9:36
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Voor Dollie

Bericht door Claudia K »

Kijk, en van zulke postings word ik nou zo enorm verdrietig. Eens temeer blijkt dat iedereen die een -t- in zijn karakter heeft toegevoegd blijkbaar moet voldoen aan de richtlijnen zoals die door een klein gedeelte van deze groep worden vastgesteld.
Als we al beginnen met intolerant zijn tegenover elkaar, hoe willen we dan ooit een maatschappelijke tolerantie bespreekbaar maken? Juist het mooie van deze site is dat er plaats is voor iedereen die zich op een of andere manier betrokken voelt bij het t-gebeuren. Daardoor kan ook iedereeen datgene er af plukken wat voor hem/haarzelf van belang is. En bovendien, ik weet niet wat jij doet, maar ik bekijk alleen de profielen van de mensen waar ik nader mee kennis maak, ze stuk voor stuk doorlezen is onbegonnen werk, en denk ik, ook helemaal niet de bedoeling van de profielenpagina's.
Maar nogmaals, gun een ieder het hare, en heb respect voor elkaars mening, maar ook voor elkaars beperkingen.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
tanjaaa87
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: wo aug 15, 2007 13:45
Locatie: eindhoven

Bericht door tanjaaa87 »

Claudia, ik had het niet beter kunnen zeggen! iedereen heeft andere ideeën over het -t- zijn en dat moet gewoon kunnen.
verder kanje mensen altijd nog negeren als ze je niet bevallen dat werkt net zo goed...
tanja
mariane
ff weer wat posten
Berichten: 27
Lid geworden op: vr aug 03, 2007 15:55
Locatie: rucphen

foutloos schrijven

Bericht door mariane »

hai dollie

u schrijft, als men niet instaat is foutloos nederlands te schrijven, dan is het onzin en dan moet de moderator dit verwijderen.
dollie wat is dit voor onzin,
waarom is het nodig dat dit foutloos geschreven is als u het kunt lezen is toch voldoende, niet alle Ts hebben een universitaire opleiding, er zijn er ook die niet meer hebben dan lagere school. net zoals ik.
daar kan ik mij ontzettend boos ommaken, dat men iemands aan zijn waardemaakt door de manier waarop hij kan schrijven,
dat iemand niet volledig foutloos kan schrijven, doet toch niets af van zijn waarde als persoon.

met vriendelijke groeten mariane van brabant.
Ik ben een extreem gender dysfoor een vervrouwlijk persoon in het verkeerde lichaam ik leef, ik werk ik denk en ik verlang als een vrouwlijk persoon, mijn leven lang al voel ik mij als een vervrouwlijk persoon,
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Het grappige aan die zin van Dollie is juist dat er twee taalfouten in staan:
Enkelen zijn zelfs niet in staat een zin nederlands foutloos op papier te krijgen , laat de moderators deze onzin er direct uit gooien en in paats daarvan niet zo letten op het erotisch gehalte .
Van iemand die niet door een boek van Harry Mulisch kan komen, maar wel in staat is om Kuifje in Tibet door te worstelen mag je dat ook niet verwachten.
Aan slordig taalgebruik mag je geen waarde oordeel ophangen, maar het gebeurd wel. Ik maak me daar vaak onbewust ook schuldig aan. Slecht geschreven postings zijn minder krachtig.


Irene
Kleine stapjes
Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

goed Nederlands

Bericht door Dollie »

Irene, of Nederlands met een hoofdletter moet , daar wil ik van af zijn , paats , dat kwam door een iets nalatend toetsenbord. Maar dat zijn niet het soort taalfouten waar ik het over had.
Mariane, om foutloos Nederlands te schrijven hoef je geen universitair onderwijs gehad te hebben , lagere school is voldoende .
Wel leuk nog 'ns van jullie te horen , ik had de site al geruime tijd niet meer bezocht .
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik snapte ook wel wat je bedoelde hoor :-) , maar ik vond het wel grappig, al was het dan maar een hoofdletter en een tikfout.

Lees mijn postjes maar na kom je er vast ook dozijnen tegen.

Liefs Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie